Opret Log ind
Complexity overkommer mousesports i DreamHack Masters Spring
karrigans tropper fik ikke et ben til jorden, da de tidligere i dag tabte 2-0 til Complexity.
Skrevet af: JSand    22. maj 2020 20:02      

k0nfig var den bedste Complexity-spiller, da de slog mousesports 2-0 tidligere i dag.

I dag blev gruppe B i DreamHack Masters Spring 2020 igangsat, og her bestod den første kamp på dagsordenen af Complexity og mousesports.

De to danske IGL's, blameF og karrigan stod dermed over for hinanden i en direkte duel, og der var lagt op til et brag af en kamp.

Første map, Inferno, var en rimelig ensidig affære. Her kom Complexity hurtig foran 6-0, og den føring holdte resten af kampen, da de tog sejren 16-9 uden at komme bagud på noget tidspunkt i opgøret.

Herefter skulle de ud på Dust2, hvor Complexity endnu en gang spillede kampen uden at komme bagud. Det blev derfor også til en sejr til blameFs tropper her, da Complexity vandt 16-8 og tog mappet 2-0.

DreamHack Masters Spring 2020 - Europe
Bedst af tre maps
mousesports
0 - 2
Complexity
de_inferno 9 - 16 de_inferno
de_dust2 8 - 16 de_dust2
de_nuke de_nuke

I skrivende stund er den anden kamp i gruppe B i gang, hvor der står 1-1 i maps mellem MAD Lions og BIG. 

#1 Joethepro
2020-05-22 20:09
K0nfig har virkelig gjort det godt på det sidste. Det er fedt at se :D
#3 MrBlond
2020-05-22 20:19
+1 :D
#9 Apnemt
2020-05-22 21:28
Enig! Han er virkeligt steppet op!!
#2 b0ychild
2020-05-22 20:13
HVOR ER DU FXRTUNE
#8 Fxrtune
2020-05-22 21:10
Haha jeg er ked af at du er rørt over min kommentar om din kæreste, men min påstand om hans death per round holder vel stadigvæk :D
Derudover håber jeg da at han vil modbevise mig, da jeg hellere end gerne vil have endnu flere danskere i toppen - derudover elsker jeg et lineup der prøver så meget ungt blod som complexity. Cadeau. Synes dog stadigvæk ikke, at man kan kalde dem "succesfulde" just endnu, med en #23 placering på HLTV og de ressourcer som de har.
#10 b0ychild
2020-05-22 21:29
#F
#4 Madsen
2020-05-22 20:30
Mouz kan på en god dag vinde over agf
#5 Rejin
2020-05-22 20:51
Så skal det os være en virkelig god dag !
#11 Madsen
2020-05-22 21:45
Xd
Men hvad er det der gå galt tror folk ik på karrigans calls? Eller hvad fanden sker der vi skal ikke længere end 2 måneder tilbage hvor i spillede godt???
#14 SnaL
2020-05-23 00:23
Krieg.
#16 Madsen
2020-05-23 06:55
Det har jeg spurgt ham om engang der benægtede han
Men deromkring hvor kreig blev Lort dykkede mouz performance så det kunne da sagtens Hænge sammen
#6 BehinD
2020-05-22 21:04
Rush med hvad 11 entries på inferno er sindssygt, han har kæmpe impact igennem begge maps
#15 Kristja
2020-05-23 05:44
-2 pfff kick ham! Han er for dårlig og byder ind med for lidt!!! :D :D :D
#7 whitebear22
2020-05-22 21:09
Jeg ved ikke, om det er et tilfælde, men mouz har bare ikke været sig selv siden SG-nerf.

Om de griber tingene anderledes an, om modstandernes spil er anderledes eller noget helt tredje, kan jeg ikke gennemskue. Men det er bare et spøjst tilfælde 🤷🏼‍♂️
#12 Djoerup
2020-05-22 23:02
Er det nu mous mister troen i Karrigan ligesom hans tidligere hold
#13 Madsen