Opret Log ind
blameF sender North ud af ESL Pro League
En flot præstation fra blameF sender North ud af ESL Pro League. Astralis tager over på storskærmen om lidt mod Vitality.
Skrevet af: Arthrangos    24. marts 2020 21:25      

blameF var on fire mod North.

ESL Pro League Season 11 fylder programmet i dag, hvor du for kort tid siden kunne se North spille mod Complexity. Her var blameF og kompagni det bedre hold, hvor især den bomstærke ingame leader var med til at sikre holdet sejren.

Complexity valgte Mirage som det første map, hvor de startede ud med en lille 8-7 føring. blameF og resten af Complexity fortsatte med at vinde runder i anden halvleg, hvor de til sidst lukkede mappet 16-10, og her endte blameF med en score på 31-12 samt ADR på 121.

Dernæst skulle der spilles på Nuke, hvor Complexity havde taget den gode stime med sig fra Mirage, da de først kom foran 10-5, og kort efter vandt de Nuke 16-8 samt kampen 2-0.

ESL Pro League Season 11 Europe
Bedst af tre maps
North
0 - 2
Complexity
de_mirage 10 - 16 de_mirage
de_nuke 8 - 16 de_nuke
de_dust2 de_dust2

Complexity vinder derfor over North i gruppe B, og de er derfor ude af turneringen, da de andre hold i gruppen har flere point end dem. Complexity var dog heller ikke i stand til at sikre sig pladser til slutspillet inden kampstart, da de heller ikke havde nok point.

Det betyder samtidig, at det næste opgør kan igangsættes om lidt, hvor Astralis skal forsøge at besejre Vitality. Her er de danske stjerner de klare favoritter til at vinde, men vi har også set, at Astralis kan tabe mod ringere hold online, så opgøret kunne godt gå hen og blive tæt.

ESL Pro League Season 11 Europe
Bedst af tre maps
Astralis
2 - 1
Vitality
de_dust2 16 - 10 de_dust2
de_overpass 17 - 19 de_overpass
de_nuke 16 - 8 de_nuke

#1 cleansation
2020-03-24 21:29
Jeg ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at pine mig selv ved at se north. Men her er jeg igen, og synes stadig ikke det ser lyst ud i fremtiden som vi ellers har fået at vide omkring 30 gange. For lidt kvalitet på det hold
#2 AppleEyeD
2020-03-24 21:35
Jeg stoppede selvpineriet for omkring et år siden, og læser bare om resultaterne nu. Det har jeg på ingen måde fortrudt.
#8 MrbecherM
2020-03-24 22:01
+1 👍🏼
#17 Martin
2020-03-25 06:14
Jeg ved sgu ikke hvad det er.
De starter raidet med at vinde over Na’Vi. Herefter falder det desværre fra hinanden.
#3 Kristja
2020-03-24 21:48
FFFFFFFFF
#4 Jerry
2020-03-24 21:55
Hvem tror efterhånden på projektet med North udover dem på lønningslisten :-)
#5 Rubel
2020-03-24 21:57
:DDD
#6 cleansation
2020-03-24 21:58
Masser ud fra dust2 kommentarer. Så mangler de altid bare lidt tid osv
#10 zagal
2020-03-24 22:42
Ting tager tid. Dog ikke North. :-D
#12 cleansation
2020-03-25 00:47
Hvad der ikke kommer til at tage tid, er sku nok Norths spark ud af døren i PSE, efter den her corona krise.
#18 Luffe-
2020-03-25 06:46
Seriøst ? Tror du de helt dropper CSGO?
#19 whitebear22
2020-03-25 08:11
Sådan som de spiller, kan man have sin tvivl ved, om de egentlig selv tror på det...
#7 Rubel
2020-03-24 21:58
Sygt spillet af coL.
#9 MrBlond
2020-03-24 22:22
Vanvittigt spillet af Col
#11 Lyng
2020-03-24 23:29
At North bliver ved med, at spille mirage trods deres win % på omkring 25 er mig en gåde.
#13 cleansation
2020-03-25 01:25
og efter de flere gange har sagt 'goodbye mirage' og sådan noget lort. det er til grin. de eneste de har slået på mirage de seneste 3 måneder som jeg kan se det, er gambit youngsters og nemiga. derudover er man for eksempel blevet smadret 16-4 af mad lions
#14 arseface
2020-03-25 02:33
Mirage er det map de har spillet mest det sidste 12 måneder. Det er så vildt at ingen på det hold har indset at de ikke kan finde ud af det og besluttet at permabanne det.
#21 Apnemt
2020-03-25 09:11
Ny coach nu! Så skal den have ny chance!!
#15 Bjelanden
2020-03-25 02:34
https://clips.twitch.tv/AbstemiousHilariousShieldF..


hæhæhhæ..
#20 exigo
2020-03-25 08:53
self er det et børge play men for at være helt ærlig så er lyden på nuke os bare virkelig pis....

Da MSL står ved vinduet, lyder det som om den er plantet lige under/ved siden af ham så jeg synes ikke det helt scuffed som det måske ser ud.
#24 Bjelanden
2020-03-25 11:33
De får penge for at spille. De er i en 2 mod 1. Der er forskellig lyd i spillet, alt afhængigt af hvor du planter.

Sorry, men nej - det er bare ikke godt nok. I min optik. 😂😂

Men stadig sjovt!
#23 RAVN
2020-03-25 10:14
HAHAHA! Hvad fanden er det 😂
#25 Jaegeren