Opret Log ind
smooya er fortid i Chaos
Den 20-årige spiller kan ikke få forlænget sit visum under corona-krisen, og derfor er han nu fortid i Chaos.
Skrevet af: Sander    31. marts 2020 15:09      

smooya er fortid i Chaos.

Det er ikke kun events, der rammes af coronavirus, som har bredt sig til hele verden efterhånden, for smooya mister nu sin plads hos Chaos grundet sygdommen.

Den britiske spiller måtte nemlig rejse hjem midt i første Flashpoint gruppespil for at få styr på sit visum, og derfor blev han i første omgang bænket.

Samtalen på den amerikanske ambassade blev i første omgang udskudt midlertidigt grundet coronavirus, men nu står det klart, at den er udskudt på ubestemt tid, mens virussen hærger. smooya forventes derfor ikke at kunne rejse til USA igen i de næste par måneder.

Det har fået Chaos til at rive den 20-årige spillers kontrakt over. Det blev derfor kun til knap tre måneder i Chaos for smooya, der nu må på jagt efter et nyt hold. 

Med en rating på 1,32 over de seneste tre måneder bør AWP-spilleren ikke mangle tilbud.

Chaos består nu af:

  • ca steel
  • us SicK
  • us vanity
  • us cam
  • us Voltage (Standin)
     
  • us mCe (Coach)
#1 Intex-
2020-03-31 15:29
æv!
#2 whitebear22
2020-03-31 16:52
Kæft, en lortesituation for alle parter!

Det eneste man kan håbe på, er, at han snart finder et nyt hold. Han har talentet til top10 AWP’er med tiden imo.
#3 MrBlond
2020-03-31 17:16
Øv træls for Smooya, han er fandeme ellers dygtig! håber snart han finder et nyt hjem når alt det her Corona lårt er overstået..
#4 wiLL
2020-04-01 07:04
Han er dygtig uden trivl, bare synd har er sådan en smart ass! Tror mange vælger ham fra pga det.
#5 c0bb
2020-04-02 00:54
Læs artiklen. Der står præcis hvorfor han er ude af holdet, tro er noget man kan gøre i kirken.
#6 wiLL
2020-04-02 06:28
Hvad har det at gøre med at han er en toxic fart? Han er ude pga visum ja? Men derfor går ferblænge før han bliver samlet op, ingen gider folk der toxic og smarte.
#7 c0bb
2020-04-03 09:34
Går der længe før han bliver samlet op, fordi han er ude pga problemer med virus? Det giver ingen mening det du skriver.

Det er ikke andet end indicier du slynger ud. At han er toxic og ingen hold gider at samle ham op, hvad baserer du det på?
#8 wiLL
2020-04-04 14:57
Nej ingen gider samle ham op pga han er sådan, flere af hans tidligere team mates har sagt det, + han fik Ban fra FPL pga det. Og har du set ham stream?
#9 Patti
2020-04-04 15:12
source?
#10 wiLL