Opret Log ind
To danske hold rykker nærmere top 10
Mandag byder som vanligt på en opdateret HLTV rangliste.
Skrevet af: rijaH    27. januar 2020 21:34      

Heroic rykker nærmere og nærmere top 10.

Den sidste uge i årets første måned er startet og det betyder vi har rundet mandag igen og det byder på en opdateret HLTV rangliste.

Mellem de top fire bedste hold i verden er der ingen ændringer at finde, men fra top fem og ned har det budt på lidt rokeringer imellem holdene.

Mest interessant er dog nok lige uden for top 10, hvor vi finder Heroic der er rykket op på en 14.plads, altså to pladser op fra sidste uge, derfor har MIBR mistet en plads. Lige efter kommer MAD Lions, som også rykker to pladser op og nu er lige uden for top 15, på en 16. plads.

Renegades er rykket fire pladser op på en 20. plads for deres finaleplads i Tyskland og som nummer 22 finder vi så BIG der vandt DreamHack Open Leipzig og derfor er sprunget hele 24 pladser op af listen, fra #46 i sidste uge.

Lige efter kommer North som nummer 23. som derfor er rykket to pladser ned og lige efter OG, der også har mistet en plads.

Uden for top 30 har vi Copenhagen Flames som nummer 41 og de holder derfor deres plads fra sidste uge. Singularity ligger nummer 67, Tricked nummer 77 og AGF er rykket ind i top 100, med en 96 plads, som er 10 pladser bedre end ugen før.

#1 ValcoNN
2020-01-27 21:55
lålålå
#2 JJMISK
2020-01-27 22:00
Glæder mig til at se dem mod de lidt "større" hold lige nu. Er ikke i tvivl om de sagtens kan kæmpe mod dem under dem, men nogle som Forze, G2, Navi og Faze ville se om de virkelig hører til top 10'eren
#4 DFINE
2020-01-27 22:50
Synes generelt Heroic er gode til at spille op mod top 10 holdene, men savner det samme niveau når de møder dem der er under dem.

Hvad angår MAD Lions, så er jeg er stadig lidt på vognen om at Hunden ikke har nok impact til, at kunne presse holdene i top 10, men kan godt se MAD Lions bide sig fast i top 15.
#5 Martin
2020-01-27 22:53
De slog mibr 🤷🏼‍♂️
#6 Radski
2020-01-27 23:25
Præcis top 15
#11 Martin
2020-01-28 10:07
Men de var da højere da de slog dem til den i Ungarn de vandt?
#8 sekke
2020-01-28 07:00
Jeg synes det er forkert at bruge ordet impact, med mindre jeg misforstår dig. Du snakker om hans evne til at skyde modstanderen, tænker jeg. For hans taktisk tilgang til spillet er jo uden lige en impact der gør at holdet er nået så langt som de nu engang er.
#10 JJMISK
2020-01-28 08:15
Enig. Han lasker firesporet, men hans hjerne er kæmpe. Omvendt så er det jo godt at have firepower som til nu om dage, da man både ser igls dom Glaive og Nitro. Selvfølgelig er der stadigvæk igls der ikke er de bedste fraggers, men det kunne være fedt, hvis Hunden kunne fragge lidt mere
#3 RAVN
2020-01-27 22:47
Det går jo meget godt for de danske hold.
#7 whitebear22
2020-01-28 02:29
Dansk CS er et virkeligt imponerende sted lige nu. Rigtigt mange hold holder et niveau, hvor de virkelig formår at gøre sig gældende. Man kan kun glædes!
#9 sekke
2020-01-28 07:04
Jeg glæder mig til at se MAD Lions spille mod nogle bedre hold. Et eller andet sted forventer jeg lidt af dem at de skal vinde turneringer som DH Leipzig, ikke at jeg bebrejder for ikke at gøre det, men de har helt sikkert evnerne dertil.

Hvad jeg prøver at sige er, jeg nyder virkelig at følge deres udvikling og jeg synes de spiller utrolig flot cs.

Med hensyn til Heroic så synes jeg de mangler stabilitet. Den ene dag kan de spille virkelig flot cs og næste dag ligner de 5 influenza ramte mænd som ikke kan gå eller stå. :D Jeg forventer et højere niveau af dem og jeg håber at de kan finde det igen.
#12 BYRTz
2020-01-28 12:23
Stavn ender med at være den højeste på det hold, og jeg glæder mig