Opret Log ind
Først til mølle: Spar 50% på Danish Pro League
Vi har skaffet 300 rabatkoder til Danish Pro League, så du kan få et abonnement til halv pris.
Skrevet af: Sander    19. februar 2020 10:55      

Vejret udenfor er ikke ligefrem det mest inspirerende, og når det stormer, regner og hagler er der ikke andet for end at sætte sig til rette foran computeren og starte CS:GO.

Derfor har vi lokket FACEIT til at lave 300 rabatkoder til Danish Pro League, så de første 300, der bruger koden, får abonnementet til halv pris.

Du kan derfor fx købe adgang til Danish Pro League i seks måneder for omkring 120 kroner, alt efter hvilken betalingsmetode du bruger, da der er forskellige gebyr på kreditkort, Paypal osv.

Sådan sparer du 50% på Danish Pro League:

  1. Tryk her
  2. Tryk på den grønne 'SUBSCRIBE'-knap ovre til højre
  3. Vælg længden på dit abonnement
  4. Vælg betalingsmetode og tryk 'Proceed to checkout'
  5. Tryk på 'Have a promocode?' og indtast DPL50
  6. Tryk 'Pay now' og join den hub, der passer til dit level

I Danish Pro League har vi forsøgt at skabe et fællesskab, som skal give danske spillere gode oplevelser, nye venner og bekendtskaber, samt skabe grobund for udvikling og eventuel skabelsen af nye hold, der vil konkurrere.

Husk derfor også at læse reglerne under 'RULES' i hver hub, så du er helt indforstået med, at det fx forventes, at man spiller sammen som et hold, er på TeamSpeak osv. I reglerne fremgår det også, om du overhovedet må spille i Danish Pro League, så sørg for at læse dem, inden du betaler.

Der er pengepræmier til de tre bedste i hver hub hver måned, som afgøres af antal subscribers. Du kan se, hvordan de fordelte sig i sidste måned herunder.

LÆS OGSÅ
Sådan sluttede Danish Pro League i januar

#1 ClinT
2020-02-12 12:02
Tak for det! Kunne da være man lige skulle lege lidt med i DPL-A så og se hvor slemt det står til ;)
#2 MSAA
2020-02-12 12:04
For mig er det bedre end nogensinde før. Jeg har spillet en smule efter nytår, og jeg synes, at mentaliteten er god. Folk vil vinde, og jeg har ikke oplevet nogle trolls.
#5 ClinT
2020-02-12 15:49
Fedt! :D Jeg har købt. Så må jeg lige ind og stinke lidt!
#21 BYRTz
6d 5t 58m
Folk er ikke så hårde som før mod os der lugter lidt :D
#22 majez
6d 4t 52m
Hey Mads. Lang tid siden.
Du gør det skide godt på zulu ;) Blev helt overrasket over at se dig i fjerneren :D
#27 MSAA
3d 3t 22m
Hej Kevin - det er det. Tak for de pæne ord! Jeg håber, alt er vel hos dig.
#3 grand
2020-02-12 13:57
Fedt nok, når man købte for 2 dage siden 🙃
#4 Sander
2020-02-12 14:00
Så bliver du slet ikke glad for at høre, at vi bestilte koden for over en uge siden men først fik den i dag :D
#14 grand
2020-02-12 18:05
.........................
#29 Brian
1d 4t 18m
Føler med dig
#6 crisp
2020-02-12 16:58
hver gang jeg prøver at bestille det, så står der bare "internal error. please try again later. w2d?
#9 Sander
2020-02-12 17:52
Pas, kan du give noget mere info?
#19 Guldbaek
6d 15t 39m
Den gjorde det samme ved mig efter jeg prøvede trejde gang lykkes det, men dog har DPL-A/faceit trukket 3 gange, og kan se at jeg kun har fået for et måned, har skrevet til faceit support uden svar, og prøvet at kontakte DPL-A admins også uden svar, hvad skal man så gøre her fra?
#20 Sander
6d 6t 53m
Admins kontaktes via discord, som der også står i reglerne. Det ser umiddelbart ikke ud som om, du har skrevet derinde?

Men du skal skrive til Xsolla, da det er virksomheden, der håndterer betalingerne for FACEIT, og de er de eneste, der kan gøre noget. Der er dog en del andre, som har haft samme problem, og har aldrig hørt fra en, at det ikke er blevet løst hurtigt :-)

Der er en live chat i bunden her: https://help.xsolla.com/
#7 vedde
2020-02-12 17:31
Hvad hvis man ikke har FACEIT Premium, kan man så godt abonnere til DPL-A og stadig formå at spille? :)
#8 ClinT
2020-02-12 17:46
Faceit premium og DPL-A skulle gerne være 2 forskellige abbonenter
#11 vedde
2020-02-12 17:53
Det tænker jeg også, men var blot i tvivl, om det krævede det ene for at have det andet.
#15 cleansation
2020-02-13 13:52
Er rimelig sikker på jeg har haft dpl, uden premium en gang.

Edit: kan se Sander allerede har sagt det. Så er bare slow poke
#16 Sander
2020-02-13 13:58
Det er faktisk et spørgsmål vi får stillet med jævne mellemrum, men hvorfor er der en del, som tror det? Er det fordi der på faceit er nogle andre ting, man kun kan købe, hvis man også har premium eller hvad? Lidt interessant at finde ud af, for det er jo bare logisk for mig, at man ikke behøver Premium, ellers havde vi selvfølgelig skrevet det :D
#10 Sander
2020-02-12 17:53
Du skal ikke have Premium for at spille DPL
#13 vedde
2020-02-12 17:54
Okay, mange tak!
#12 vedde
2020-02-12 17:53
Edit: svar til Sander
#17 Dam2901
6d 19t 45m
Hey, kommer det til at være muligt at betale for dpl med mobilepay?
#18 Sander
6d 19t 42m
Det gør det næppe, da det er faceit, som du betaler til, og der er fokus nok på løsninger, der kan bruges af flere, end kun nogen i et/få lande.
#23 Joethepro
5d 22t 7m
Er der en hub for alle, ligemeget hvilken rank/lvl man er?
#24 grand
5d 21t 51m
DPL A: 10
DPL B: 6-10
DPL C: 1-5
#26 Joethepro
4d 20t 57m
Tak
#25 FireBird
5d 18t 6m
Så prøver jeg at spille lidt igen :)
#28 foli
1d 4t 45m
Jeg har ikke lyst til at være med, fordi jeg synes jeg er bedre end min nuværende elo. :(
#30 Hateville
1d 4t 8m
Er der egentlig stadig liv i old-boys hubben?
#31 Sander
1d 3t 30m
Nope, vi lukkede den
#32 Hateville
1d 2t 53m
Roger that.
#33 SLumdawG
23t 31m
Jeg bestilte dpl, spillede et spil, første game var som forventet, masse svineri og jeg afbestilte straks. Nej tak.
#34 MhB
20t 57m
Er det os for folk der bare gerne vil prøve at finde nogen at spille med?