device vinder ikke titlen som verdens bedste spiller

device er netop blevet præsenteret som den tredjebedste spiller i det forgange år, og derfor står det nu klart, at 2019 heller ikke blev året, hvor han opnåede den eksklusive titel som verdens bedste spiller.

device bliver den fjerde og sidste dansker, som kommer på HLTV.org’s eksklusive liste over verdens 20 bedste spillere i 2019, da danskeren netop er blevet præsenteret på tredjepladsen.

Der var ellers mange, som troede, at førstepladsen ville stå mellem netop device og ZywOo fra Vitality, men danskeren er altså blevet overhalet af Natus Vincere-spilleren s1mple, som bliver enten nummer et eller to.

Der har ellers været nok at prale over i 2019 for device, for udover de tre flotte MVP-titler er han også blevet hædret som EVP hele syv gange. 

Med en imponerende rating på 1,22 i 2019 har device endnu en gang slået sit navn fast blandt den absolutte verdenselite. Derudover har han blandt andet været den fjerdebedste i verden til at finde opening kills, mens han også blev nummer fire i verden i kategorien rating i slutspillet til store events.

Det er fjerde år, device ender i top 3 og femte år i træk, at den blot 24-årige dansker er i top 5 i verden. Selvom han endnu har til gode at blive kåret som verdens bedste spiller, kan device glæde sig over, at ingen andre nogensinde har været i toppen lige så mange år som ham.

I morgen er der en lille pause, inden nummer et og to afsløres mandag. Titlen står mellem s1mple og ZywOo.

Pladserne er indtil videre fordelt således:

  1. Annonceres den 20. januar
  2. Annonceres den 20. januar
  3. Danmark device
  4. USA EliGE
  5. Danmark Magisk
  6.  electronic
  7. Canada NAF
  8. USA Brehze
  9. Canada Twistzz
  10.  ropz
  11.  NiKo
  12.  woxic
  13.  sergej
  14. Danmark Xyp9x
  15. Australien jks
  16. Danmark dupreeh
  17. Sverige KRIMZ
  18.  CeRq
  19. Sverige Brollan
#1(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:04
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Den havde jeg ikke set komme ;(
#2(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:05
Madsen
Hvad sker der hltv??
det er helt smadret at simple kommer over devve i 2019
#3(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:07
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hahahahh simple over device? Come on
#4(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:07
FreezyNadeZ
Sikke en fucking joke, at han kommer på tredje.
#5(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:08
DMGZ
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Havde sgu regnet med device :( ZywOo som #1.
#6(Med 4 svar)
18. januar 2020 kl. 20:10
BehinD
Helt fortjent han har været den mest stabile I csgo historien. Han har bare ikke haft et hold dårligt nok til at han skulle have dem på ryggen, derfor lider hans stats I forhold til nr2 simple og nr1 zywoo.
#60(Med 1 svar)
18. januar 2020 kl. 23:47
mamas
Selvfølgelig er det ikke "helt fortjent"... Og at du argumentere med at en spiller har været den mest stabile i csgo hisotien og derfor fortjener en bedre placering i 2019 fortæller jo bare alt.
#63(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 01:03
BehinD
Slet ikke det jeg siger kan godt forstå du misforstår
Det var mere en erklāring og skulle stå for sig selv. Altså der er en fortjent 3. Plads og at han er den mest stabile spiller I historien
#71(Med 1 svar)
19. januar 2020 kl. 11:42
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg forstår godt, hvad du mener.

Men det er da latterligt, at hvis man er god OG stabil, så skal man straffes for at have bedre teammates. I et spil, hvor teamplay altid har været fremhævet...
#76(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 13:03
BehinD
Ja så ma man bare erkende der er noget galt med den formel hltv bruger
#7(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:12
HykZ
Dust2 fantasy vinder
Ærgerligt den måde de vurdere spillerne på, synes helt klart han har været bedre en s1mple. Synes godt de kunne ligge mere vægt på resultater. Også vildt en spiller som Electronic kommer på 5 imo, når de ikke vinder noget.
#8(Med 27 svar)
18. januar 2020 kl. 20:13
JERN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Lidt i tvivl om hvorfor så mange forventede device over S1mpe. Hvis man kigger på basale stats til store events, så er der ikke rigtigt noget devve slår S1mple i.

Hvis vi fjerner Blast events, har device også kun spillet et tier1 event mere end s1mple.

Det er en liste basseret på stats ikke trofæer.
#12(Med 12 svar)
18. januar 2020 kl. 20:16
FreezyNadeZ
Ja det er der problemer ligger, det burde ikke være baseret på stats udelukkende. Hvad er der ved at skyde 30 på et hold, som taber 16-8? s1mple er jo ikke en vinder, det hele går ud på at vinde ikke på at være topfragger.
#16(Med 11 svar)
18. januar 2020 kl. 20:18
BehinD
Det er jo efter alt den bedste spiller for året og ikke den meste dekoreret eller vindende spiller.
#18(Med 10 svar)
18. januar 2020 kl. 20:20
FreezyNadeZ
Hvordan kan man blive kåret til at være en bedre spiller, når man ikke kan formå at løfte sit hold til trofæer? Så kan man ligeså godt lave et hold med 4 bots, og spille for exitfrags.
#20(Med 2 svar)
18. januar 2020 kl. 20:23
BehinD
Nu vejer big events jo mere end blasts og andet. S1mple har bare bedre stats end device. Navi har også vundet starseries

hltv.org/stats/players/compare/7592/device/7998/s1..
#31(Med 1 svar)
18. januar 2020 kl. 20:27
FreezyNadeZ
Én vundet turnering mate .. sammenlignet med devices 2019? Og det er marginaler, der differentierer dem i stats.
#36(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:33
BehinD
0.05 er alligevel ret meget og mere I impact stats. De er begge top3 spillere, men device har bare et for godt hold til at få stats med niveau på simple
#22(Med 6 svar)
18. januar 2020 kl. 20:23
Lemmy
Fordi Astralis som hold er bedre end NaVi? Device løfter jo heller ikke Astralis til trofæere. S1mple er jo 75% af navis firepower.

Hvis det stod til s1mple, tror du så ikke også at han vil bytte sine stats ud med trofæer?
#28(Med 5 svar)
18. januar 2020 kl. 20:26
FreezyNadeZ
Mener ikke, at device decideret løfter Astralis til trofæer, men han er en vinder på et vindende hold.

Jo det går jeg vel ud fra, men indtil han har vist, at han kan vinde med ligeså gode stats, så kan jeg ikke se en grund til han skulle være over device på den her liste.
#30(Med 3 svar)
18. januar 2020 kl. 20:27
Lemmy
Så du begyndte at se CS i 2019?
#32(Med 2 svar)
18. januar 2020 kl. 20:27
FreezyNadeZ
?? det er en liste for 2019
#34(Med 1 svar)
18. januar 2020 kl. 20:32
Lemmy
Ja, men du siger jo indtil at han kan bevise at han kan løfte turneringer med hans rating.

Tror han beviste det i 2018... og at han bare har beholdt niveaut stort set over det seneste 2 år er jo også hjernedøde. Selvfølgelig skal man ikkr blande de 2 år sammen i forhold til rangeringen. Men s1mple har intet at bevise. NaVi har noget at bevise.
#48(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 21:23
MrBlond
+1
#50(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 21:35
rEkZA
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Så hvis Fischer scorer 40 mål i suppen men fck ender på andenpladsen og Messi kun scorer 30 i la liga og cl men vinder, er Fischer verdens bedste?
#15(Med 9 svar)
18. januar 2020 kl. 20:18
Jigsaw
Man kigger netop på andet end personlige stats. Hvor mange majors og turneringer hos Simple vundet i år?
#21(Med 8 svar)
18. januar 2020 kl. 20:23
vedde
såååååååååååååå top 5 er Astralis ifølge dig? Måske en blanding af Liquid og Astralis?
#23(Med 3 svar)
18. januar 2020 kl. 20:24
Lemmy
Så skal zonic være #7 fordi han skød s1mple ud til blast
#29(Med 2 svar)
18. januar 2020 kl. 20:26
vedde
mental coach #6 much?????
#40(Med 1 svar)
18. januar 2020 kl. 20:55
Lemmy
Device's hund #2?
#54(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 22:49
vedde
must be, more consistent, more MAJOR MVP??????
#44(Med 1 svar)
18. januar 2020 kl. 21:03
Jigsaw
Har jeg skrevet det nogen steder? Men de personlige stats er jo 100% i HLTVs liste, de tager slet ikke forbehold for vundene ting.
#55(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 22:53
vedde
HLTV's top 20 liste går kun ud fra stats, også derfor electronic formåede at få nr. 5 med kun 2 EVP's og ingen MVP's. Hans stats er jo bare i hans favør. Desværre udgør vundne turneringer, fra hvad man kan se, ingenting, ifølge deres top 20. Det er jo bare, sådan det er.
#49(Med 1 svar)
18. januar 2020 kl. 21:26
Jigsaw
Du blev helt stille
#56(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 22:54
vedde
Undskyld, var inde i en meget seriøs MM kamp, for det er seriøst. eller
#17(Med 2 svar)
18. januar 2020 kl. 20:19
Accepted
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Jeg tror umiddelbart folks frustrationer går på de parametre HLTV vurderer listen ud fra. Kigger man på raw stats (som de jo gør) så er det nogle helt fair placeringer, og man må bare respektere at det er måden HLTV har valgt at gøre det.

Dog tænker jeg helt bestemt der er belæg for at sætte spørgsmålstegn ved om stats er alt, og om listen kunne gøres bedre i fremtiden ved at vægte andre faktorer også. Så vidt jeg ved bliver en pris som Ballon d'Or heller ikke blot vurderet på spillernes stats, men også på hvem der har vundet hvad.
#37(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:34
Malleren
Problemet er bare, astralis ofre sig jo for holdspillet. De jo ligeglade med stats så længe de vinder. Derfor er det jo et problem når Device med længder er den bedste (taktiske også). Han vil sikkert også kunne smide hjernen væk og bare tage dueller for kills. Men så vinder de jo nok knap så meget.....

Men igen, en god spiller skal mere end bare fragge. Derfor jeg synes det synd for Gla1ve, han er jo nok den klogeste spiller overhovedet, men kommer aldrig med fordi han sætter holdet over sine egne præstationer...
#72(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 11:44
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det er da også vanvittigt frustrerende, at et par aimstars får titlen som verdens nummer 1 og 2, når der går flere bedre spillere rundt....
#38(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:36
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tja du ramte den lige i røven på twitter! Jeg bukker og nejer og trækker mig tilbage i hulen ;)
#9(Med 5 svar)
18. januar 2020 kl. 20:14
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Flot at han igen er placeret i top 3 - men det viser jo tydeligt den problematik der er ved denne måde at rangere på. Jeg kan ikke komme på en måde der skulle være den 100% korrekte da, hvis man ikke bruger stats, altid vil ende med nogle subjektive parametre som nogle er uenige i. Det er dog svært at anerkende :)
#73(Med 4 svar)
19. januar 2020 kl. 11:47
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Man kunne da sagtens lave et system, hvor turneringernes betydning gradueres, og hvor EVPs og MVPs får en tungere vægt.

Eller en kombi, hvor stats taler et langt stykke henad vejen, og hvor en 10-15 udvalgte eksperter/analytikere også får nogle point at tildele. Tænk Vild Med Dans, hvor dommerne står for halvdelen af pointene og seerne den anden halvdel :)
#83(Med 3 svar)
19. januar 2020 kl. 16:56
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Njarh, det ville bestemt gøre denne slags ranking bedre, men jeg ville ønske man kunne finde en måde hvorpå IGLs også kunne være med - det er synd at nogle der, i min optik, har mest ansvar, altid udelades sådanne steder.

Det føles som om at fraggers hyldes, mens de andre roller ofte glemmes lidt. Lidt i samme stil som Balon d'Or hvor det 9/10 gange er offensiv spillere - selv inden Messi og CR7s indtog begyndte.
#85(Med 2 svar)
19. januar 2020 kl. 17:14
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Tror du ikke, man ville komme ud over det, hvis stats kun udgjorde halvdelen og resten ud fra en ekspert komité, som kan lægge vægt på alle de her ting, som ikke kan måles?

Man ville nok ikke komme det helt til livs, men de spillere, som får vanvittige stats på bekostning af holdet, som eksempelvis S1mple, ville hurtigt ryge ked af brættet.
#87(Med 1 svar)
19. januar 2020 kl. 17:31
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er da bestemt en tanke værd. Som xone dog skriver et andet sted, er det dog nær umuligt at gøre målbart netop fordi man ikke kan læne sig op af stats som de gør herover. Det er nok også bare mig, som aldrig har været den vilde fragger, der føler at det er ærgerligt at 3-4 spillere på hold må "nøjes" (forstå mig ret :D) med at gøre det godt som hold, mens den sidste bliver hædret igennem MVPs (er det ikke ca. 9/10 MVP's der går til den med bedste stats?) og rangeringer som disse.

I fodbold har du jo årets hold der laves af flere, årets træner - rangeringer til hver "kædee" osv.
#90(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 18:27
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
I fodbold kigger de - i modsætning til CS - ikke kun på stats. Eksempelvis er ballon d’or flere gange gået til enten Messi eller Ronaldo ud fra andre kriterier, som eksempelvis vinder af ligaen og/eller CHL. Det synes jeg er fint, at man lader noget andet spille ind også (og også er meget vigtigt i den sammenhæng). Så har de fire andre på holdet mulighed for at være noget andet og mere end “blot” gode holdspillere :)
#10(Med 5 svar)
18. januar 2020 kl. 20:15
SnaL
3k på zywoo #ses
#66(Med 4 svar)
19. januar 2020 kl. 05:16
SEBM1337
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
den var nem, hvordan fik du 3? Kunne ikke oddse mere end 1000 på danske
#86(Med 2 svar)
19. januar 2020 kl. 17:16
doktizh
Vinder af Dust2 Masters
Nøglespiller
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Hop ned i kiosken og lav 5 kuponer á max indskud.. Så får du nemt 5k på den :)
#88(Med 1 svar)
19. januar 2020 kl. 17:37
SEBM1337
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Faktisk ikke dumt...
#89(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 17:39
doktizh
Vinder af Dust2 Masters
Nøglespiller
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Det er det jeg gør på kampe, der har begrænsning, hvor oddset er lidt for godt.. :D
#93(Med 0 svar)
20. januar 2020 kl. 14:48
SnaL
Doktizh har sagt det + jeg har mates der har lagt for mig udover mig selv.
#11(Med 1 svar)
18. januar 2020 kl. 20:16
Jigsaw
HLTV er 100% broke.
#25(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:25
Madsen
+1
#13(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:17
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Skuffet :(
#14(Med 2 svar)
18. januar 2020 kl. 20:18
crisp
S1mple er IKKE bedre end devve. No fucking Way. Han er på ingen måde bedre end devve.
#42(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:57
arseface
Individuelt er han klasser bedre. Device er en bedre holdspiller, men det er ikke det den her kåring handler om.
#74(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 11:48
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Han har et langt vildere aim og er utilregnelig i 1vs1 situationer. Som holdspiller har du dog helt ret.
#19(Med 4 svar)
18. januar 2020 kl. 20:22
cube
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Dust2 fantasy vinder
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Jeg er selv lidt overrasket over, at dev1ce ikke kom nummer 2 i år, men forstår ikke folks frustrationer omkring det.

s1 og ZywOo er bare uhørt gode individuelt begge to, og deres stats + eye test taler jo for, at de begge er på et niveau der ikke er set før uagtet mængden er vundne trofæer.
#78(Med 3 svar)
19. januar 2020 kl. 13:20
minet
Vinder af Dust2 Masters
Hvilken eye test refererer du til benja? :z
#95(Med 2 svar)
20. januar 2020 kl. 18:32
cube
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Dust2 fantasy vinder
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Den der hvor man ser kampen med åbne øjne :>
#96(Med 1 svar)
21. januar 2020 kl. 11:11
minet
Vinder af Dust2 Masters
Okay en troll🤣❤️

Troede du havde et link med det der eye tracking system
#97(Med 0 svar)
21. januar 2020 kl. 17:59
cube
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Dust2 fantasy vinder
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
XD
#24(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:24
Malleren
gal det grotesk. Bare fordi man fragger godt i et par måneder så bliver man verdens bedste???

Cs er meget mere end bare frags.

Devve vinder trofæer på stribe og bidrager meget til Astralis' kæmpe succes. Alligevel "kun" nr 3 :D
#26(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:26
Lemmy
ZywOo flækker lige sin første sæson med en #1 plads...

Syndt at det bliver rangeret sådan her, men det er jo en bedste spiller og ikke bedste hold i guess.
#27(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:25
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
LOL
#33(Med 6 svar)
18. januar 2020 kl. 20:32
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Forstår ikke alle de negative kommentarer. Jeg tror det har været meget tæt. Som JERN skriver længere oppe, så er s1mple bedre end device på de fleste punkter sidste år, men det er ikke med meget. Man må tage in mente, at device også har spillet en smule flere maps. Sådan overordnet set, så tror jeg de har været utroligt tæt og jeg synes egentlig ikke at det er uretfærdigt at s1mple vinder 2. pladsen.

Som hold har Astralis lagt alle modstandere bag sig, men når det kommer til ren og skær individuelt niveau, så er s1mple jo bare lige en tand bedre end Device på mange punkter og det må og skal man altså kunne se hvis man lige tager de rød-hvide briller af.
#35(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 20:33
Lemmy
Læs og lær +1
#39(Med 4 svar)
18. januar 2020 kl. 20:37
Tyze
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Bare ærgerligt at det ikke er muligt at lave stats på kommunikation og teamwork f.eks.
et eller andet sted, så er evnen til at kommunikere og spille sammen med et hold, jo også en kæmpe faktor i en spillers individuelle niveau.
Hvorfor er der ikke en kåringsmetode ligesom i fodbold, hvor det er trænere, spillere og andre professionelle i industrien, der stemmer om årets bedste?
#41(Med 3 svar)
18. januar 2020 kl. 20:58
Lemmy
Det havde jo været umuligt så... Alt den information på så mange forskellige sprog. Det ville slet ikke give mening, alle de turneringer osv. Og man kan jo aldrig vide om teamworket fungere i situationerne, da der også er held involveret. Og i clutches, hvis en teammate caller den sidste person ud hvor han er f.eks. Det ville blive et stort kaos.
#45(Med 2 svar)
18. januar 2020 kl. 21:06
Tyze
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Ja det har du nok ret it....
Men det er jo træls at prisen for årets spiller har en "spillestil" den foretrækker.
Sat på spidsen: så har den "egoistiske spiller" større muligheder for at vinde prisen.

Synes stadigvæk, man kunne lave en kåring, ligesom man gør det i fodbold.
#46(Med 1 svar)
18. januar 2020 kl. 21:16
Lemmy
Kan sagtens følge dig, tror bare problematikken er at fodbold er man 11 mand og i cs 5.
1 person som f.eks. ZywOo eller S1mple kan være så meget bedre individuelt end resten af deres hold og løfte dem til nye højder. Og grundet det, kan man jo sige, f.eks. Stewie som vandt Grand Slam og en masse turneringer med Liquid, også skal være en del af top 10'en, når han ikke er en spiller med top 15 niveau..

Selvfølgelig bliver et hold også bedre i fodbold, hvis de havde Messi, Ronaldo eller Mbappe. Men det er bare ikke nær så markant som i CS, hvis G2 f.eks. fik ZywOo.
#47(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 21:19
Tyze
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Kan ikke andet end bare at sige ja :(
#43(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 21:01
nic0w
fuldfortjent :D!
#51(Med 4 svar)
18. januar 2020 kl. 22:23
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Forstår legit ikke hvordan man bare ser ud fra stats, spillere som skyder mange, men vinder ingen events. Også personer som vinder alt og samtidig er en maskine, men blot ikke behøver have hele holdet med i rygsækken, bliver rangeret lavere. Tror det er tid til en opdatering af hvordan denne rangliste bliver lavet. Den mentalitet om stats tilter mig uendelig meget, så længe man bare skyder en milliard, så det åbentbart ligemeget om andre spillere er kilometer bedre holdnæssigt og til at læse spillet. Det hele handler åbentbart om k/d og lave flashy 2-3-4ks også skidt med man ingen events vinder. Virker helt unfair at Device slutter på en tredje plads. Men det er jo blot en newbs 2 cents 🤷🏼‍♂️
#52(Med 3 svar)
18. januar 2020 kl. 22:24
xone
Hvordan vil du måle betydningen af en spiller på et hold, hvis det ikke skulle være via stats?
#53(Med 2 svar)
18. januar 2020 kl. 22:34
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg har desværre ikke nogen mirakel løsning på det, prøver selv at komme frem til noget, men er ikke lige der endnu :D
#58(Med 1 svar)
18. januar 2020 kl. 23:30
xone
Nej, jeg kan nemlig heller ikke se hvordan man på nogen måde vil lave en ranking af spillere uden at bruge det eneste faste grundlag der er til rådighed, nemlig stats.

Der er INGEN udover teammates, der rent faktisk kan sige hvor meget den enkelte spiller bidrager med i holdets sejre og nederlag.

Jeg kan ikke se hvordan man ellers skulle gøre det her.
#59(Med 0 svar)
18. januar 2020 kl. 23:37
soga
+1
#57(Med 5 svar)
18. januar 2020 kl. 23:08
sZyx
Findes der egentlig andre CS priser end den her? En anden måde at bygge en rangliste op på er for eksempel at gøre som FIFA gør med ballon d'Or. Her er det et pointsystem som bygger på en afstemning mellem blandt andet sportsjournalister, landstrænere og landsholdsanfører der afgør det. Måske man kunne lave en lignende pris i CS, hvor det er spillerne selv der stemmer på andre spillere. Så slipper man for at den bliver 100% statsbaseret. Ved ikke om det kunne være en mulighed.
#61(Med 2 svar)
18. januar 2020 kl. 23:53
arseface
Altså fifa pris der sidste år gik til Messi på trods af at han havde spillet en sæson under standard og alle kunne se at Virgil van Dijk fortjente den. Jeg kan langt bedre lide fakta baserede ranglister end subjektive. Device topper ingen parametre af dem hltv måler på. Det ville være røveri hvis han fik førstepladsen og det har sikkert været mega tæt mellem simple og device. Jeg fatter ikke det kan sætte nogens pis i kog.
#62(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 00:03
vedde
+1
#84(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 16:59
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Den skal jeg lige have igen? En sæson "under standard" og "alle" kunne se VvD fortjente den? Du mener altså undtagen fx Manér, Salah og de fleste eksperter der lovpriste VvD men samtidig sagde at ingen har samme impact og betydning på et hold som Messi...?
#68(Med 1 svar)
19. januar 2020 kl. 08:00
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ballon d'Or er imo et vildt dårligt eksempel for der er netop også kæmpe diskussioner og vrede mennesker nærmest hvert år. Mener også det var forrige år, hvor Tipsbladets chefredaktør offentliggjorde sin top 5. Han havde så ikke Ronaldo i top 5 fordi Ronaldo var anklaget for voldtægt af en eller anden dame. Altså anklaget, ikke dømt, hvilket han jo så aldrig blev. Det er i hvert fald uholdbart efter min mening :D
#80(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 16:14
cleansation
Det er en underlig grund, til ikke at nominere Ronaldo, helt enig.

Men når sagen ikke engang kom i retten, men blev afvist på grund af statute of limitations, og desuden at han har betalt hende €375,000 (hans advokater har bekræftet det) for at holde mund... Så er det svært at se det som uskylden selv hehe.

Og der kommer problemet jo, for Fifa vil også have dem som stemmer, til at tage stilling til 'fairplay' uden for banen. Det er nogen mærkeligt noget, at skulle indblande det i stemmer, om hvem der er bedst til at spille fodbold. Men det er faktisk de retningslinjer de får stukket i hånden.

Og det er derfor Bendtner aldrig har vundet ballon d'or.
#64(Med 1 svar)
19. januar 2020 kl. 01:15
coN
Dev1ce, csgo's svar på Leonardo Di Caprio.
#75(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 11:51
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Wow. Både Tom Cruise og DeCaprio i én og samme person. De lokale kvindfolk er chanceløse!!!
#65(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 04:02
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Jeg havde nu gerne set device som nummer 2, ja måske endda 1, men det er svært ikke at være biased og prøve at trække på astralis' performance når jeg skal dømme ham. Det er tydeligt det er er individuelle stats der bliver vurderet ud fra og sådan er det bare. Ikke desto mindre skal han have et kæmpe tillykke. :)
#67(Med 2 svar)
19. januar 2020 kl. 07:58
strogie
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
72% på hltv troede s1mple var #3 så lidt en overraskelse at det er device.
Zywoo fortjener #1 :)
#82(Med 1 svar)
19. januar 2020 kl. 16:44
Malleren
for et par gode måneder og vundet intet af betydning? lol
#91(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 18:43
strogie
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvad snakker du om
#69(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 10:48
zyppp
Vinder af Dust2 Fight Club
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
lmaoooo
#70(Med 1 svar)
19. januar 2020 kl. 11:01
nebudk
Støttet Dust2.dk med 3 julekugler i 2019
Tror også at navi tit ryger ud tidligt så han kan nå at fragge løs mod de mindre gode hold hvor device tit møder flere af de gode hold
#81(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 16:39
fLix8
Netop også min tanke.
#77(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 13:18
soga
Som det ser ud nu ligner det at ranglisten udelukkende baseret på stats, hvor kampe mod gode modstandere og til store events vægter højere. Jeg ved ikke præcis hvordan man skulle afhjælpe dette "problem", at en der potentielt har vundet 1/15 events kan ende højere end end der har vundet 10/15 events - men et forslag kunne være at ligesom når man udregner en 2.0-rating, hvor man vægter de forskellige parametre der resultere i en 2.0-rating, kunne man gøre noget lignende.

Man kunne lave en slags "3.0-rating", der kun bliver brugt til at rangere spillerne til den årlige top20 liste. Lad os sige at %-del af vundne events, vundne store events og vundne majors boostede 3.0-ratingen med en faktor x, afhængig af hvor stor en del af events de har vundet og niveauet til events.

Hvis modellen først er lavet, kan man lynhurtigt teste den på det data der er fra de sidste års top 20, og så finjustere hvordan "%-del af vundne events" skal vægtes, til man finder et resultat man synes er retvisende - og så holde ved i det.
#79(Med 0 svar)
19. januar 2020 kl. 15:36
RAVN
Den havde jeg ikke set komme. :-)
#92(Med 1 svar)
19. januar 2020 kl. 19:34
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvis s1mple skal være nr 2, pga hans stats, så skal Jame vel os være i top10?
#94(Med 0 svar)
20. januar 2020 kl. 14:56
xone
Hvorfor dog det? Han er nummer 9 over bedste major stats, men end ikke på listen på Big Events.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.