Opret Log ind
Live fra balkonen med fokus på talentudvikling i aften
HUNDEN og mithR er blandt gæsterne i aften, hvor det overordnede emne er talentudvikling.
Skrevet af: Sander    31. marts 2020 12:27      

HUNDEN skal booste os i matchmaking.

I aften trykker producer-Lukas endnu en gang på 'Live'-knappen på Twitch, når vi skyder dette års tredje udgave af Live fra balkonen i gang.

Denne gang består panelet blandt andet af HUNDEN, som senest var at finde i MAD Lions, mens Jonas Gundersen fra NiP og mithR også gæster showet.

Live fra balkonen består af:

  • dk Martin Rosenbæk - IGL
  • dk Sander - Support
  • dk HUNDEN - Carry
  • dk mithR - AWP
  • dk Jonas Gundersen - Lurker

Aftenens udsendelse bliver lidt anderledes, da vi som overordnet tema kommer til at snakke en masse om talentudvikling - både helt nede fra spillerne begynder at få kendskab til konkurrencedelen i CS:GO, og helt op til man ender i Astralis, North, MAD Lions eller Heroic.

Derudover kommer vi også til at snakke om, hvordan man opbygger et hold, hvilke typer man skal have, og hvad Jonas Gundersen og NiP fx kigger efter, når de henter nye spillere.

Elgiganten Ligaen, som blev annonceret tidligere i dag, får selvfølgelig også fokus, men det bliver under det overordnede tema; talentudvikling.

I er også meget velkomne til at komme med forslag til både emner, spillere og hold, vi skal vende. Tøv ikke med at stille spørgsmål her i kommentarfeltet men også i chatten på Twitch, når vi er live.

Det hele kan ses fra klokken 19:00 på Dust2TV på Twitch.

Live fra balkonen bringes i samarbejde med eOddset.

#1 blameF
2020-03-31 12:32
Det skal sgu ses.
#9 Martin
2020-03-31 13:29
<3
#2 Kjasper
2020-03-31 12:35
Det kan kun blive godt!
#3 whitebear22
2020-03-31 12:39
Ingen entry. Det bliver en kavalkade i deranking 😜
#4 Sander
2020-03-31 12:41
Læste lige det taktiske oplæg igennem igen, men det skyldes simpelthen, at vi skaber helt ny meta, hvor vi 4 løber synkront ind samtidig. Det er taget direkte ud af mithRs playbook.
#5 whitebear22
2020-03-31 12:43
No fucking wonder han blev fyret i North 😂
#6 HUNDEN
2020-03-31 12:44
Smid nu bare en sg, og hold kæft under hele showet Christen. Jeg skal nok carry.
#7 GGWLange
2020-03-31 12:53
Kunne det ikke være sjovt at se en LFB om events og folkene bag disse?
#10 Martin
2020-03-31 13:29
De ser ikke så godt ud på kameraet :D
#19 GGWLange
2020-04-01 08:04
Det plejer da ikke at stå nogle i vejen :)
#8 MSAA
2020-03-31 13:19
Det lyder godt, selvom man måske godt kunne ønske sig, at Martin eller Sander blev skiftet ud for en, der i højere grad har fingeren på pulsen med talentudviklingen. Jeg tænker, at der må være en fra Sørby eller lignende.
#12 Sander
2020-03-31 13:36
Jeg starter en votekick af Martin i aften, så må vi se
#11 Rejin
2020-03-31 13:33
Lets go !! Altid en fornøjelse at se !
#13 Dozz
2020-03-31 13:47
VAR hunden at finde i Mad Lions?? Jeg troede faktisk han stadig var aktiv for dem i organisationen. Men kan være jeg har misset en nyhed ;). Men bliver spændende at høre.
#14 sirr
2020-03-31 13:52
Stærkt! Virker til at kunne blive et godt afsnit :-)
#15 mupper
2020-03-31 14:54
https://www.hltv.org/stats/matches/mapstatsid/1401..

Sandr burde være carry jo?
#17 JSand
2020-03-31 15:05
hahahahahahaha ;D
#16 LakeTown