Opret Log ind
Fragsters vinder HellCase Challenger Cup
Fragsters har netop vundet finalen i HellCase Challenger Cup efter en 2-0 sejr i finalen over Óriginal, som endte med tæsk på sidste map.
Skrevet af: MumaCe    1. december 2016 23:19      

Fragsters har netop vundet deres anden HellCase Challenger Cup title efter en finale, der var delt op i to - med et utroligt spændende map, og så en omgang tæsk på det andet map. Fragsters er dermed klar til næste udgave af Dust2.dk eOddset Cup.

Første map startede ud med en vunden pistolrunde fra Fragsters, der hurtigt kom foran 3-0. Men derfra begyndte Fragsters og få det svært, og vandt kun første side på de_nuke som CT med 8-7. Herfra kom Óriginal foran, men de fik aldrig et forspring på mere end to runder, hvilket til sidst sikrede, at Fragsters kunne smide kampen i overtime, som Fragsters vandt med 4-1 og samlet 19-16.

Andet map var de_train, som var valgt af Fragsters, hvilket var tydeligt. Efter at have vundet pistolrunden stod der Fragsters over det hele på mappet, og Óriginal kom aldrig ind i kampen. Fragsters vandt mappet med 16-2, og har dermed vundet HellCase Challenger Cup.

Slutstillingerne:

  • 1. dk Fragsters - Plads til Dust2.dk eOddset Cup
  • 2. dk Óriginal 
  • 3-4. dk eSpuma 
  • 3-4. dk Dynamic 5

Dermed er alle otte hold fundet til den kommende Dust2.dk eOddset Cup, der vil blive afviklet fra 15-18. december. 

#1 Winspai
2016-12-01 23:21
Tillykke til Fragsters flot spillet.
#2 Zebbe
2016-12-01 23:27
gz til fragsters :)
#3 AnJ
2016-12-01 23:29
Det jeg nåede at se, var en lækker omgang cs drenge! GZ :)
#4 Mrnobody
2016-12-01 23:30
Torben iorden!
#5 dragoNfly
2016-12-01 23:39
Tak! Vi undrede os egentlig over vi skulle spille den igen, eftersom vi følte at vi med statsgaranti var sikret 10. pladsen på december måneds top10 - og dermed en plads i eoddset-cuppen. Istedet skulle vi spille 2 challengercups på en måned, en for november måneds eoddset og en for december måneds eoddset.
Den her kval sluttede endda i dag den første december.. Fatter det sgu ikke helt
#6 SEBM1337
2016-12-01 23:47
Det må være hårdt at skyde 28 på 18 runder hele tiden :DDD
#8 dragoNfly
2016-12-01 23:54
Haha var varm på train :D
Det undrer mig bare man fx ikke lige ventede på december top10-listen kom ud, men det jo altid en fornøjelse at spille jeres/dust2's turneringer alligevel! :)
#9 SEBM1337
2016-12-02 00:00
Altså det er ikke noget jeg står for, så det skal jeg ikke kunne sige, men kan godt følge din tankegang lidt. Men i får i hvert fald vist en masse mod top 10-20, det da helt sikkert! Ses til eOddset :) WP
#19 dragoNfly
2016-12-02 00:28
Igen tak, og ja vi gør!
#10 Martin
2016-12-02 00:01
Fordi invites blev delt ud inden ranking blev opdateret. Det giver da sig selv.
#12 dragoNfly
2016-12-02 00:04
Hvorfor venter man så ikke 1 dag på rankingen? Det er vel den ranking som folk går ud fra for netop den måneds turneringer? Sådan har det vel altid været? Eller vidst at vi blev nummer 10, kunne egentlig ikke rigtig se hvad der kunne ha ændret på det. Hvad var der sket hvis eSpuma fx havde vundet challengeren 2-1 over os, var vi så blevet inviteret alligevel efter at have spillet den, eller var eSpuma så blevet 10 over os? Jeg forstår det bare ikke helt, men sådan er det, og som sagt er jeres turneringer super fede og også flawless for os spillere.. Whatever, vi glæder os til at spille eoddsetcuppen :)
#21 Martin
2016-12-02 08:03
Vi planlægger eoddset cuppen og laver så de andre efter den. Vi har en ide om hvornår men spillerne har medindflydelse. Det er nok derfor vi har så mange med.
I midten af måneden planlagde vi den næste eoddset. Inviterede ud fra daværende top ti.
#7 SEBM1337
2016-12-01 23:48
Vild omgang CS fra Fragsters de sidste 2 dage, de fortjener helt sikkert det her spot. Glæder mig ekstremt til d. 15-18, tror bestemt Fragsters kan overraske, bliver spændende!
#11 Martin
2016-12-02 00:02
Fragsters er klart et af de mest spændende hold vi har. Torben og stavn laver altså tricks.
#13 DMGZ
2016-12-02 00:22
Det er også iorden det torben laver :)
#14 ritz
2016-12-02 00:24
mistet du din "caster" icon?
#15 DMGZ
2016-12-02 00:25
Caster ikke for tiden, champ. men skal nok lave comeback på et tidspunkt :)
#16 bhop_2_school
2016-12-02 00:25
Jøsses
#17 DMGZ
2016-12-02 00:26
Så er du tilbage igen :) hvordan går det?
#18 Trixitlol
2016-12-02 00:27
Godt drenge - Gz med win :D
#20 DKN
2016-12-02 00:46
Tak til Dust2 for endnu en turnering, hvor der bare er fuldstændig styr på alt - særligt tidsplanen og dækningen. Det er en fornøjelse at have med at gøre.
#26 stenvang
2016-12-02 12:27
tak :)
det er også altid en fornøjelse at have et hold så som fragsters med
og så jeg håber vi kommer til at se jer til mange flere dust2 cups i fremtiden:)
#27 DKN
2016-12-02 12:46
Tak for den feedback. Det er også noget vi prioriterer højt - at være nemme at samarbejde med.
#22 regn
2016-12-02 08:03
Godt spillet!
#23 klimox
2016-12-02 10:10
Tillykke til Fragsters glæder mig til at se dem i eoddset Cuppen! Tror de rammer top 10 i december måned!
#24 mikoG
2016-12-02 10:48
Føler mig helt stolt over jeg blandt et mix team slog fragters
#25 Moller
2016-12-02 10:51
#Fragstersfortop5dk
#28 notaN1dgl
2016-12-02 14:19
Stort tillykke :)
stavn1dgl =D
#29 regn
2016-12-02 21:03
god spil