Opret Log ind
Rogue misser DreamHack Masters Las Vegas kvalifikation
Grundet deltagelse til ESEA Global Challenge lan finaler i USA, kan Rogue ikke nå retur til DreamHack kvalifikationen der starter i aften.
Skrevet af: rijaH    9. januar 2017 12:00      

I aften kl.18.00 starter DreamHack Masters Las Vegas kvalifikationen og der har Danmark tre danske hold med. Men det er nu reduceret til kun to, da Rogue ikke kan nå retur til deres kamp imod fnatic, eftersom de i nat vandt ESEA Global Challenge finaler i USA.

Dermed misser Rogue muligheden for at kvalificere sig til DreamHack Masters som finder sted fra den 15. - 17. februar i Las Vegas. 

De to andre danske hold Heroic og Tricked er selvfølgelig stadig med i kvalifikationen, samtidig er også aizy og karrigan i kamp for FaZe. Kampene starter kl.18.00.

DreamHack Masters Las Vegas 2017 Europe Closed Qualifier
Bedst af tre maps
HellRaisers
2 - 1
Tricked
de_nuke 16 - 7 de_nuke
de_train 7 - 16 de_train
de_overpass 16 - 6 de_overpass

DreamHack Masters Las Vegas 2017 Europe Closed Qualifier
Bedst af tre maps
FlipSid3
2 - 1
Heroic
de_overpass 13 - 16 de_overpass
de_mirage 16 - 11 de_mirage
de_nuke 16 - 10 de_nuke

DreamHack Masters Las Vegas 2017 Europe Closed Qualifier
Bedst af tre maps
FaZe
2 - 0
EPG
de_mirage 16 - 2 de_mirage
de_train 16 - 4 de_train
de_overpass de_overpass

#1 Martin
2017-01-09 12:13
Vi har fanget cadiaN og glace på film.
http://www.reactiongifs.com/r/KZFSwGD.gif
#3 ClinT
2017-01-09 12:42
lol
#4 byx
2017-01-09 13:56
Hahaha klasse!!
#14 glace
2017-01-10 01:37
Jeg fik et lille smil på
#2 maggieb
2017-01-09 12:21
damn
#5 ZARQ
2017-01-09 17:22
Hvor er det også træls og misse den. Men sådan er det jo de vandt jo en sjat penge så de klager vel heller ikke :D!

Tror Tricked får en ordentlig omgang røvfuld da Hellraisers har vist godt spil på det sidste.. Håber at Heroic er kommet godt igang med og pracc og kan trække det længste strå mod FlipSid3. Og FaZe burde uden problemer og vinde mod EPG! :)
#11 xtopher
2017-01-09 17:49
Tror den bliver tættere end man tror, da Tricked får muligheden for at komme ud på Nuke, hvis Hellraisers banner Dust2 (hvilket de plejer).
#16 ZARQ
2017-01-10 16:23
Det blev den desværre ikke helt :) . Men de fik da et map :)
#17 xtopher
2017-01-10 16:49
De kom ud i tre maps, hvilket jeg ser som en "tæt" kamp - men ja, de tabte Nuke, men spillede godt på train.
#18 ZARQ
2017-01-10 17:35
Ja okay :) . Jeg fik ikke lige set kampen så kan ikke rigtig snakke med om det. Men det er på rette vej uden tvivl :)
#6 JaySomz
2017-01-09 17:38
Spilles kvallen færdig i aften?
#7 Sander
2017-01-09 17:39
Ja. Alle holdene skal vinde 2 kampe i træk, så skal de til Vegas. 16->8->4 hold til vegas :)
#9 JaySomz
2017-01-09 17:40
Stærkt! Er der en bracket, der kan vise hvem holdene står til at møde i 2. runde?
#10 Sander
2017-01-09 17:41
http://www.hltv.org/?pageid=217&eventid=2633
#8 JaySomz
2017-01-09 17:40
Stærkt!
#12 Sander
2017-01-09 20:36
Manglede heroic til at vinde 2-0 for at vinde 800 på 40 kr. Fuck jeg er Hm over de luge går fra 11-4 til 11-16 på deres eget map...
#13 QvisT
2017-01-09 20:46
ja det var godt nok vildt at de ikke fik en eneste runde på deres t-side... Nu må hvor de om de kan lukke kampen på Nuke ;)
#15 EmiLiuZ
2017-01-10 14:00
Det er alt for dumt med sådan et snævert program. Utroligt at arrangørerne ikke snakker bedre sammen.