Opret Log ind
Astralis vinder dansk derby med stil
Astralis viste skidegode takter, da holdet slagtede dragerne fra North i gruppespillet af Dreamhack Masters Spring.
Skrevet af: mad0    20. maj 2020 20:06      

Magisk spillede en god kamp mod North.

Dreamhack Masters Spring havde masser af aktion på programmet i dag, hvor Heroic og G2 åbnede dagens opgør, hvorfra danskerne snublede over målstregen på det afgørende map, som blev afgjort i overtid. 

Efterfølgende skulle danskerbraget mellem Astralis og North igangsættes, hvorfra JUGi og kompagni kom super fra start, efter holdet dominerede på Vertigo, som de vandt med 16-4.

Dernæst havde Astralis muligheden for at lukke og slukke på Inferno, hvilket blev en større og større realitet, jo længere ind i kampen, holdene kom. Endnu en gang viste Astralis dominans, da de tog mappet med 16-8.

Astralis indtager dermed førstepladsen i Gruppe A i Dreamhack Masters Spring, mens North indtager en delt andenplads med G2. I morgen skal holdene igen i aktion, hvor Astralis møder G2, mens North møder landsmændene fra Heroic.

DreamHack Masters Spring 2020 - Europe
Bedst af tre maps
Astralis
2 - 0
North
de_vertigo 16 - 4 de_vertigo
de_inferno 16 - 8 de_inferno
de_nuke de_nuke

#1 RAVN
2020-05-20 20:07
Stærkt spillet. Synes sgu jugi gør det meget godt.
#2 Tyze
2020-05-20 20:07
Heroic slår North, og så er det frem med lommeregneren for at finde ud af, hvem sorteper er :)
#3 arseface
2020-05-20 20:08
Vertigo var som at se astralis øve sig på et aimbot map. Det var godt nok slemt.
#4 cleansation
2020-05-20 20:08
Astralis er bestemt gode.. Men det der var godt nok en lunken omgang fra North.
#5 k4sper
2020-05-20 20:10
Knock knock... who's there? Not North...
Den var sjov!
#6 Tyze
2020-05-20 20:24
ja
#7 Madsen
2020-05-20 20:32
Jugi var rigtig god i dag
Og north blev sat på plads ggwp
#8 olsen225
2020-05-20 20:34
Højt at flyve dybt at falde gg
#9 whitebear22
2020-05-20 20:45
https://www.instagram.com/p/CAa084PpJ6e/?igshid=13..

Hvis så bare Norphs pr-afdeling kunne tabe med stil. Der er 0% vinderattitude over det der...
#11 Luffe-
2020-05-20 21:40
Jeg fatter minus. Hvem skal det ligne ?
#12 da1men
2020-05-20 21:42
hide the pain harold
#13 whitebear22
2020-05-20 21:51
Som da1men skriver, skal det formentlig ligne en klon mellem Hide The Pain Herold og MSL (sidstnævnte er mit gæt).

Det er er lorte signal at sende, at man hellere vil gøre sig selv til grin efter en røvfuld (man kan diskutere, om det ikke var nok, med det Astralis udsatte dem for). Hvis jeg smed penge i et sponsorat som et seriøst firma, ville jeg som minimum forvente, at holdet fremstod seriøst omkring resultater og performance...
#14 Luffe-
2020-05-20 22:03
Kæft det er dårligt lavet. :D
#18 SEVEN
2020-05-21 15:36
Jeg synes sgu det er meget sjovt. Så længe holdet har vindermentalitet må deres SoMe sgu gerne lave noget sjov :D
#19 whitebear22
2020-05-21 16:47
I min verden kan man ikke adskille de to ting. Der er ikke et SoMe-North og et Gametime-North. Der er ét North, og de griner åbenbart lidt af deres spillere, når de taber...
#10 Madsen
2020-05-20 21:33
glaive på vej til north xd
#15 Luffe-
2020-05-20 22:04
jUGI må være slemt tilfreds efter sådan en kamp mod sit gamle hold :D
#16 Deuce
2020-05-20 23:58
Ærgerligt, at det der på papiret ift. organisation, økonomi og erfaring indenfor elitesport burde være en top contender i DK og reelt set globalt, virker som et projekt, der på en god dag lykkedes middelmådigt.
Jeg har på ingen måde meldt mig i koret af kritikere tidligere, men jeg har efterhånden svært ved at gennemskue hvad målsætningen er, udover at eksekvere en "unik" branding strategi, som jeg ganske enkelt ikke forstår.
#17 MrBlond
2020-05-21 00:20
Nice Astralis lækker dominas.! :)