Opret Log ind
Medie: NaVi tæt på at hente Perfecto
NaVi er tæt på at hente en erstatning for GuardiaN, hvis man skal tro på det franske medie 1.pv.fr.
Skrevet af: JSand    23. januar 2020 20:15      

Hvis 1.pv.fr har ret, så ligger Perfectos fremtid hos NaVi.

Tidligere på ugen kom det frem, at NaVi efter sigende skulle have budt 10.000.000 kroner på Fl1T fra forZe. Dette bud var den russiske organisation hurtig til at afkræfte, men de bekræftede dog, at NaVi havde forhørt sig om deres unge spiller, FL1T. Dette afslag efterlod folk med tanker om, hvem valget så skulle falde på, hvis man hos NaVi ville erstatte GuardiaN.

Det har 1.pv.fr nu et bud på.

Hvis man skal tro det franske medie, så er valget faldet på den 20-årige Perfecto, som på nuværende tidspunkt repræsenterer Syman. 

Perfecto har siden oktober 2018 spillet for Syman. Her spillede han en afgørende rolle, da holdet formåede at kvalificere sig til Starladder Major i Berlin, hvor de dog røg ud i New Challengers Stage med sejre over Vitality og FURIA i bagagen. 

Perfecto står til at skulle erstatte GuardiaN, som gennem det sidste halve år har været skuffende, hvor han har haft en sølle rating på 0,94. Til sammenligning har Perfecto haft en rating på 1,1 gennem de sidste seks måneder.

Hvis rygtet fra 1.pv.fr holder, så kommer NaVi til at se sådan ud i fremtiden:

  • ua s1mple
  • ru flamie
  • ru electronic
  • ru Boombl4
  • ru Perfecto
     
  • ua B1ad3 (coach)
  • sk GuardiaN (bænket) 
#1 Martin
2020-01-23 20:19
Må være hårdt at se navi blive russisk.
#10 whitebear22
2020-01-24 07:01
Haha 😂
#2 JJMISK
2020-01-23 20:23
Tænker ikke at han er det perfekte valg... Ville hellere se en som Xsepower eller en anden rifler i stedet for
#4 Tyze
2020-01-23 20:25
I see what you did there ;)
#12 JJMISK
2020-01-24 08:18
:))
#6 MrBlond
2020-01-23 20:28
+1 ville gerne se Xsepower osse
#3 RAVN
2020-01-23 20:25
Synes det meget fint at prøve noget nyt men om han er den rigtige, ved jeg ikke, kender ham ikke rigtig.
#5 MrBlond
2020-01-23 20:27
Spændende med Perfecto synes os han er en spændende spiller! Om han er er valget, for erstatningen af Legenden Guardian må tiden vise jo.
-BTW Martin Måske jeg tager fejl, men er Navi ikke en blanding af russisk og ukrainsk oprindelse? :)
#7 strogie
2020-01-23 21:04
Det ligner en lappeløsning eller et forsøg på at spare på pengene ved at vælge ham her, jeg synes NaVi skal investere i fremtiden i stedet for at blive det "nye" North/FaZe
#8 crisp
2020-01-23 22:16
jeg synes det er fint navi giver sådan en ung spiller en chance
#9 Phoey
2020-01-24 04:54
Han har jo vist fine takter. Dog synes jeg, at der er flere, som ville være bedre arvtagere på S1mples roller som riffler.

Nukkye ville umiddelbart være min favorit foruden VP eller ForZe drengene. Somedieyoung, Yekindar, N0rb3r7, og Ax1le kunne jeg også godt have set springe ind på pladsen.

Jeg er så uforstående overfor hvad Na’Vi virkelig vil. De snakkede meget omkring erfaring da de tog Guardian tilbage, men ender ud i Perfecto? Hvis de synes, at erfaring burde vægte højt, så kunne Hobbit vel og mærke også have været en mulighed..
Noget helt andet er, at S1mple ville tilbage på riffle rollen fordi han følte sig låst.. Altså.. Ja.. Jeg er stået af toget..

Jeg ville virkelig gerne have været fluen på væggen under deres beslutningstagen.

Dog ville jeg have elsket, at S1mple forblev Hybrid, og de hentede den helt unge Sh1ro ind på holdet, som virkelig har været rødglødende. Han er et kæmpe talent!
Og hvis S1mple absolut ville tilbage på awpen, så ville jeg havde satset på erfaringen, og ventet til deres akademi spiller M0nesy blev gammel nok. Ham ville de kunne have formet til lige netop den spiller de synes de mangler. Hans talent er også unægteligt.

Det er et super spændende hold, som bare lige mangler kirsebærret på toppen.
#11 whitebear22
2020-01-24 07:03
Jeg kender ikke de spillere, du nævner, bortset fra xsepower, men jeg er enig i din pointe om, at hvis S1mple ikke skal spille AWP, så bør de ikke hente perfecto.
#13 JJMISK
2020-01-24 08:21
Synes også at det er lidt mærkeligt lige hvad angår alt det med S1mple. Jeg tænker at M0nesy ville tage for lang tid til at blive "gammel nok", da det er et Na'Vi, som ikke bare vil være top 10 eller top 5 i verden. Tænker også at Nukkye skulle blive udelukket... Synes ikke han er god nok. Kunne dog være fedt at se sdy, Hobbit eller en Xsepower i min mening!
#14 strogie
2020-01-24 08:26
Nukkye er bedre end hobbit
#15 JJMISK
2020-01-24 09:59
Tænker at Hobbit har en del mere erfaring end Nukkye, men det kommer vel også an på hvad Navi søger.
#17 noche
2020-01-24 14:40
Jeg ville nok have sh1ro og Espiranto som favouritter uden for forZe, og hos VP er der kun en spiller jeg ville nævne, somedieyoung er dog en interessant tanke. Synes Espiranto er en langt mere habil spiller end nukkye og for en 18 årig spiller han med ret stor erfaring og falder meget sjældent igennem, ikke at nukkye ikke er god og godt kunne finde sig til rette på holdet, men synes ikke hans profil som spiller passer så godt ind. Det virker ret tydeligt, at de ikke har ville gå ud og købe en for et større beløb.
#18 Phoey
2020-01-24 14:46
Jeg havde ikke skænket mig den tanke, at Espiranto kunne russisk. Han er selvfølgelig en kandidat i det helt stærke felt.
Jeg synes derimod at Nukkye’s profil passer helt perfekt ind, hvis han bare skal gå 1 til 1 med S1mples gamle roller.
#16 Lemmy
2020-01-24 10:19
Sh1ro......