Opret Log ind
16 hold klar til Fight Club
Så er der kun et par dage til Fight Club starter, og Dust2.dk har udvalgt de 16 hold, som skal deltage. Lodtrækningen til første runde er ligeledes foretaget og kan ses her.
Skrevet af: Sander    9. januar 2017 15:21      

Da vi annoncerede vores nye turnering, Fight Club, blev de 13 første hold inviteret til turneringen, men det var kun 10 af dem, som bekræftede deres deltagelse. 

Der blev derfor plads til 6 andre hold, som alle havde sendt en ansøgning til vores kære admin, Stenvang. Dermed kommer følgende 16 hold til at deltage:

  • dk Eastern Vikings (wardz, vhL, gravityy, socN, KnowN)
  • dk über n00bz (sinde, dfen, wusung, gnu, vaz0r)
  • dk SUBLIFE (Casle, garff, syndicate , tobiz, CP, queenix)
  • dk eSpuma (tmL, hooxi, s0mmer, VigzZ, Lenny)
  • dk Cosmos (KaDaZ, mrWhiner, baaden, Zebbe, SLumdawG)
  • dk sepel (KENZYY, PAVE, zE-, sacron, Gulle)
  • dk puta (crZy, coloN, BULI, crell, zyloN)
  • dk Original (kpZET, Nille, Sunshine, PnX, Vester)
  • dk NoOrg (Remoy, Crispy, Trixitlol, Kolibrien, LETHAL)
  • dk Atlando (danno, CeyL, OzA, cleMeNz0, Bunke,F1KTON)
  • dk Sørby eSport (zerdji, znaveeh, nodios, inteq, wezx)
  • dk Newstyle (JAEGERMEISTER, Rottwitt, Phil8, XZIEN, Justian, HOMER)
  • dk TANTRUM (Squidi, tekziNz, Basso, kr1zzer, B0YCHILD)
  • dk Wicked Gaming (M0dEx, quintwo, slize, Juqz, artie)
  • dk T46 (KeyziN, KFIVE, Acomi, Phx, MathiasB)
  • dk Eastern Nahuis (Patti, Madsiaten, ReX, fess0r og brieF)

Til Dust2.dk Fight Club bliver der anvendt swiss-format til at afvikle turneringen.  Man går altså videre, når man har vundet tre kampe, mens man er ude, når man har tabt tre.

Derigennem findes de otte bedste hold, hvorefter de går videre til kvartfinalerne. Det betyder, at tidsplanen for hele turneringen ser ud som følger.

 Tidspunkt              Program                      Map 
 11/1 18:30   Runde 1  BO1
 11/1 19:45   Runde 2  BO1
 11/1 20:45   Runde 3  BO1
 12/1 19:00   Runde 4  BO1
 12/1 20:15   Runde 5  BO1
 13/1 19:00   Kvartfinaler      BO3
 14/1 15:30   Semifinaler  BO3
 14/1 19:00   Finale  BO3

Første rundes kampe er fundet, da 7ri optog lodtrækningen af holdene. Første runde samt videoen af lodtrækningen kan findes herunder.

Tidspunkt   Fight Club - Runde 1 Map Resultat
18:30   dk Dynamic 5 vs. dk NoOrg  BO1  x - x
18:30   dk Atlando vs. dk sepel  BO1  x - x
18:30   dk puta vs. dk Original  BO1  x - x
18:30   dk Wicked Gaming vs. dk T46  BO1  x - x
18:30   dk eSpuma vs. dk über n00bz  BO1  x - x
18:30   dk Eastern Nahuis vs. dk Eastern Vikings  BO1  x - x
18:30   dk Sørby vs. dk TANTRUM  BO1  x - x
18:30   dk SUBLIFE vs. dk Newstyle  BO1  x - x

Det er rigtig vigtigt, at alle holdene er klar på denne discord fra klokken 18:00, hvor checkin vil begynde, og umiddelbart efter vil der blive vetoet.

#1 Mort
2017-01-09 15:26
Ingen Marienlyst! ?
#2 Mrnobody
2017-01-09 15:29
Tænker de blev officielle forsent.
#3 Mort
2017-01-09 15:30
Ja dsv :(
#6 Martin
2017-01-09 15:45
En af deres folk havde andre planer.
#18 Mrnobody
2017-01-09 17:06
Ja okay.
#5 Sander
2017-01-09 15:38
De meldte fra
#4 quinz
2017-01-09 15:37
hvorfor er wildcats ikk på
#7 StyX
2017-01-09 15:45
Fordi de ikke bekræftede deres deltagelse som de 10 andre inviterede hold gjorde.
#8 Divi
2017-01-09 15:58
Mixholdet vinder da det hele? :DD
#9 wake
2017-01-09 16:08
Held og lykke til alle hold, glæder mig til at se hvad NewStyle kan formå at gøre. Synd vi ikke selv fik en plads. Ses i open
#10 Buglezz
2017-01-09 16:17
GL til alle!

#GOsepel!
#11 Sander
2017-01-09 16:18
Glæder mig godt nok til at se puta spille
#16 Buglezz
2017-01-09 16:50
De er rigtig dygtige :)
#12 vedde
2017-01-09 16:29
NoOrg - er det tyske p4trick der er med her? Altså ham som alle siger kampsnyder? :D
#13 Remoy
2017-01-09 16:35
Ja, det er det :)
#14 vedde
2017-01-09 16:36
hahah
#20 mxison
2017-01-09 17:12
Snyder han?
#22 b0ychild
2017-01-09 17:20
Hvorfor tager i sådan en spiller med? Når i har haft 35 forskellige ansøgninger, der må da være nogen der matcher jeres krav. Men så hellere en sketchy spiller.... fra Tyskland :D
#25 Remoy
2017-01-09 17:54
Det er fordi han er en legit hjernedød spiller og øvrigt prøver vi ham kun =D
#26 Mrnobody
2017-01-09 18:03
Syntes du spiller meget med skecthy folk bro ;)
#30 b0ychild
2017-01-09 18:54
Hehe ok.
#80 xone
2017-01-10 10:20
Jeg kender ikke spilleren overhovedet, men hvad får dig til at kalde ham legit?

Er det bare din egen observering eller har han nogle lan resultater der bakker ham op?
#83 Remoy
2017-01-10 10:49
Alle er legit indtil det modsatte er bevist
#84 xone
2017-01-10 10:52
Så det at han ikke er taget på en klient, gør at du stoler på ham?
#91 Remoy
2017-01-10 11:01
Ja, jeg stoler fuldt og fast på han ikke snyder, hvis jeg/vi troede han snød ville vi selvfølgelig ikke prøve ham af til dust2 cuppen. Synes det er et dumt spørgsmål at stille.. ved ikke hvor du prøver at føre det her hen?
#93 xone
2017-01-10 11:03
Jeg ville bare gerne vide, hvad der lå til grund for at du mente han var legit, nu når der var snak om at han var en snyder.
#157 detengoat
2017-01-10 16:47
Stop nu!
Det burde ikke være nødvendigt at bakke i sådan grad op om en "try out spiller", når ingen har beviser at han rent faktisk snyder.
Bålet brænder. Lad nu vær' med at hælde unødvendig benzin på det.
#98 Trixitlol
2017-01-10 11:19
Jeg kan sagtens forstå folks tvivl, og mange føler han er en "sketchy" spiller. Men hvis vi alle sammen antog at folk som er bare lidt sketchy snyder, så tvivler jeg personligt meget på at talent massen ville have mulighed for at vise sig.
Carnees var jo også clean, indtil klienten tog ham.
Derudover har jeg skrevet det før, Remoy og Kolibrien fik samme tur som p4trick får lige nu, og jeg føler sku at de har bevist at de kan både online og offline.
#100 xone
2017-01-10 11:31
Yea, det var lidt mere sådan et svar her jeg ledte efter, og så alligevel ikke :D

Lader i tvivlen kommer ham til gode, har i noget der beviser overfor jer at han er clean eller noget lign?
#102 siNde
2017-01-10 11:35
Han har kun 90% hs rate når de praccer.
#103 xone
2017-01-10 11:36
Haha.. Altså jeg aner ikke hvem han er, men hvis folk brokker sig over ham, så må holdet da have en god grund til at prøve ham af.
#107 siNde
2017-01-10 11:43
Det os ren banter fra min side af. Kender ikke manden og aldrig hørt om ham.

Men jeg syntes kfive stiller et super spørgsmål i #101.
#109 vedde
2017-01-10 11:46
Ye, man tænker lidt at det minder lidt om noget Emre (Tixum).
#114 siNde
2017-01-10 12:35
Igen, nu kender jeg ikke ham patrick, men det kan da godt lugte lidt der hen af :D
#117 vedde
2017-01-10 12:39
:D
#104 Trixitlol
2017-01-10 11:39
Jeg ville nu hellere se folk bevise at han ikke er clean. Men de ting der taler for at han er clean er blandt andet at han spiller ESEA, Faceit (med AC). Hans account er fra 2010, og han live streamer mange af hans kampe.
Derudover er mange af de folk som antager han er sketchy, baseret ud fra PUG games i faceit - hvor det er relativt nemt at læse hvad folk gør, som regel :-).
#108 xone
2017-01-10 11:44
Super, det var sådan et svar jeg var ude efter :)

Godt at der i det mindste er én fra jeres hold der kan formulerer sig =D
#101 kfive
2017-01-10 11:35
Hvorfor har denne tyske patrick ikke nogle tyske hold som headhunter ham hvis han er så god? Hvad er grunden til han skal søge imod danskjord for at finde nogle som vil prøve sådan et massivt talent?
#110 Trixitlol
2017-01-10 11:47
Skal jeg give et reelt bud vil jeg tro at den tyske scene ikke er nær så struktureret som den danske er i øjeblikket.
Derudover er danskerne noget bedre til at fremme talenter og vise dem ud af til kontra mange andre lande, det er mine bud.
Dermed sagt, vil jeg ikke vurdere et talent i en faceit pug.. for så lige at spørger - har du nogensinde spillet en official kamp mod ham, da han spillede på evoplay blandt andet?
#133 kfive
2017-01-10 13:47
Synes det lyder underligt at du siger scenen ikke er nær så struktureret som den danske. Hvad ligger der i dette?
Jeg har aldrig spillet imod denne p4trick, jeg reagere blot på hvad folk skriver og prøver dertil at forholde mig relativt objektiv. Jeg vil til hver en tid være skeptisk overfor en som mange siger snyder, om han så gør eller ikke er jo noget tiden må vise.

En ting mere som gør sagen lidt mere "meh", er det at de fleste(med god grund) er ret tvivlsomme hvorvidt denne spiller nogensinde ville gide komme til danmark for at deltage i et lille lan for et hold uden støtte. Jeg ser ikke hans motivation for at spille med jer eller andre danskere for den sags skyld, det skal du være helt velkommen til at være blind overfor, men ha' om ikke andet lidt forståelse.
#137 kfive
2017-01-10 13:56
Korrekt han bor i Berlin? Så hvis bare han skal til grænsen er det vel knap 3,5 - 4 timer?
#138 Trixitlol
2017-01-10 14:34
"Skal jeg give et reelt bud vil jeg tro" - så der ligger intet andet end tro i mit udsagn :-).
Jo han bor i Berlin, men tror faktisk det er billigere at tage et fly frem og tilbage (1t cirka) end det er at kører fra Kbh til Herning og tilbage igen.
Vi ved fortsat ikke om han bliver "fast" mand på holdet, men vi har valgt at spille den her Dust2 turnering med ham for at se tingene an.
De små lans vil højst sandsynligt ikke blive spillet med ham, det er korrekt - men nu må tiden ses an om hvorvidt vi vælger at spille fremadrettet med ham eller ej. I så fald vi spiller med ham fremadrettet, så kommer det nok til at være CPH games og lignende store turneringer vi tager til.
Men forstår mig ret - jeg er ikke blind, og forstår godt de udsagn der kommer. Jeg prøver blot at sige, at fordi folk synes han er sketchy, betyder det ikke at han cheater. Synes carnees eksemplet afspejler det meget godt. Herudover synes jeg også det er nævneværdig at nævne holdet Rogue, og hører dem ad hvorfor de valgte at tage mod Dansk jord for at lave hold.
Hvis han en dag bliver "fældet" i en klient eller lignende, (hvilket jeg ikke tror han gør), så skal jeg nok være den første til at blotte mig og sige undskyld fordi jeg stod op for ham. Kald mig naiv, godtroende, eller hvad du vælger - men at kalde en person for cheater, uden at fremlægge ET eneste bevis, er for mig uforståeligt.
#Bloggersdelightpost
#142 kfive
2017-01-10 14:48
Må indrømme jeg stadig synes det vag det du kommer med. I så fald han tager et fly skal han så slæbe sin computer med etc? Eller satser i på at blive så gode i kommer til at få computere til rådighed når i kommer til events? Det virker som en halvløsning fordi i har set en flække sygt lige at hive ham ind når det aldrig bliver til noget alligevel.

-Synes ikke rigtig rogue kan sammenlignes. De står i en lidt anden situation at de ikke bare kan finde danskere spillere på deres niveau, det samme med victor og bubble. Da de også er på det niveau de er gør afstanden også mindre forskel da når de tager til lans får de alt stillet til rådighed.

Igen, det meget muligt han ikke snyder, men man skal dælme også være realistiske og tænke på hvad er hans motivation for at spille med danskere når fremtiden sammen er jævnt usikker. Jeg håber da for jer det lykkedes, men jeg ser hvorfor de fleste er yderst skeptisk overfor valget.

Anyways, tænker den skal lukkes her, ellers kommer vi nok til at ende med at have skrevet en halv roman! ** Tag mine spørgsmål længere oppe som retoriske spørgsmål.
#143 Trixitlol
2017-01-10 14:50
Lad os gøre det :-)
** modtaget
#151 detengoat
2017-01-10 16:28
Objektivt og objektivt.
Du kan selvfølgelig ikke gøre andet end at stille spørgsmålstegn ved de udsagn der nu kommer fra folk.
Føler dog at flere af de udsagn sgu desværre er noget værre mudderkast. Flere af de folk herinde snakker lort har aldrig nogensinde spillet med eller mod ham og hopper kun med på bandwagon, som små internet helte nu engang gør på dust2.
Jeg har spillet med og mod p4trick flere gange på faceit. Han er en dygtig spiller og kan udadtil virke sketchy grundet hans statistik på faceit. HVIS han bliver taget ind som femtemand hos n0org, glæder jeg mig til at se om han kan præsterer eller han blot er en vanvittig pugchamp.
#153 Remoy
2017-01-10 16:31
+1
#172 kfive
2017-01-10 17:48
Men nu er det blot sådan at man er mere opmærksom på spillere som grinder faceit med andre snydere. Jeg har ikke rigtig tænkt mig at gøre mere ud af dette da jeg ikke kender patrick og derfor må lade tvivlen komme ham til gode, men det ændre dog ikke på omstændighederne som sætter tanker igang.
#111 Trixitlol
2017-01-10 12:03
Problematikken er også at folk siger han er så vanvittig god, og reelt er der ingen der ved det før vi spiller officials med ham :-).
#123 Inzanew0w
2017-01-10 12:56
Mate, alle der har spillet med P4trick har kaldt ham en snyder, der var jo en grund til at Ratcreve og Zasu queuede med ham hele tiden. ;)
#124 Trixitlol
2017-01-10 13:03
du bevæger dig ud på dybt vand med den påstand. Så det vil sige, at eksempelvis mrnoone har spillet med ratzB i faceit, gør det ham til en Cheater. Dit postulat er så sølle, at jeg ikke kan tage det seriøst. Sorry :-).
Samt at generalisere og sige "alle der har spillet med p4trick har kaldt ham en snyder" er heller ikke det mest velovervejede.
Ærligt gider jeg ikke rigtig diskuttere det her længere - jeg sidder og argumentere imod postulater som ingen beviser har i sig.
Kom med nogle beviser, ligesom Tarziq har bannede accounts på faceit eller lign, som objektivt kan være med til at fremme din/jeres påstande :-).
#126 vedde
2017-01-10 13:08
Det kommer vel an på om en person har queuet én gang med ham eller om de konstant om og om igen har queuet op sammen.
#127 Trixitlol
2017-01-10 13:13
Mrnoone, kpzet og lux0 queuede om og om igen da de ville i fpl c med Ratz, det gør dem ikke til cheatere.
Hvis du går ind på Valvewaiting (ratzb account) og kigger fra den 20/08/2016 - 17:50 og mange af de overstående games kan du se det.
Jeg har sågar i mine naivitet også troet at han ikke cheatede, indtil der kommer en masse frem omkring ham. Siden da har jeg ikke haft kontakt til ham :-):
#171 Inzanew0w
2017-01-10 17:46
Du må hygge dig Trixitlol, i kunne ligeså godt tage Xantos med jo. :')
#144 Crispy
2017-01-10 15:21
Han blev headhuntet af Robsen og AlexR - men de ville ikke fortsætte med ham.
#173 kfive
2017-01-10 17:51
Jeg har absolut ingen anelse om hvem de er.
#185 vedde
2017-01-10 19:31
damn, we follow
#175 KeyziN
2017-01-10 18:07
Gør vel ikke hans sag meget bedre... At blive headhuntet af Robsen som har spillet hold med Xenn og Dukii.


https://www.faceit.com/en/players/xenn

https://twitter.com/jOELZcsgo/status/6659361935326..
#99 vedde
2017-01-10 11:30
Tja, det er jo såvel true til et punkt.
#31 Trixitlol
2017-01-09 18:54
I nuværende omgang er han som sagt også på try - vi har på holdet valgt at prøve p4trick af, og se hvordan det fungere at have en udenlandsk spiller med på holdet.
Før var det remoy og kolibrien alle sagde var sketchy, så det tager vi ikke så tungt.
Håber snart nogen siger jeg er, det er lidt et cadeau nu om dage! :-)
#34 b0ychild
2017-01-09 19:07
I prøver ham kun, men på hans profil, står der allerede han spiller med jer. Kan aldrig forstå de folk som skal have sådan nogen typer spillere for at vinde. Men w/e, det er ikke dårlige spillere som har sagt han snyder. Det kan være han kommer til danske lans, hvis i ved hvad det er (:D)
#37 Trixitlol
2017-01-09 19:12
Vi skal nok dukke op ( :-) )
#41 Remoy
2017-01-09 19:23
Bliv du ved med at pege fingre, du kommer ingen vegne med det... så bare stop dig selv :)))
#42 b0ychild
2017-01-09 19:24
Stop med at være så nærtagende, jeg stille bare spørgsmålstegn ved at i vælger at spille med en spiller som ham, en som semi professionelle spillere siger snyder, når i har så mange muligheder fra Danmark. :)
#43 Crispy
2017-01-09 19:25
Jamen altså alle der er flæk bliver jo kaldt snydere herinde, kom dog videre altså!
#44 notaN1dgl
2017-01-09 19:27
ingen har kaldt cheat på mig endnu...
#45 Remoy
2017-01-09 19:27
Fucking klamme snyder :))
#46 notaN1dgl
2017-01-09 19:28
ja tjak
#63 Oliver
2017-01-09 21:35
klart med det famas spray
#169 Vazor
2017-01-10 17:30
Folk der var flæk anton :p
#174 notaN1dgl
2017-01-10 18:03
har du set mit famas spray
flæk flæK og mere flæk
#56 kfive
2017-01-09 20:49
Nogle folk gør meget for at vinde, men bliver da spændende om de hiver ham med til lan :D
#105 SkeeN
2017-01-10 11:41
Drama
#38 M0dEx
2017-01-09 19:13
Det er Remoy der snyder!
Han har så dårlige en pc, at den ikke spotter smokes!
HAHA
#15 SkurkN
2017-01-09 16:38
Et lille håb for at Newstyle, viser oldboys karakter og flækker verden!
#17 Zebbe
2017-01-09 16:53
Et stort fedt gl og hf til alle der deltager =D
#19 onas
2017-01-09 17:10
bliver vel let for de dynamiske 5
#21 ZARQ
2017-01-09 17:19
Et par rigtige spændende hold imellem som jeg bliver glæder mig til og se spille..

Ser vi mon den lille aKa Rejin lave comback igen? ;) >

Hvor meget bliver streamet?
#23 Sander
2017-01-09 17:47
2 streams er planen, så to kampe i hver runde.
#149 ZARQ
2017-01-10 16:23
Lækkerier! Tak for svar ;)!
#154 Sander
2017-01-10 16:33
Npnp!
#24 hln
2017-01-09 17:49
Synes lidt Unbound fortjener invi efter LoS performance
#27 M0dEx
2017-01-09 18:08
Helt enig m8! Synes nogle af holdene er valgt udfra spillernes "tidligere" bedrifter istedet for at vælge efter holdenes bedrifter :)

Men er svært arbejde at holde styr på alle de hold :)
#28 hln
2017-01-09 18:43
Ja, helt klart. Det er ikke nemt at vælge 16 hold ud af det store antal af upcoming hold der er :D
#32 blaqCSGO
2017-01-09 18:56
Tak for det venner, vi sætter pris på støtten :-)
#35 M0dEx
2017-01-09 19:09
anytime bro.. Stenvang + andre admins laver et KÆMPE arbejde.. og det er skide svært at holde styr på sub toppen.

Det her er på egen regning. Men håber fremadrettet at dust2 vil vælge de hold som har holdt sammen i en længere periode + lavet resultater. End 5 nye spillere, som måske har spillet på højere individuelt plan :) "håber ikke folk misforstår mig" ;b
#67 Martin
2017-01-09 22:34
I skal med i en turnering af vores asap.
#82 blaqCSGO
2017-01-10 10:44
Det sætter vi pris på :-)
#89 Martin
2017-01-10 11:00
I er på listen :)!!!
#75 eZo
2017-01-10 08:26
Enig, de ser rigtig stærke ud.
#29 KeyziN
2017-01-09 18:45
Elsker den video <3
#33 zkalle
2017-01-09 19:03
dk Newstyle (JAEGERMEISTER, Rottwitt, Phil8, XZIEN, Justian, HOMER)
Ikke for at kaste med jord, men hvem fuck er dem her?
#36 notaN1dgl
2017-01-09 19:10
åbenbart nogen der skal med fremfor nogen andre bedre hold :D hvilket jeg ikke forstår.
#39 M0dEx
2017-01-09 19:14
Tænker at div. hold har sendt deres resultater de sidste 2 måneder til Stenvang, og så har han udtaget hold efter det.. (måske). :b
#40 Mrnobody
2017-01-09 19:17
Justian aka JustinB klart de er med!!!
#54 Martin
2017-01-09 20:48
Du er også kun et barn :)
#59 notaN1dgl
2017-01-09 21:17
det så rigtigt :-/
#65 Martin
2017-01-09 22:01
Har spurgt Nanna om jeg må adoptere dig. Du passer lige inde i navnekæden :D
August, Albert & Anton xD
#66 notaN1dgl
2017-01-09 22:24
EJEJEJEJ
#115 Buglezz
2017-01-10 12:38
hahaha
#47 Zebbe
2017-01-09 19:37
Ved umiddelbart heller ikke hvad det er de har bevist for at få invite. Men nu får de jo muligheden for at bevise de skal med til fremtidige turneringer der bliver afholdt. Ved bare det er nogle gamle mænd, så må vi se om de rammer hs :PP no offence justian og co. :D
#49 zkalle
2017-01-09 19:42
Har da ærligt aldrig hørt om en eneste af dem der. Overhovedet
#50 Zebbe
2017-01-09 19:43
De skulle vist have været okay i 1.6.
https://www.youtube.com/watch?v=ZvEc75SJoUw&t=..
#51 zkalle
2017-01-09 19:43
Ligemeget, ved godt hvem de er. De er de der gamle nisser som har fået en org, og som er pisspispis
#52 Zebbe
2017-01-09 19:45
hahahaha, fair nuff
#58 klimox
2017-01-09 21:01
Det er deres egen org :). En af spillerne ejer den.
#55 Martin
2017-01-09 20:49
De har ansøgt og fik en plads.
#57 Zebbe
2017-01-09 20:50
Kan godt se min formulering var lidt skæv, my bad
#64 Martin
2017-01-09 22:00
No worries. Forklarer bare hvordan og hvorledes.
#61 zkalle
2017-01-09 21:34
Det kan umuligt være pga. tidligere resultater. Fordi de har ikke nogen. Overhovedet.
#68 Justian
2017-01-09 23:04
Du har helt ret, vi har ingen i cs go og dem vi har fra fortiden var i 1.6 og en livstid siden.

Men på onsdag skal vi testes af og har så resultater.. får vi tæsk? - Højst sandsynlig da vi er et helt nyt og ikke sammen spillet hold.. men vi bliver klogere og bygger videre..

Håber du fik afløb med dine kommentarer og ha en god dag ;)
#70 Justian
2017-01-09 23:13
Når der er sagt mener jeg selv vi har et par spillere, der individuelt kan lave nogle sjove ting og er spændt på hvad vi kan bygge det til og hvordan vi klare os fra start
#69 b0ychild
2017-01-09 23:05
Vil stadigvæk hellere have et rigtigt hold med, end et mixhold :)
#72 zkalle
2017-01-09 23:29
Kan sku se mange hold på den liste som er mix hold :D
#73 MENIX
2017-01-10 00:08
Jeg kan ikke se nogen mixhold :)
#74 vedde
2017-01-10 00:12
Hvem er mix hold så?
#90 Martin
2017-01-10 11:01
Kom nu skalle... Jeg vil gerne smide dem ud.
#112 zkalle
2017-01-10 12:19
Har lidt en anden holdning mht Hvad der er mix og decideret hold.
Syntes da tantrum og t46 er et mixhold.
Samt Original lidt også .
Men det er jo bare min holdning :))
#113 b0ychild
2017-01-10 12:21
Hvordan kan vi være et mixhold? Vi har spillet sammen i en rimelig periode nu, det eneste problem har været vores 5 mand, som har været svær at få styr på.
#118 Buglezz
2017-01-10 12:40
+1 til boy her. De har altså spillet sammen noget tid nu, zkalle. Efter Alpha gik i opløsning har de spillet - klart du bare ikke har lagt mærke til det da der har været ferie mm og ingen officials :)
#147 zkalle
2017-01-10 16:11
Ja okay. Vidste jeg ikke.
- Ved bare at Squidi spillede med "hug" og krizzer for en uges tid siden i en kval :) Troede det var mix:)
#148 mxison
2017-01-10 16:12
Det er nok grunden til, at du ikke bør udtale dig så skråsikkert om ting, du ikke er vidende om.
#150 kr1zzer
2017-01-10 16:24
Du tænker på KoN kval tror jeg zkalle - Hvis det er tilfældet, så har du delvist ret, i og med vi stillede op med et mix hold, dog ikk det samme :D (mig, basso, squidi, mazi og hug) (ren hygge)
#156 zkalle
2017-01-10 16:38
jaaaaa okay. Det troede jeg var et hold :D
#116 vedde
2017-01-10 12:39
T46 har da spillet en del tid sammen som hold også?
Er det et mixhold hvis der er én som ikke originalt er på holdet eller?
#119 Buglezz
2017-01-10 12:41
T46 har bare et nyt lineup nu :)
#121 vedde
2017-01-10 12:48
kender ikke så meget til dem, men af hvad jeg kan se, er "keyzin" vel det eneste "nye" navn. But idk, alt i alt er de jo et hold og ikke et mix.

EDIT: Ja okay, phx er den nye, vidste ikke keyzin stod som "stand-in"
#122 KeyziN
2017-01-10 12:51
Jeg hjælper bare, fordi jeg er venlig
#120 KeyziN
2017-01-10 12:48
Altså jeg har hjulpet til siden starten af CEVO Play-off.
Phx kom til her i går.
Men 4 af os har spillet godt og vel i 3-4 ugers tid nu.
Så kommer det vel an på hvordan man betegner mix-hold
#62 byx
2017-01-09 21:35
Kender kun Rottwitt og xzien. Begge meget flinke fyre, deres niveau ved jeg ikke da det er 6 måneder siden jeg sidst har spillet en pug med dem, men tror da de er underdogs imod mange af de øvrige hold, men de skulle vist have praccet en del.
#48 LeffeN
2017-01-09 19:41
Gl til puta ::
#53 doubleD
2017-01-09 19:50
Comeback til Rejin, steaM og Maximus! Godt at se i stadig kan drenge :D
#125 JKN
2017-01-10 13:06
What, har steaM og Maximus fået nye nicks eller hvad? Kan ikke se dem på listen?
#135 Pave
2017-01-10 13:54
Maximus går under gulle nu
#195 Justian
2017-01-10 21:04
Steam spiller under JAEGERMEISTER for Team NewStyle
#197 Syndicate
2017-01-10 22:38
Han går også under navnet BLÅBÆR blandt de indre kredse. 8)
#60 verSatile
2017-01-09 21:32
NewStyle, ja tak! Kom så Rottwitt!
#140 Rottwitt
2017-01-10 14:37
<3
#71 EmiLiuZ
2017-01-09 23:28
Gogo #wicked!
#76 zypath
2017-01-10 09:12
Tror på Sublife går hele vejen! Casle og Garff <3
#220 mxison
2017-01-11 17:35
Enig. Garff er en clutch-maskine.
#77 p1xar
2017-01-10 09:55
Gætter på kravene til at komme med var at kende admin eller hvad?
#78 xone
2017-01-10 09:58
Det ligner det ellers ikke.

Jeg går dog ud fra, at Dust2 har valgt de hold, der kan give bedst eksponering, og der slår newstyle de fleste andre ansøgere tror jeg :)
#85 Justian
2017-01-10 10:54
Er helt enig med xone her, tror helt klart vi er valgt pga. eksponering og tror også at både alder og vores fremgangsmåde vil skabe en del medie fokus, hvilket også har været vores hensigt.

Vi håber da selvfølgelig på at vi kan hive en del runder hjem, men det er svært med et helt nyt team.
#86 xone
2017-01-10 10:57
Jeg skal da ærligt indrømme, at jeg ikke tror i kommer så langt, så jeg håber da at det er grundet eksponeringen :D
#88 Justian
2017-01-10 11:00
Jeg tror også vi får det meget svært, det skal ikke være en hemmelighed. Men bliver da super spændende og er glad for vi for chancen så vi kan se hvad vi kan og hvad vi ikke kan.. det giver os mere at arbejde med fremover.
#79 kfive
2017-01-10 10:13
Hvem synes du ikke fortjener en plads og i såfald, hvilke hold savner du på listen? Jeg er selv dog lidt uforstående overfor newstyle, men ellers synes jeg listen virker til at ramme ret præcist med subtoppn.
#87 Justian
2017-01-10 10:58
Det kan jeg godt følge. Vi (Team NewStyle) er beæret over admins har valgt at give os chancen, så vi kan få en forsmag på, hvor vi står allerede fra starten. Da det vil give os lidt indblik i hvad der skal arbejdes med.

Samt det bliver fedt at få en føling mod alle de mange teams vi kommer til at møde og se hvordan vi kan klare os.
#92 Martin
2017-01-10 11:01
Hvis i failer kommer i aldrig med igen ;D
#95 Justian
2017-01-10 11:09
Godt så! - Så er der jo næsten ikke press på :P
#159 MENIX
2017-01-10 16:57
Lad os så sige de bliver gode i alle andre turneringer, og lige vinder en major - må de så stadig ikke komme med? :(
#186 Martin
2017-01-10 19:34
Selvfølgelig må team mormor deltage i alt dust2 laver, de skal bare selv kvalificere sig.
#196 Justian
2017-01-10 21:08
SÅ må vi se om vi kan få vores gamle rystende hænder til at styre sig, så vi kan dette :D
#199 Martin
2017-01-10 22:48
Altså hvis du ikke kan backe dine Youtube videoer med god csgo, så er de ikke meget værd 😎
#205 Justian
2017-01-10 23:47
Det skal jeg nok komme til at kunne ;) Men jeg forventer ikke det umulige at vi efter få uger allerede er i mål :)
#94 kfive
2017-01-10 11:05
Jeg synes også i sidste ende det cool nok med hold man ikke rigtig kender til, det bliver helt sikkert en god test for jer og håber i kommer til at klarer jer godt.
#96 Justian
2017-01-10 11:11
Det er altid fedt med underdogs, hvis de nu kan lave et eller andet vildt (Hvilket minder mig om mousesports til CPL Cologne i 1.6 tiden) Dog tror jeg det er fortidligt til at vi kan vise tænder endnu, men håber da vi kan følge med og lave noget som vi kan være tilfredse med på nuværende tidspunkt :)
#97 KeyziN
2017-01-10 11:11
tjek fb...
#81 siNde
2017-01-10 10:20
Meget interesseret i at hører din begrundelse for din udtalelse?

- Savner en del hold, men der kan være utallige årsager til de ikke deltager. Syntes hold listen ser fornuftig ud.
#106 Martin
2017-01-10 11:42
Hvem mangler du?
#130 siNde
2017-01-10 13:37
marienlyst, tricked.acd, wildcats, wizards for at nævne nogen. Men som sagt er der nok flere grunde til de ikke deltager.
#131 KeyziN
2017-01-10 13:40
Jeg ved at Marienlyst har en spiller som har andre planer.
Tror ikke at Tricked.acd kommer til at deltage i noget uden en fast startfemmer, som også har spillet sammen i noget tid.
Wildcats bekræftede ikke deres invite (Så vidt jeg har fået at vide)
#187 Martin
2017-01-10 19:36
Marienlyst og Tricked kunne ikke stille hold.
Wildcats som jeg personligt havde glædet mig til at se fik ikke meldt sig til.
#192 siNde
2017-01-10 19:41
Præcis.
Der var heller ikke noget i det, for jeg er sikker på de alle har fået buddet.

-Men syntes i det hele taget hold listen ser fin ud, så ikke noget der.
#193 Martin
2017-01-10 19:43
Yeah forklarer bare 😎
#128 sorN
2017-01-10 13:25
Hentyder du til, at dit hold skulle med istedet for nogle af de andre? :))))
#132 p1xar
2017-01-10 13:41
Var lige stået op.
De er nok bedre end os, men føler mig bare ignoreret :/
Fik ikke noget svar eller noget tilbage, selvom jeg specifikt spurgte hvor langt vi var fra at komme med hvis vi ikke kom ind.
#136 M0dEx
2017-01-10 13:55
Tror det er svært for en admin at vudere hvor langt i er for at komme med, har i spillet med i nogle cups, har i spillet mod nogle af overnævnte hold osv. Du skal sælge dit hold til admins ;)
#139 p1xar
2017-01-10 14:36
Skrev vi spillede cevo playoffs osv, og at vi havde spillet 16-14 mod ubernoobs i en af deres tuneringer.
Men han kunne da alligevel godt skrive: vi ved ikke nok om jer, eller et eller andet.
#188 Martin
2017-01-10 19:37
Uber noobs skal gennemtæves før man kan komme med 😎
#201 GnuEN
2017-01-10 23:21
hvis man taber til os kan man ligeså godt fold
#129 M0dEx
2017-01-10 13:29
Kunne også godt tænke mig at få et uddybende svar på det. Synes personligt selv at admins har gjordt et fint stykke arbejde, hvis man tænker på alle de udskiftninger der har været i løbet af vinterferien. Kun Unbound som mangler :)

Men kunne godt tænke mig at få en liste, over dem som havde ansøgt ;)
For man må vel regne med at de 16 hold som blev valgt, er dem lige under sub toppen? :)
#141 wake
2017-01-10 14:48
Og DEJAVUE :(
#134 M0dEx
2017-01-10 13:53
Nu kommer jeg med MIN mening, og så må folk jo losse mig i bollerne, hvis de er uenige ;b
Jeg tager udgangspunkt i det JEG ved, og hvilke resultater vi har lavet mod div. hold :)

Eastern Vikings, en fast del af sub toppen, og lige fået lavet en udskiftning på holdet i form af socN, har været i Challenger 2-3 gange, og leveret "okay" resultater begge gange :) Har dog ikke vist så meget på den danske scene det sidste stykke tid :)

über n00bz, har fået lavet lidt udskiftninger på holdet, så jeg ved desværre ikke hvordan de står lige pt. Men signingen af sinde og dfen, synes jeg personligt selv er MAX flæk! De er rigtig dygtige spillere, og har desværre selv tabt til sinde 2-16 i vores første challanger "som jeg stadig høre for" xD

SUBLIFE, et af mine favorit hold, som har leveret nogle gode resultater i challengeren, og var vist også i finalerne sidste gang omkring at komme i dust2 masters.

eSpuma(Ranking 12), MEGA spændende hold som eSpuma har fået signet. Også et hold man skal holde øje med omkring top 12-16 i Danmark.

Dynamic 5(Ranking 15), gav den max gas i challengeren, og fik også vist de kan meget selvom KaDaZ har en dårlig dag, har leveret nogle gode resultater, men man har ikke set så meget til dem her i slutningen af året :)

sepel, har jeg det lidt svært at bedømme. Vi slog dem selv i julecuppen, hvor jeg ikke rigtig kunne læse dem eller deres niveau. Men sikkert et hold man skal holde øje med fremadrettet ;)

puta, har ingen ide om hvem der er, eller hvad de kan. (Har hørt lidt om spillerne) No offense, men glæder mig til at se hvad de kan.

Original, også et hold som har gjordt det godt i challengeren, og slog bl.a. os ud. Har vidst fået lavet lidt udskifninger, og har bl.a. vestr med som jeg glæder mig til at se :)

NoOrg(Ranking 14), et rigtig spændende hold som har vist flæk både i League of sharks (nr.2), samt i challengeren. De har dog været lidt i et hul det sidste stykke tid, men har lavet en spændende udskiftning, og fået patrick med som bliver spændende at følge.

Atlando(Ranking 16), er efterhånden også en fast del af challangeren, og også leveret nogle gode resultater. Et af de hold som ikke har haft de store udskiftninger de sidste stykke tid, og må være en af de hold som skal bevise at de høre til i top15 ;)

Sørby eSport, spændende hold sørby har signet, kender ikke så meget til dem, men hørt en masse positivt :)

Newstyle, tror admins trykkede forkert og der skulle have stået UNBOUND her :b Ej bliver spændende at følge de gamle garvede. Jeg føler mig personligt selv ung i deres tilstedeværelse.. xD

TANTRUM, 5 x FLÆK, behøver man sige mere <3

Wicked Gaming, burde være dem jeg ved mest om :b nr. 2-3 i julecuppen, og leveret nogle fine resultater i Challangeren. Dog lige været igennem en del rokeringer her i julen. Kan personligt selv sige at jeg INGEN ide om har hvordan vi står.

T46, 2 udskiftninger på holdet, men har dog spillet en del med KeyzIN den sidste periode. Ligesom WG, skal de også til at have bygget en ny struktur på holdet, og bliver spændende at se hvad de kan. Har spillet med i challenger et par gange, og gjordt det fint.

Eastern Nahuis, ved ikke så meget om det her hold, eller spillerne. Spændt på at se hvad de kan, men om det er mix, eller rent faktisk et hold har jeg ingen ide om.

Det er skrevet MEGET hurtigt, og SKAL ikke bruges som en kæmpe vejledning, men mere bare et "go to", til dem som slet ikke følger med. Har sikkert overset en masse resultater, udskiftninger osv. Men synes alle fortjener at være her, og ser frem til at følge alle på onsdag! <3
#145 GnuEN
2017-01-10 16:00
Eastern nahuis er underlige, hver gang jeg har skrevet til Patti har han aldrig hold, men så går der to dage så deltager de i noget med 4/5 af de samme spillere
#155 Patti
2017-01-10 16:34
Undskyld gnu :s
#160 MENIX
2017-01-10 16:59
LEAGUE OF SHARKS :(
#161 Patti
2017-01-10 17:00
af hva
#162 MENIX
2017-01-10 17:05
Da i vandt over os - der var i der jo også! :D
- Jeg betegner jer nu som et hold, men som gnu selv siger!
#163 Patti
2017-01-10 17:08
Har jeg vundet over jer? hvad snakker du om
#164 MENIX
2017-01-10 17:16
Ved ikke om du har - men Eastern Nahuis har :)
#166 Patti
2017-01-10 17:17
Kan ikke huske det ihvertfald xD
#179 GnuEN
2017-01-10 18:48
Tilbage til LoS i august
#181 Patti
2017-01-10 19:01
kan ikke huske det
#178 Justian
2017-01-10 18:44
Gnueen som spillede sammen med moth3r?
#211 GnuEN
2017-01-11 14:40
Dog ikke :D Så oldschool er jeg ikke, jeg tog navnet tilbage i 2007 :)
#217 Justian
2017-01-11 16:25
Så er du alligevel et en del år tilbage må man sige :)

Held og Lykke til jer :)
#189 Martin
2017-01-10 19:38
Han gider dig bare ikke.
#165 pkn
2017-01-10 17:17
holy shit xd
#167 M0dEx
2017-01-10 17:19
Det var så lidt ;b
#168 pkn
2017-01-10 17:21
>:) Han hedder vester og ikk vstr - Selv tak ;b
#170 M0dEx
2017-01-10 17:41
Som sagt gik det lidt hurtigt ;)
#176 pkn
2017-01-10 18:29
>:))))))))))))
#180 Vester
2017-01-10 18:57
Jeg er ikke Vster eller Vestr, jeg er Vester xd
#182 M0dEx
2017-01-10 19:06
Du hedder det jeg siger du hedder xD HAHA
#184 Mrnobody
2017-01-10 19:10
WICKED !!!!
#183 notaN1dgl
2017-01-10 19:08
what a name
vester
#191 Martin
2017-01-10 19:40
Unbound har i dust2 regi formået at flyve under radaren. Vi ved ikke helt hvorfor.
De er skrevet på næste Challenger.
#194 M0dEx
2017-01-10 19:58
Hvad der sker ;) De flækker med næste gang..
#198 hln
2017-01-10 22:46
+1
#202 casle
2017-01-10 23:32
Hvem er unbound?
#206 M0dEx
2017-01-11 00:07
Hvem er du? xD
UNBOUND spillede bl.a. Med i mm-vision 1 division, sammen med hold som ANYMORE, Fragsters og Wicked Gaming. Udover det, har de leveret nogle spændende resultater i dust2 challengeren.. og sidst man ikke mindst sluttede de lige året af med at vinde League of Sharks :)
#208 casle
2017-01-11 14:28
Er du idiot eller hvad? Jeg stiller et simpelt spørgsmål om hvem de er? Jeg kan prøve og omformulere mig. Hvilke spillere spiller for unbound? Er lige glad med deres resultater, jeg ville gerne vide hvilke spillere der var på deres hold da jeg ikke kender til dem. Jeg kan ikke huske navne på alle hold i DK
#218 M0dEx
2017-01-11 17:11
Driller dig casle, også derfor "xD" blev lagt ved. Men nej, er ikke en idiot for at svare på det ene spørgsmål :)
#221 casle
2017-01-11 19:12
du drillede mig godt så :D men jeg fandt stadig ikke ud af hvad deres lineup var. men jeg kendte åbenbart en fra holdet så han skrev til mig :D
#222 M0dEx
2017-01-11 22:46
Hehe.. Undskyld hvis den blev lidt personlig m8 <3
#219 KeyziN
2017-01-11 17:26
Ikke hæng mig op på det, men jeg er rimelig sikker på line-up er TMB, Blaq, Streak2k10, Leffen, Kwezz
#200 Martin
2017-01-10 22:50
Sweet post.
#146 Mrnobody
2017-01-10 16:05
Sublife vind lige
#177 Trixitlol
2017-01-10 18:29
I forbindelse med noOrgs deltagelse i fight Club, har vi valgt at sige nej til p4tricks deltagelse. Grunden til dette er blandt andet at kommunikationen bliver en barriere,
Samt mulighederne for at deltage i diverse offline turneringer minimeres. Vi har derfor taget kontakt til Lethal og håber på at han kan gøre en forskel som stand-in til dust2 fight club for os :-).
#190 Martin
2017-01-10 19:39
Hehe 😃
#209 Mrnobody
2017-01-11 14:37
Er det ikke mere fordi han sidder og guffer for hårdt på faceit? :))))
#203 sunDahl
2017-01-10 23:33
Noget sødt #PHX
#207 KeyziN
2017-01-11 00:48
Så længe han spiller bedre end ved PGL Qual så kan det umuligt gå galt xD
#210 SnaL
2017-01-11 14:37
umuligt gå værre... altså spørg nu acomi og kfive om jeg ikke burde være med.... :/
#214 KeyziN
2017-01-11 15:18
Hvem skal så caste os :((
#212 Phx
2017-01-11 14:44
Hvad er det for en lorte stytte jeg får herfra m8?
#213 KeyziN
2017-01-11 15:17
Siger bare at hvis du skyder over 13 skal vi nok gå videre :D
#204 mxison
2017-01-10 23:42
SUBLIFE ftw
#215 roflerNN
2017-01-11 15:20
Eastern Nahuis kommer til at overraske =)
#216 Remoy
2017-01-11 15:22
Ja de er flæk ^^