Opret Log ind
Ranglisten udvides til top 15
Samarbejdet med Elgiganten stopper ikke ved ligaen, da vi nu løfter sløret for Elgiganten Gamer Top 15.
Skrevet af: Sander    1. april 2020 10:00      

I går annoncerede vi Elgiganten som ny partner på vores liga, og i den forbindelse lovede vi, at der ville komme endnu flere nye ting.

Det er vi klar til at løfte sløret for nu, da ranglisten på Dust2.dk, som hidtil har været en top 10, udvides til top 15 som resultat af vores nye samarbejde. Ranglistens nye navn bliver Elgiganten Gamer Top 15.

Ranglisten fortsætter med at fungere som hidtil, hvor point bestemmes af et panel samt holdenes HLTV rangering.

Allerede i dag sendes stemmesedlen ud, og vi forventer derfor, at den nye Elgiganten Gamer Top 15 lander her på siden allerede i morgen eller fredag.

Vi håber, at I glæder jer lige så meget over ændringen, som vi gør!

#1 Tyze
2020-04-01 10:06
Rigtig fedt! En lille ting, men som viser at i tager det alvorligt, når i siger i vil støtte den danske scene ned gennem rækkerne :)
#2 Tazh
2020-04-01 10:19
+1 - Det er så fedt at se, at der er en intention og handling om at støtte op om den danske scene!
#3 Equip
2020-04-01 10:26
Er der så stadig boblehold?
#5 kalle
2020-04-01 10:33
Forhåbentlig ikke :-D
Det er dette som folk har villet have i lang tid, men der kommer jo nogle som vil have bobler fordi de ikke er gode nok til at ramme top15 :-D
#4 MSAA
2020-04-01 10:32
Rigtig fede tiltag - både udvidelse af top 10 til top 15 og så selvfølgelig med ligaen!
#6 LyMZ
2020-04-01 10:39
nice aprilsnar
#7 wake
2020-04-01 11:05
Rofl
#8 Tyze
2020-04-01 13:02
Det ville være en dårlig én af slagsen 😅 of dust2 er mestre i gode aprilsnarrer
#9 LyMZ
2020-04-01 13:04
tror ikk på noget idag
#10 Tyze
2020-04-01 13:19
Denne nyhed hænger jo egentlig sammen med nyheden i går, så det ville være underligt :) Og endnu mere skidt når man ser på den oprigtige positive feedback... :D
#11 LyMZ
2020-04-01 13:59
nå gør den det
#12 CodeWizard
2020-04-01 14:11
Så listen kommer til at indeholde andet end CS hold, ellers forstår jeg ikke helt navnet?
#13 ZCDK
2020-04-01 15:23
Elgiganten Gamer - Er Elgigantens gamer brand og jeg er sikker på det er "Elgiganten Gamer" de gerne vil have eksponeret via de her sponsorater