Opret Log ind
selfmade får et kæmpe Chok
Det startede ellers så godt, men i dag forlader endnu en spiller det ellers så talentfulde selfmade-mandskab.
Skrevet af: Martin    28. januar 2020 17:00      

Selvgjort er velgjort, men i dag trækker selfmade stikket og afslutter en ellers lovende start.

Endnu en spiller, Chok, har forladt holdet og dermed er det spiller nummer tre inden for blot en måned.

Jeg har valgt at forlade selfmade, pga. mistet motivation efter utallige udskiftninger, samt kaos på holdet. Intet imod gutterne, og et stort tak til vestr for at have givet mig muligheden for at spille med, samt lært mig mange nye ting.

Således skriver Chok på Twitter i dag. 

Dette kommer umiddelbart efter vestr tidligere i dag skrev på hele Danmarks favorit CS:GO nyhedssite Dust2.dk:

Vi prøvede af flere omgange at spille det man længere oppe betegner som fornuftig cs, men med de spillere vi har på lineuppet kan det bare ikke lade sig gøre. Vi fatter simpelthen for lidt og kan ikke finde ud af at spille sammen. Vi praccer ikke og vi fortsætter ikke os 5 efter power ligaen. Vi skulle måske have dodget ggw og beholdt det gamle lineup. Unluko maluko.

Dette efterlader nu en række plukkemodne talenter, samt en brandvarm ingame leader med scenens pt. skarpeste tunge.

#1 KeyziN
2020-01-28 17:01
Elsker når Martin skriver artikler XD
#5 ValcoNN
2020-01-28 17:05
XD
#7 Martin
2020-01-28 17:13
Også mig 10/10 skribent.
#8 KeyziN
2020-01-28 17:14
+1
#11 xdpiratmanden
2020-01-28 17:33
+1
#30 OJ1738
2020-01-28 19:19
+1

Er "disband" det nye i stedet for "kick en"?🤔
#42 Martin
2020-01-28 21:42
Aldrig. Kick dig selv mand!
#48 Sander
2020-01-28 23:17
Ville være nice med et lineup
#50 Martin
2020-01-28 23:44
Prøvede at skrive ind, men de leavede hele tiden.
#2 SEBM1337
2020-01-28 17:01
‘Vi fatter simpelthen for lidt’ 😂
#4 kfive
2020-01-28 17:04
I det mindste er de åbne omkring det 🤔
#3 Radski
2020-01-28 17:01
Har kun fulgt med i ca 4 år, hvornår har vestr nogensinde vundet noget, siden han kan være så arrogant blandt modstandere samt egen spillere (: :)?
#14 wake
2020-01-28 17:55
han havde nogle udmærket placeringer i source og starten af go :)
#44 sirr
2020-01-28 21:51
Hvad havde han i CSS? Formodentligt bare mig der er gammel og senil, men ift den scene der var i Dansk CSS mindes jeg ikke han var en "faktor" deriblandt.
#51 wake
2020-01-28 23:45
Pas kan jeg ikke nævne da det ikke er oplyst nogle steder.
Kan bare mindes han klarede det godt i slutningen af CSS.
Og lige i starten af go da han sad og spillede med tml, jiacolin og dem, bla. I myRevenge.
#23 N1czzz
2020-01-28 19:04
Hvis du nu kendte manden, ville du nok ikke udtale dig sådan :))))
#24 Radski
2020-01-28 19:05
True han ser farlig ud :D
#25 N1czzz
2020-01-28 19:08
Tror du misforstod. Du burde holde din umodne og latterlige holdning for dig selv, når du ikke kender ham :)
#26 fremilyset
2020-01-28 19:12
Han må vel have den holdning han har lyst til?
#28 N1czzz
2020-01-28 19:14
derfor er det da ikke passende at skrive at han er arrogant og aldrig har vundet noget, i et opslag om at deres hold lige er blevet splittet?
#29 Opal
2020-01-28 19:18
Han kalder ham arrogant, ja, og forstår egentlig godt hvor den antagelse kommer fra, når man ser vestrs måde at håndtere sine sociale medier på.

Men ift om han har vundet noget, så er det vel egentlig et reelt nok spørgsmål, når han ikke har fulgt med længere end han har.
#32 Rall0w
2020-01-28 19:32
Er han farlig eller hvad? xD

Men du må da indrømme, det er pænt arrogant skrevet og hans tidligere interview, hvor han seeder hans hold nummer 1 i powerligaen
#34 N1czzz
2020-01-28 19:43
Læs nu hvad der bliver skrevet - man ville ikke kalde ham arrogant, hvis man kendte ham. Altså det skal forståes som at han overhovedet ikke er arrogant.

Det er da overhovedet ikke arrogant at skrive det? Ville måske mere sige at det er meget optimistisk skrevet - men hvis han seeder hans hold som nummer 1, så lad ham dog det
#35 xone
2020-01-28 19:46
Men der er ingen af os andre der kender ham, og derfor forholder vi os kun til hans udtalelser.

Og de er fandeme arrogante og halv retarderede set i bagspejlet.
#40 Luffe-
2020-01-28 20:42
Meget muligt at han privat er en fin fyr. Men med de udtalelser og ageren på de sociale medier, så tegner der sig et noget andet billede.
#41 Rejin
2020-01-28 21:34
Hvordan kan det være arrogant at tro på sit eget hold? Er jeg arrogant når jeg udtaler at vi viinder over astralis i semis? Er jeg arrogant når jeg udtaler mig om at vi smadre fnatic 3-0 i finalen?

Jeg kalder det tiltro til eget spil/spillere, og har man ikke det hvad er det så man går efter? :) Plus det giver en helvedes masse selvtillid i sine spillere, og den eneste risiko der er, er vel bare at man ser dum ud hvis man taber :)
#45 sirr
2020-01-28 21:53
Og her er tilfældet, med tyk streg under, det sidste du skriver 😁
#46 Luffe-
2020-01-28 22:08
For mig er der en hårfin grænse mellem troen på sig selv og så forblindet/arrogant.
#47 leandr
2020-01-28 22:45
Det der er jo en fuldstændig hjernedød logik. Med den logik kan intet nogensinde være arrogant :D
Det er jo ikke pointen i at han tror på hans hold, det er måden det bliver formidlet på. Kender du overhovedet definitionen på arrogant?
#49 vestr
2020-01-28 23:32
Hvor er det helt præcis i mener jeg har været for arrogant? Jeg mener, med det gamle lineup vandt vi trodsalt de 2 eneste kampe vi nåede at spille i ligaen, og vi har spillet meget tætte kampe mod både Sigma og Atlando med et hold der overhovedet ikke vil arbejde sammen. Der er tilsyneladende mange af jer der mener jeg har taget min mund for fuld, så det ville være fedt at få et svar på. Fra et statistisk synspunkt har jeg gjort det nogenlunde individuelt, og når jeg ser VODs igennem bliver jeg ofte rost for de plays jeg laver. Jeg ved ærlig talt ikke hvad I forventer af hverken mig eller os, men jeg kan så alligevel tænke mig frem til at mange har siddet med de samme forventninger til det nye lineup som til det gamle.

Jeg tror alt i alt, at i er mange der mangler indsigt i hvor stor en indvirkning det kan have på en holddynamik når man skifter 2 spillere ud :)
#55 dfect
2020-01-29 00:42
2x upsets i bo1's, flot. I er hverken de første eller de sidste. Det virker bare som at det er ren storhedsvanvid efter 2 upsets. Og ja, i skifter 2 spillere ud fordi det stiger jer til hovedet.
#56 vestr
2020-01-29 01:29
Hvordan kan din hjerne nogensinde nå frem til at vi skiftede 2 spillere ud fordi vi lod de to kampe vi vandt stige os til hovedet? Vi kickede anlelele af helt andre grunde, og djinnz leavede et par dage efter. Jeg har intet at vinde ved at overbevise dig om noget som helst så du må tro hvad du vil, men du snakker ud af røven og aner ikke ved hvad der er gået forud for den beslutning. Hvorfor overhovedet danne dig et indtryk af noget du absolut ingen indsigt har i alligevel?

Jeg tror stadig vi havde klasket jer og flere af de andre hvis vi var fortsat sammen os 5. Vi tog jer trods alt næsten ud, uden en eneste pracc sammen og med 2 spillere flere af os aldrig havde spillet med før.

GL i ligaen for resten, i gør det fandeme flot. FYI havde jeg en hyggelig snak med dine holdkammerater til GGW, og har desuden ikke haft noget imod nogen af jer før nu hvor jeg bliver bekendt med hvilken slags du tilhører. Istedet for den der mudderkastning kunne du anerkende hvor flot vi spillede både mod jer og i de andre kampe, men nej. Så hellere hade på dem der tror de er noget. Fuck janteloven og fuck din type, i kan rende mig så grusomt.
#63 TheKonkel
2020-01-29 13:59
voksent :)
#64 JensmedstortJ
2020-01-29 14:19
Jeg føler, hvergang der er noget der omhandler vestr, så skal du kommenter på det, og prøve at spille smart! - Du er coach for ignite, måske du skulle fokuser mere på at fixe jeres problemer, istedet for at gå op i, hvad der sker med vestr!
#65 TheKonkel
2020-01-29 14:36
Tak for rådet, jeg mener dog godt jeg kan nå det hele :)
#67 JensmedstortJ
2020-01-29 15:28
np, skulle det være en anden gang m8 :)
#66 vestr
2020-01-29 14:55
Jeg går ikke på kompromis med mig selv og siger tingende som jeg ser dem. Hvem af os to er det lige der fremstår umoden her? Jeg ved du har sagt ting videre både jeg og andre har fortalt dig i fuld fortrolighed, så måske du skulle se indad og revurdere din egen situation istedet for at pege fingre af mig. Hvis ikke du har dit ord, hvad har du så? Jeg nægter at lade mig kue, og jeg skal nok bakke mine store ord op før eller siden. Jeg synes stadig godt om dig og det du gør, og så må du egentlig synes om mig hvad du vil.
#68 TheKonkel
2020-01-29 15:52
Jeg er altid klar på en snak, det ved du. Jeg kan ikke bruge dit skriveri her til noget som helst.

Det gavner ingen, specielt ikk når du skriver som du gør. Hvor du sviner, roser og så slutter af med en sviner igen. Det virker totalt barnligt for mig.

Derfor min voksen kommentar. :)
#57 leandr
2020-01-29 01:57
Måske at I starter ud med at sige, at I glæder jer til at banke alle de "afdankede newbies" når I er det største DPL-A mix POWER Ligaen nogensinde har set, dernæst skriver du, at det først bliver svært når I møder nogle der matcher jer skillmæssigt. Det er definitionen på arrogant.
#58 vestr
2020-01-29 02:06
Nu var det ikke mig der sagde det første så det vil jeg ikke kommentere på. Det andet står jeg ved. Vi havde i min optik mere firepower end både ambush og ignite, hvilket mere eller mindre også kom til udtryk i de to kampe - i hvert fald mod ignite.
#72 mikoZYV
2020-01-29 17:13
I havde vel mere firepower til ggw end førhen eller hvad?
#73 vestr
2020-01-29 17:36
Måske, men jeg formåede ikke at få det bedste ud af folk, og det står jeg gerne på mål for. Jeg både callede elendigt til det lan, og spillede heller ikke særlig godt. Måske lige så ringe som i de esea kampe jeg spillede med jer. Kampen mod jer var heller aldrig tæt, og i kørte os mere eller mindre over.. ikke så meget der
#61 zanoj
2020-01-29 10:45
Fandme svært at komme op med noget struktureret spil på et par dage med 2 nye spillere - det håber jeg selv du er klar over, ellers er der da tale om en helt anden udfordring.

Nu nåede jeg selv at spille mod vestr og co. med det gamle lineup, hvor Anlele og djinnz var en del af dem, og der var IKKE tale om et DPL-A mix som ikke vidste hvad hinanden lavede. Der var struktureret plays og taktikker kombineret med et rigtig godt, velplaceret aim.
#69 leandr
2020-01-29 16:29
Det er jo fuldkommen irrelevant, hvordan de spiller? Pointen er jo, at det er en totalt arrogant attitude som tydeligvis bunder ud i intet.
#62 Rejin
2020-01-29 12:55
"Men du må da indrømme, det er pænt arrogant skrevet og hans tidligere interview, hvor han seeder hans hold nummer 1 i powerligaen"

Det var det jeg svarede til? Du kan da godt være arrogant hvis du ytre dig anderledes, men nu holder jeg mig til det der bliver skrevet :) Så måske du skulle læse hvad der står inden du "ytre" dig ;)
#70 leandr
2020-01-29 16:33
Det hele bunder jo ud i arrogancen fra start samt løbende, og har intet at gøre med at ham der skriver noget han ser som arrogant, når det ikke blot er en enkel udtalelse. Sæt dig nu ind i situationen fra start.
#71 Rejin
2020-01-29 16:57
???? Jeg svarer på en kommentar som bliver skrevet? Er du helt tabt eller hvad :D
#76 leandr
2020-01-30 14:11
Hold kæft du sejler :D
#74 Rall0w
2020-01-29 17:53
Jeg skulle nok have haft de andre eksempler med, manden er pisse arrogant og længere er den ikke :D

Uddrag fra: Optakt: selfmade vil vinde ligaen
"Vi synes ikke, at de er noget specielt. Den der ler sidst, ler bedst; og jeg håber, at det bliver os - ellers kunne jeg godt overveje at lægge musen på hylden. Så kan det godt være, at AGF kan et eller andet, men jeg skal fandeme ikke tabe til hverken hegge eller colakris.

Vi har ikke så meget tilovers for hverken IGNITE eller Atlando. De har ikke noget på os, så jeg forventer selvfølgelig to nemme sejre i begge opgør."
#75 Rejin
2020-01-29 18:40
Det er også en helt anden udtalelse end jeg hentyder til ;)!
#53 HumanIC
2020-01-28 23:54
Endelig en som deler min holdning
#52 HumanIC
2020-01-28 23:53
Det da klart? Han tror på sit hold og egne evner alt andet ville da være dumt
#37 Divi
2020-01-28 19:52
Manden spørger jo bare ærligt os andre, da han jo ikke ved det? xD Det kaldes nysgerrighed.
#38 N1czzz
2020-01-28 19:55
Okay xD
#6 Hadi
2020-01-28 17:10
God titel
#9 WastedS
2020-01-28 17:22
Hvis 3 spillere er væk siden Dust2 ligaens start, og de kun må smide 2 stand ins ind, hvad får det så af betydning for resten af Powerligaseason? :-)

- når der står "trækker stikket ud" betyder det så at Selfmade bliver diskvalificeret?
#10 vestr
2020-01-28 17:26
Vi stiller i hvert fald op med et eller andet lineup i de resterende kampe
#12 Kollos
2020-01-28 17:43
med 4 mand eller nogle af dem som er ''ude''?
#13 vestr
2020-01-28 17:53
Jeg skal lige finde hoved og hale i det hele, men vi stiller selvfølgelig op med 5 mand :)
#16 Martin
2020-01-28 17:59
I skal lige sørge for at tjekke op på reglerne så i ikke ender med karantæne 😱
#17 vestr
2020-01-28 18:08
ja tak
#43 Martin
2020-01-28 21:43
Og det er selvfølgelig alle som signede op som bliver ramt. Kan være i kan bruge tiden til at finde kærligheden igen.
#15 wake
2020-01-28 17:56
Unluko maluko.
#18 whitebear22
2020-01-28 18:14
Nu når jeg snart dertil, at det ikke kan være kollektivt den er gal, eftersom det er spillere som leaver én efter én. Det tyder i min verden på dårlig ledelse.
#19 Mizzz
2020-01-28 18:24
all gone
#20 brzer
2020-01-28 18:33
kæmpe joke
#21 Luffe-
2020-01-28 18:42
Efter sådan en udtalelse på et forum, så kan jeg måske godt forstår, at man ikke er super motiveret.
Højt at flyve, dybt at falde.
#22 Smackyy
2020-01-28 18:53
Et dumt og meget uforstående valg omkring anlele kom simpelthen til at koste det her hold alt. Vild udvikling tbh
#27 foli