Opret Log ind
Nu begynder DreamHack Open Leipzig
BIG og Virtus.pro sætter gang i turneringen i det tyske, mens Heroic og MAD Lions støder sammen senere på dagen i et danskerbrag.
Skrevet af: mad0    24. januar 2020 10:30      

cadiaN og Heroic støder sammen med MAD Lions senere på dagen.

Tre danske repræsentanter i form af North, MAD Lions og Heroic skal have sat gang i deres eventyr til DreamHack Open Leipzig, når North støder sammen med Sprout, mens Heroic og MAD Lions kan se frem til en kamp om titlen som Danmarks 2. bedste hold.

Til turneringen i Tyskland skal holdene kæmpe om en samlet præmiepulje, der lyder på intet mindre end 680.000 kroner. En sejr for enten Heroic eller MAD Lions kan resultere i en plads i top 15 på HLTVs rangliste.

Kampen mellem Heroic og MAD Lions kan gå hen og blive en rigtig neglebider. eOddset spår opgøret mellem de to danske mandskaber til at være helt lige.

De fire første kampe til Dreamhack Open Leipzig:

DreamHack Open Leipzig 2020
Bedst af ét map
Virtus.pro
8 - 16
BIG
de_inferno 8 - 16 de_inferno

DreamHack Open Leipzig 2020
Bedst af ét map
North
16 - 4
Sprout
de_dust2 16 - 4 de_dust2

DreamHack Open Leipzig 2020
Bedst af ét map
Cloud9
10 - 16
Renegades
de_overpass 10 - 16 de_overpass

DreamHack Open Leipzig 2020
Bedst af ét map
Heroic
10 - 16
MAD Lions
de_dust2 10 - 16 de_dust2

#1 pokiz
2020-01-24 11:31
Klasse kamp :)
#16 shade1337
2020-01-25 19:34
Lur mig om det ikke er en lille pokizxD.arto.dk??
#17 pokiz
2020-01-26 09:46
Den rigtige Sh4de er hurtige end skyggen er tilbage xD xPPpppP 1312
#2 Tyze
2020-01-24 11:40
Hype hype! :)
#3 JJMISK
2020-01-24 11:51
Heroic mod mad lions bliver vild
#4 RAVN
2020-01-24 12:12
Det er sgu lidt for tidligt. Kan jo dårligt nå at se noget af det. Forhåbenligt når jeg at se Heroic mod ML.
#5 Luffe-
2020-01-24 12:41
Amen altså Jame. Nu tabte jeg jo en hel 10er på jer :(
#6 arseface
2020-01-24 13:36
Pimp er godt nok belastende som kommentator. Middelmådigt engelsk blandet med en masse danske ord. Og så har han brugt de første 12 maps på at tale MSL's evner med en awp ned (imens msl topfragger på serveren) og ellers henvise til hans egen gloværdige karriere. Han er CS verdenens svar på Jan Mølby (altså udover Mølby har haft en gloværdig karriere).
#7 nopze
2020-01-24 13:54
Helt enig.
Derudover taler han simpelthen så hurtigt, og konstant(tænk at man siger det om en caster).
Især på det første map lavede han simpelthen så mange sproglige fejl, han byttede Fx. rundt på A og B HVER gang, og forvirrede bare seerne :

Han skal nok holde sig til det at være ekspert.
#12 zaecole
2020-01-24 14:08
+1

Godt nok mærkeligt
#14 rALF
2020-01-24 17:04
Nu så jeg desværre ikke kampen, så det kan jeg ikke forholde mig til i forhold til MSL.

Personligt, så synes jeg han er bedre som analytiker end caster, men at sige at hans engelsk er middelmådigt, det er jeg total uenig i. Han taler det næsten 100% flydende krydret med lidt accent - og at det netop går hurtigt, det viser jo, at han ikke har problemer med at formulere sig, glemmer ord eller lign. når det går stærkt.
#15 arseface
2020-01-24 20:36
Det kan godt være han havde en dårlig dag, men han startede med at gentage sig selv 3-4 gange om hvor dårlig msl var aim mæssigt med awp'en krydret med at han flere gange erstattede engelske ord med danske. "He almost missed that shot igen" eller lignende :)

Han ødelagde kampen for mig. Men synes han er super som analyst. Han må bare gerne holde sig væk fra casting.
#8 cleansation
2020-01-24 13:56
Synes sku ganske fint om pimp. Men hans hurtig snak er belastende må jeg være enig i.

Anyway god først kamp tilbage for msl. Allerede en del reads og små gimmick plays, som man ikke så under cadian, valde eller gade.
#9 Luffe-
2020-01-24 14:00
Enig. Jeg kan sagtens se Pimp som caster. Går lidt stærkt, men det går :)

Gider du ikke give et eksempel på gimmick play? Så ikke hele kampen nemlig (arbejdsgiveren mente ikke det var arbejdsrelateret :D
#10 cleansation
2020-01-24 14:02
Gimmick plays var ikke negativt ment. Men for eksempel smokede de Xbox 2 gange (eller flere?) og sad så to og gemte sig i smoken, nogen gange endda blev ved med det efter den var clearet lidt tid, for så at poppe up og nakke en eller to sprout spillere som pushedede på kort.

Man kunne se det overraskede dem meget begge gange
#11 Luffe-
2020-01-24 14:06
Nej nej, mente det heller ikke som noget negativt. Der bare få at lære noget mere dybde i spillet :)
#13 Klakand
2020-01-24 14:21
Det skal ikke være et forsvar for Pimp, men han taler helt tydeligt langsommere end han plejer. Udtalen og accenten øver han sig på og den er ikke meget værre end de andre ikke engelske castere/eksperter. Det er bare anderledes.