Opret Log ind
Prisma 2 Case er landet med nye skins
Der er mulighed for at få fingrene i en farverig M4A1-S eller en helt ny AWP.
Skrevet af: Sander    1. april 2020 13:20      

Dette er blot et af de nye skins (Foto: Valve)

I nat landede endnu en opdatering til Counter-Strike: Global Offensive, som indeholder Prisma 2 Case med 17 nye skins skabt af communitiet, mens kassens sjældne skins er knive.

I Prisma 2 Case finder man blandt andet glocken på billedet øverst i artiklen, mens der også er landet en meget farverig M4A1-S. Der er selvfølgelig også en ny AWP og AK-47 i kassen samt en flot P2000.

Du kan se alle de nye skins herunder:

Foto: Valve

Som Rare Special Item kan du åbne følgende knive:

Foto: Valve

Opdateringen rettede også på mindre fejl og bugs, mens Operation Shattered Web nu officielt er et overstået kapitel. Du kan se hele opdateringen herunder:

[ MAPS ]
– Breach and Studio are no longer available on official matchmaking servers.
– Anubis and Chlorine have been added to official Casual, Deathmatch, and Scrimmage game modes.

[ OPERATION SHATTERED WEB ]
– Operation Shattered Web is now over. Players who have an Operation Shattered Web coin in their inventory at this time will receive commemorative inscriptions on their coin with the number of completed operation missions and number of stars attained.

[ PRISMA 2 CASE ]
– Introducing the Prisma 2 Case, featuring 17 community-designed weapon finishes, and the Horizon Knives in Chroma finishes as rare special items.

[ MISC ]
– Players who are eligible for cross-promotional content from The Master Chief Collection and Half-Life: Alyx will be able to receive the cross-promotional CS:GO items even if they are VAC banned in CS:GO.
– Fixed game state integration data output for clients in team coach slot.
– Fixed misalignment of agent poses on main menu.
– Added missing voice lines for Mr. Muhlik.

#1 JawBreaker
2020-04-01 13:29
Den der Mac-10 .. Hold nu kæft...

https://twitter.com/i/status/1245274088970608642
#5 whitebear22
2020-04-01 14:39
Neon Rider uden motiv ;)
#8 whitebear22
2020-04-01 14:47
Glem mit post. Så lige dit link!!!
#2 weKz
2020-04-01 13:46
Synes der mangler en ny USP-S også er AWP'en satme os skuffende..
#20 Lyng
2020-04-01 16:47
Det er da ikke så længe siden, at vi lige fik 2 nye awps, wildfire og containment breach. Vi kan ikke få nice skins til alle våben hver gang :D
#3 xone
2020-04-01 13:46
Der må være sket en C/P fejl.. Jeg kan ikke lige se nerfet af SG'en?
#6 whitebear22
2020-04-01 14:42
Hvorfor vil du have den nerfet? Metaen omkring den skaber en god dynamik og den er i høj grad omdrejning for strategisk risk/reward :)
#9 SLumdawG
2020-04-01 15:25
nej.
#14 whitebear22
2020-04-01 16:31
Godt argument.
#10 KaspR_
2020-04-01 15:27
nej.
#15 whitebear22
2020-04-01 16:31
Det post har du brugt lang tid på at forfatte. Essentielt indspark.
#29 KaspR_
2020-04-01 22:10
:)
#11 leandr
2020-04-01 15:40
xD fin IQ
#16 whitebear22
2020-04-01 16:32
?
#12 xone
2020-04-01 15:54
Jeg vil have den nerfet fordi den ganske simpelt er så voldsomt meget bedre end alternativerne. Der er ikke nogen situationer, hvor den ikke er at favorisere fremfor alternativet.
#18 whitebear22
2020-04-01 16:36
Det er jo ikke rigtigt? Den er god, billig og alsidig ja. Men den er ikke uovervindelig i samtlige situationer. Og den har jo den massive downside, at qua sine kvaliteter, satser man som T ved at købe den - netop fordi den er sublim på CT-siden. Så den er ikke all win imo :)
#26 Martin
2020-04-01 21:24
Det sidste argument er godt!
#27 xone
2020-04-01 21:30
Jeg synes det er et kæmpe problem, at den eneste større downside er at en CT får den og dermed balancerer det ud.

T køber jo bare en ny.
#30 whitebear22
2020-04-02 06:13
Lyng skrev gør den dyrere i stedet for at nerfe den. Ville det være en løsning så?

Det ser jeg som et super kompromis ift. at gøre våbnet irrelevant og så som nu, hvor mange synes den er OP :)
#32 xone
2020-04-02 12:49
Ja, det ville klart være et skridt i den rigtige retning omend jeg synes 3600 er for lidt.

Den måtte gerne være så dyr, at det først var på det sidste trin i pengesystemet at der var råd til SG + armor.
#33 whitebear22
2020-04-02 13:07
Jeg tænker, at den prismæssigt ikke skal op omkring AWP’en. Den er ikke et rent alternativ til den, men kan måske godt tilslutte mig, at 3600 er for lidt. Omkring de 4K virker passende som en start.
#13 wake
2020-04-01 16:00
nej.
#17 whitebear22
2020-04-01 16:32
Åh gud, det stopper aldrig.
#19 wake
2020-04-01 16:39
nej.
#25 Kristja
2020-04-01 20:12
Er du ikke gået all in på dit vægttab, og stoppet med at spille? mr perfekt
#34 wake
2020-04-03 00:25
Hvor har jeg skrevet det henne? Må man ikke spille faceit mere fordi man har fået et liv eller?
Forstår godt det er let for dig at spille mod sg når du er minus elo på faceit
ROFL
#35 Kristja
2020-04-03 00:57
Minus elo på faceit? Forstår ikke helt hvor du har det fra. Som du selv nævner, så har jeg faktisk også et liv. Og spiller udelukkende for hyggens skyld. Er 3k elo på faceit, selv om det ikke betyder en skid.

Du er en ignorant nar, og er ved at brække mig over at se dig slikke røv på folk som er på "scenen" og med dine latterlige kommentarer, så som hvor let det er at tabe sig. At man bare skal lette sin fede røv og spise mindre. Har aldrig i mit liv, læst noget så ignorant eller dumt før.
#36 wake
2020-04-03 01:05
Hvem slikker jeg røv på? XD
Det er da ok simple instrukser ellers?
Gå en tur og spis mindre?
Er det så svært at fatte?
#37 Kristja
2020-04-03 01:08
Nu er det ikke, det som det handler om. Det er måden du fremlægger det på. Hvor der faktisk sidder folk, som ikke synes det er så let og simpelt som du gør det til.

Og har da aldrig hørt noget så dumt som "spis mindre" nej min kære ven. det hedder at spise korrekt... Kan slet ikke sætte mig ind i, hvorfor du har et behov for at have sådan en skod attitude.

Og går til modangreb, med noget så sølle som "minus elo" på faceit. Altså hvor gammel er du lige. Kæmpe fjols, håber du får det rigtige ben ud af sengen i morgen :)
#38 Kristja
2020-04-03 01:12
Og for lige at understrege, at din opfattelse af hvordan man skal tabe sig, er helt og aldeles forkert. Så får du absolut intet positivt ud af at "spise mindre, eller sulte dig selv" Du ender med at dit stofskifte/ din forbrænding går i stå.
#39 wake
2020-04-03 01:28
Forkert.. du kan i terorien tabe dig ved at spise mcdonalds hver dag hvis du ville.
Indtag mindre kalorier så du er i calorie defecit, så taber man sig helt automatisk uanset hvad du spiser faktisk.
Er dog enig med dig i at man skal holde sin forbrænding igang, derfor er det godt at spise ofte om det så er et æble eller en snickers eller Whatever..
Er ked af du har fået det indtryk omkring at jeg skulle være en nar, er faktisk slet ikke så skidt en fyr.
Og vil bestemt heller ikke mene jeg slikker røv på nogle :D
Den besked under det vægttabs forløb var lidt ment i sjov hvilket self, er lidt svært at tyde på skrift.
Men man bliver også bare træt i hovedet af folks uendelige undskyldninger.
Har selv været på kursus som kostvejleder og hjulpet til i Local fitness kæden, så jeg ved alligevel lidt hihi.
Og nej jeg siger bestemt ikke det er sund for bla. Din lever at køre et vægttab på fastfood, men det kan faktisk lade sig gøre.
Tommelfinger reglen er nok mere at bruge en beregning på hvor meget mad og energi man skal bruge om dagen og så spise 2-300 kalorier under det så taber man sig langsomt og sikker :)
#40 Kristja
2020-04-03 03:16
Se det var jo et helt igennem fantastisk og dejligt svar! Lige præcis den respons jeg fiskede efter. Og nej, jeg er faktisk godt klar over, at du ikke er en skidt fyr. Har selv haft fornøjelsen af at møde dig til cg lan, for en del år siden efterhånden.

Jeg blev ganske simpelt bare triggeret over, hvor simpelt og træls du fik det til at lyde :D

God påske til dig chef, og tak for et pænt samt brugbart svar :)
#24 Kristja
2020-04-01 20:10
Må se mig enig, folk tuder for meget. Har absolut intet problem i at spille mod en krig. Imo synes jeg ak er ligeså god, dog en klar fordel med scope, til at holde nogle ulækre vinkler. Men det handler jo bare om at adapte :)
#31 whitebear22
2020-04-02 06:15
Det er i hvertfald blevet sjovere end i gamle dage, hvor der reelt set kun blev brugt 3 forskellige rifler, 1 smg og 3 forskellige pistoler :)
#41 JawBreaker
2020-04-03 08:48
Jeg er helt enig.

I de gamle 1,6 dage, der blev der brugt mange forskellige våben (så vidt jeg husker) Og da jeg begyndte at spille CS:GO (Efter Astralis vandt deres første major) Blev der brugt AWP, AK, M4A4 og deagle.

Jeg elsker at der er så mange våben i spil som overhovedet muligt.
#42 whitebear22
2020-04-03 10:35
Jeg synes at mindes, at i 1.6 blev der anvendt AK, M4 (colt som den blev kaldt dengang) og AWP. Galil/galol og famas/symaskine blev brugt i mindre grad.

Det var kun mp5 af smg, der blev brugt og pistoler var altid glock/usp eller deagle :)
#43 JawBreaker
2020-04-03 11:08
Det er ikke utænkeligt du har ret. Jeg mindes bare at f.eks aug, p90, scout også blev brugt. Men det var nok mere på FFA serverne, som undertegnet spillede mest på den gang.. :-)
#44 whitebear22
2020-04-03 13:38
Om det er blevet brugt på FFA kan jeg da slet ikke afvise.

Men eksempelvis shotguns, Five-seven og Mac-10/UMP blev aldrig brugt i competitive/mix/pcw eller hvad vi nu skal kalde det. Det er fedt, at de har en rolle nu :)
#45 JawBreaker
2020-04-03 17:56
Helt enig. :)
#28 Luffe-
2020-04-01 21:37
I GOT YOUR BACK!!

JA!
#21 Lyng
2020-04-01 16:53
Havde lidt håbet de havde beholdt den som den er, men oppet prisen til 3600 ish, eller noget i den stil. I så fald kunne man måske ha' én person som mainer den og resten på ak. Det var ihvertfald min første tanke, tænker ikke den skal nerfes, men prisen blot skal afspejle hvor stærk et våben det er :)
#22 whitebear22
2020-04-01 17:00
Det her er jeg enig.

Hybriden er et fedt våben, og jeg synes, den bidrager med mange gode ting :)
#4 trumme
2020-04-01 14:09
Håber skjult i updaten de fixer det pis spike lag.
#23 Kristja
2020-04-01 20:08
Det har de da fikset, sådan næsten? 🤷🏻‍♂️
#7 whitebear22
2020-04-01 14:46
Kunne man ikke få flere af de knive før kassen? Eksempelvis Navaja TT synes jeg da at have set før 🤷🏼‍♂️

Glocken et vanvittigt fed. M4A1 er også okay lækker.

Dog er der for meget “techno-farver”. Hvis alle skins er i vilde farver går det sjove lidt af det imo.