Opret Log ind
Sådan lød det i de sidste runder, da North vandt DreamHack Open Sevilla
Kom med helt tæt på North-spillerne i de sidste runder af finalen i Sevilla.
Skrevet af: Sander    23. januar 2020 17:20      

Tilbage i midten af december vandt North DreamHack Open Sevilla i Spanien, og det er der kommet en lille video ud af, hvor North tager seerne med ind på TeamSpeak i de sidste og afgørende runder.

Her kan du blandt andet høre, hvordan de danske spillere reagerede, da Kjaerbye lavede et 1v2 clutch med AWP'en.

Du kan også få et indblik i, hvordan der bliver kommunikeret, når det allersidste execute skal udføres, lige inden North vinder trofæet.

North stod over for CR4ZY i finalen, som endte med en 2-1 sejr til danskerne.

Norths næste event starter i morgen, hvor de er havnet i gruppe med MAD Lions og Heroic til DreamHack Open Leipzig.

#1 Krengerup11
2020-01-23 17:48
mere af det!
#2 Rubel
2020-01-23 18:03
Fedt med sådan nogle insights! Kom gerne med mere af det!
#3 JJMISK
2020-01-23 18:53
Helt enig!
#13 Slot
2020-01-24 09:17
Tak for feedback - det tager vi med! Er der nogle specifikke type runder, maps eller insights, der kunne være spændende at høre?
#16 arseface
2020-01-24 13:03
Jeg gad godt at høre nogle time outs. Tænker Mithr kan være ret underholdende. Det kunne også være interessant at se en total nedsmeltning, men forstår godt hvis det ikke er interessant for jer at vise ;)
#18 Rubel
2020-01-24 19:36
Jamen alt som i gerne vil "af med" :D - eco runder, mid round calling, afsluttende maps, som her. Ja, you name it :)
#4 MrBlond
2020-01-23 19:17
Mere af det ja super fedt!😄
#5 Tyze
2020-01-23 19:28
Det første fede tiltag efter deres rebrand! (Hvis man ikke tæller roster moves)
Håber det er noget de vil blive ved med, at komme helt tæt på fansene.... så kan det være de kan komme ud af meme territory :)
#6 Martin
2020-01-23 19:48
Vi SKAL bare have det her i Power ligaen også.

Ellers må man sige cajunb spiller sidste runde til perfektion <3
#7 CFP
2020-01-23 20:47
Det er præcis sådan noget content der skal komme meget mere af. Man kommer helt med ind i maskinrummet og får er langt større indblik i hvad der løber af tanker gennem spillerne.
#8 sirr
2020-01-23 21:52
Haha, shit det er fedt med sådan en indsigt - og hold kæft hvor lydet det meget som et mix :D ..
#9 arseface
2020-01-23 22:48
Super fedt indblik. Mere af det tak.

Er det mig der ikke kan genkende jugis stemme eller siger han intet? Fedt at høre gade være så på. Det havde jeg egentligt ikke regnet med.
#12 Slot
2020-01-24 09:14
JUGi siger bl.a. "Hjørnet" (hvor han holder på lang i starten) og "mid i mid".

Tak for feedback! Det kan være, vi skal tilføje spillernavne ud foran hver enkelt sætning. Vi gjorde det ikke den her gang, da det i forvejen er en anelse tidskrævende. Det kan dog være, det giver lidt ekstra.
#10 MrBlond
2020-01-24 00:01
Hold kæft, det er fedt og hører de er så på shit man skal følge med der bliver bare callet info så hurtig! Man kan bare mærke hvad der går igennem deres hoveder så fedt.. Mere af det her :D
#11 whitebear22
2020-01-24 07:05
Jeg elsker den her type klip <3
#14 wake
2020-01-24 09:55
Meget roddet info for at være ærlig. Men det er også meget forståeligt hvis man tænker på det var de sidste runder af finalerne og adrenalin sparker derudaf.

Vil meget hellere hører deres comms under første map. :p
#15 RAVN
2020-01-24 12:11
Fantastisk med sådan et tiltag, det må der gerne komme mere af.
Kunne faktisk også godt tænke mig at hører fra runder hvor de taber - det kunne være meget spændende også, hvordan de hiver hinanden op osv.
#17 ClinT
2020-01-24 13:04
Kæmpe fan :) Kan også bruges i undervisningsøjemed! Please mere!