Opret Log ind
MAD Lions vinder nervepirrende kamp
MAD Lions lever stadig i Katowice, da danskerne netop har slået Virtus.pro efter en meget spændende afslutning.
Skrevet af: Sander    26. februar 2020 15:38      

HUNDEN jublede i sidste ende.

MAD Lions er videre i lowerbracket efter en meget spændende afslutning på sidste map mod buster, Jame og resten af Virtus.pro.

Kampen startede på Overpass, hvor MAD Lions hurtigt tog føringen. Danskerne sørgede for at holde Virtus.pro bag sig gennem stort set hele mappet, men hullet blev aldrig stort nok til, at et comeback var helt urealistisk.

Ved stillingen 14-10 lignede det dog en sejr til MAD Lions, men Virtus.pro kæmpede sig op på 14-14 og sørgede for en meget spændende afslutning. 

Heldigvis var danskerne dog bedst i de afgørende situationer i de to sidste runder, og de kunne med en 16-14 sejr i rygsækken bevæge sig videre til andet map, Vertigo.

Også her startede MAD Lions bedst, da de på T-siden kom foran 6-1, inden Virtus.pro begyndte at finde løsningerne på danskernes executes og afterplants, og det gav det kazakhstanske hold en 8-7 føring.

sjuush fortsætter med at træde i karakter for MAD Lions.

Efter pausen kunne HUNDEN, acoR og co. slet ikke finde ud af, hvordan de skulle spille CT-siden mod Virtus.pro, der anført af buster kørte danskerne fuldstændig over og vandt uden problemer.

Den stil fortsatte Virtus.pro til dels på Dust2, hvor AdreN og co. skød sig i front fra start. MAD Lions var længe bagud men aldrig så langt, at Virtus.pro nåede at stikke helt af.

Efter pausen, da MAD Lions kom over på T-siden, indhentede de langt om længe Virtus.pro, da de med et godt gammeldags 'rush B' udlignede til 11-11.

Derfra var det helt tæt, og begge hold sørgede for, at seerne fik underholdning for alle pengene. I sidste ende var det dog MAD Lions, der trak det længste strå.

IEM Katowice 2020
Bedst af tre maps
Virtus.pro
1 - 2
MAD Lions
de_overpass 14 - 16 de_overpass
de_vertigo 16 - 7 de_vertigo
de_dust2 13 - 16 de_dust2

Danskerne skal i næste runde i lowerbracket møde taberen fra opgøret mellem G2 og mousesports. Det kræver en sejr i det opgør samt opgøret derefter, hvis MAD Lions skal videre til slutspillet.

#1 Tyze
2020-02-26 15:39
JAAAA 😍❤️
#2 Arthrangos
2020-02-26 15:40
Sindsygt!
#3 mamas
2020-02-26 15:40
wuup wuup!
#4 Divi
2020-02-26 15:40
Fed kamp overall. Glæder mig til at se dem i aktion igen.
#5 SEBM1337
2020-02-26 15:41
Sjuush heeeelt syg. Acor som altid maskine med awp. Hunden med fantastiske calls. Vildt comeback
#6 Krak4334
2020-02-26 15:41
Fed kamp
#7 Rall0w
2020-02-26 15:41
Fantastisk de hiver den hjem, men for satan hvor skal de have en snak om deres overtals/afterplant situationer, de bliver lige en tand for liderlige til tider!

Bubzki, acor og sjuush var fandme on point idag! :) og gode calls fra god.hunden
#8 wake
2020-02-26 15:41
Ac0r viser så meget mere end jugi gjorde dengang han var ved at komme frem.
Tror virkelig han kan blive en stor brik i fremtiden hos topholdene i Danmark
For ikke at nævne de resterende spillere.
Wp til MAD Lions. Fortjent sejr, nu skal i bare blive ved :)
#19 zaecole
2020-02-26 16:39
Enig med hvad du siger men synes nu jugi var et bæst i Heroic, hvilket vel også var der han “kom frem”
#22 wake
2020-02-26 17:59
Ja Jugi var go i heroic, men synes stadig der var mange skud han missede, synes acor ser vildt stabil ud ift.
#23 SEBM1337
2020-02-26 18:01
Giver dig ret, men Jugi var meget ‘flashy’ der nok kunne sløre hans niveau lidt
#9 Kjasper
2020-02-26 15:43
Fornøjelse at se dem spille i Katowice!
#10 xdpiratmanden
2020-02-26 15:52
Sjuush har fandme været en maskine til katowice indtil videre man. Han træder virkelig i karakter synes jeg!
#11 FlaskeN
2020-02-26 15:52
Rash b! :D
wp.
#12 MrBlond
2020-02-26 15:52
Kæft hvor er det godt MAD Lions! Flot spillet og fortjent super fed kamp! I er nogle maskinjer alle sammen!😄
#13 Badefar
2020-02-26 15:57
Flot sejr i betragtning af, at de vel nærmest tabte 2/3 af alle aimdueller. Men røvballerne skal godt nok strammes gevaldigt an i morgen. Hvis de smider bare halvt så mange favorable situationer på gulvet, som de har gjort i hver af de sidste 2 kampe, så er det gg.
#14 razni
2020-02-26 15:58
Acor går rundt og tror at hans awp er en shotgun. Hold da kæft den mand er god!
#15 Luffe-
2020-02-26 16:01
Ingen slukker the stars, men MD slukker for JAME Time :D
#16 Kristja
2020-02-26 16:04
Vanvittig fed kamp, og sikke nogle frags fra hunden 😍😍 ren maskine altså!
#17 sirr
2020-02-26 16:10
Forhelvede en fed kamp! Fandme flot af Lions. Sådan!
#18 flaps
2020-02-26 16:26
lets goooo!
#20 unklekarma
2020-02-26 17:01
Godt gået!
#21 noche
2020-02-26 17:11
Vigtig sejr, men hold da op det var ikke kønt, og de var millimeter fra at tabe den både på Overpass og Dust2. De skal stramme op på deres midround spil, hvis de skal videre i det her, og så savner jeg bedre beslutninger fra flere spillere.
#24 wircon
2020-02-26 18:23
Sådan booois 💪💪
#25 sekke
2020-02-27 08:10
Godt win drenge, men der er ikke plads til så mange fejl i aften. Jeg tror på et win over mousesports. ;)
#26 bleubcsenpai
2020-02-27 10:17
sjuush er jo bæææææst :o