Opret Log ind
Medie: GuardiaN er færdig i NaVi
Han kom tilbage til holdet i september, men nu får han sparket igen ifølge 1pv.fr.
Skrevet af: Arthrangos    16. januar 2020 20:35      

GuardiaNs HLTV 2.0 Rating er nede på 0,94 efter seks måneder i NaVi.

Natus Vincere står over for ændringer ifølge det franske medie, 1pv.fr, da deres kilder fortæller, at GuardiaN er på vej ud af holdet igen.

GuardiaN kom tilbage til NaVi i september 2019 efter to år i FaZe-trøjen. Den nu 28-årige AWPer har dog på ingen måder imponeret under sin tilbagekomst til NaVi. 

GuardiaNs skuffende præstation inden for det sidste halve år er især tydelig i hans statistikker på HLTV.org, hvor hans Rating 2.0 er den laveste på holdet, som lyder på 0,95.

Nu skulle GuardiaN være på vej ud af holdet ifølge 1pv.fr, og det russiske hold skal derfor have fat i enten en ny AWP-spiller, eller også skal s1mple finde den grønne stang frem igen.

Artiklen fra 1pv.fr fortæller også, at fear fra NaVi Junior er trådt ind midlertidigt for at hjælpe resten af holdet gennem deres træning, men også at han ikke forventes at blive en fast spiller på holdet.

NaVi er blandt de 12 hold, som deltager i BLAST Premier Spring Series 2020, som igangsættes den 31. januar. Holdet skal derfor finde en erstatning inden da, hvis GuardiaN er færdig på holdet.

NaVis holdkort lyder i øjeblikket som følger:

  • ua s1mple
  • ru flamie
  • ru electronic
  • ru Boombl4
  • sk GuardiaN
     
  • ua B1ad3 (coach)
#1 MrBlond
2020-01-16 20:43
Hmmm, ja det er ikke just imponerende desværre måske er det ved og være kørt for Guardian.. det har i hvert fald ikke være kønt og se ham spille..
#2 Krengerup11
2020-01-16 20:49
glæder mig til at se det nye navi!
#3 Lemmy
2020-01-16 20:57
Ville elske at se sh1ro på det hold.
Dog ville s1mple tilbage på stokken ikke være helt skidt.
#10 Kristja
2020-01-16 22:05
+1
Men ja savner også s1mple på stokken. Sh1ro er ellers dygtig
#11 Lemmy
2020-01-16 22:18
Synes virkelig at han har gjort det fremragende for Gambit Youngsters, og ville virkelig gerne se hvad han kunne gøre imod de større hold.
#16 MrBlond
2020-01-16 22:33
+3 ham Sh1ro er et bæst ville virkelig gerne se ham på Na’vi han er ung talent fuld dygtig, Bevares Guardian er en legende, meeeen hans dage er talte. :)
- btw tjek denne kamp fra i aftes ved godt det ikke er et tier one hold men han var et bæst Sh1ro! :D link: https://www.hltv.org/matches/2338942/gambit-youngs..
PS glem Shara’s score xD
#20 Lemmy
2020-01-16 22:51
Ved ikke hvilken score der er mest imponerende haha :P

Sh1ro's 49-9 eller Sharas 5-35 :D

Han er helt syg... Og han er kun 18...
#21 MrBlond
2020-01-16 23:02
Ja han er ret ung! Det er lidt vildt...😄
Men 49-9 så er vi ligesom i gang.. Og 5-35 Well haha xD
#22 Lemmy
2020-01-16 23:17
Så nogle highlights, hvor sh1ro er i en 1v5 og dræber 3 af dem, hvor hans holdkammerat skriver på russisk "Hvor er jeres hjerner?" Til modstander holdet... Tror ikke kampen har været alt for god for dem :P
#23 MrBlond
2020-01-16 23:58
HAHA, iskoldt alligevel hahaha😂 det modstander hold blev i hvertfald flækket.. men nej du har ret tror ikke den var helt god!
#4 Mrnobody
2020-01-16 21:30
Ja tak!
#5 ratzB
2020-01-16 21:38
Han var jo afdanket på faze og ja i navi ser man det samme han har ikke niveau'et til toppen af poppen mere.
#26 sirr
2020-01-17 07:55
Helt enig. Jeg har aldrig forstået den transfer til fulde. I FaZe gik det også kun én vej, og det virker optimistisk at forestille sig at dét at gå tilbage til en fuser (der, sjovt nok, ikke fungerede) vil virke denne gang.

Jeg håber s1mple ryger tilbage på stokken og at de finder en spændende spiller til at udfylde pladsen. Med electronic og s1mple på samme hold, burde der være incitament for at være top 3-4 konstant.
#28 Sander
2020-01-17 08:49
Jeg fattede også 0 af det.. Især fordi det ligner, at AWP-spilleren på et hold er mega vigtig. ZywOo og device bliver top 2 i verden, og s1mple bliver i hvert fald top 4. Han var jo trods alt AWP i størstedelen af året. Så at man tænker "Lad os da hente en AWP-spiller, hvis karriere kun har peget én vej, og det er ned, det seneste lange stykke tid, og samtidig fjerne s1mple, en af verdens bedste spillere, fra det våben, han dominerer med" er mig en gåde.

Men det er så altid noget, at det er gået hurtigt op for dem.
#6 bar
2020-01-16 21:39
Så det vel ikke tilfældigt, at Simple er begyndt at spille en del med AWP igen i fpl. Mon ikke han tager stangen tilbage.
#7 SEVEN
2020-01-16 21:46
Det var umiddelbart dødsdømt fra starten. Jeg forstod ikke dengang at man hev en allerede falleret guardian ind, da det heller ikke fungerede førhen.
Det bliver spændende at se hvad der skal ske med Na'Vi, de har så meget uforløst potentiale.
#8 nicofredens
2020-01-16 21:49
xsepower 100p
#9 mesterslagter
2020-01-16 22:02
Nej det er da klart s1mple som skal tilbage på awp'en
#13 Mrnobody
2020-01-16 22:19
qikert inc
#15 Tyze
2020-01-16 22:31
Kunne godt være, men ville det ikke være bedre med en support-spiller? Spørgsmålet er om VP overhovedet går med til at sælge én af deres spillere. Jeg tvivler, de har jo liiiige købt dem :)
#17 Mrnobody
2020-01-16 22:42
Hvis qikert vil videre så det svært at sige nej, en umotiveret spiller er satme ikke meget værd.
#18 Tyze
2020-01-16 22:44
true true, tænker alligevel den er svær, altså man har vel fornemmet et stykke tid at Guardian nok ryger... hmmm, jeg ved det ik, ville være fan af det, men det ville godt nok se mærkeligt ud
#25 Phoey
2020-01-17 03:00
Men det har Qikert jo allerede fortalt i et interview at han har takket nej til?
De skal kigge andetsteds hen.

Super ærgerligt at det ikke bliver Sh1ro. Det hold ville have haft så latterligt meget firepower, at det halve kunne være nok.

Jeg er desværre bange for, at man kigger mod Boombl4’s gamle makker N0rb3r7.
Både Somedieyoung, Scoobyxie og Hobbit tror jeg også, at de har oppe og vende.
Men lur mig om ikke det bliver N0rb3r7, med en lille fidus de 3 andre.
#12 RAVN
2020-01-16 22:19
Ind med m0NESY og simple tilbage på awp.
#14 DamiX
2020-01-16 22:28
Sygeste kommentar længe haha
#19 RAVN
2020-01-16 22:46
😀
#24 MickYY
2020-01-17 00:17
JAAAAAAAAAAME TIME BOIS!
#27 strogie
2020-01-17 08:30
en god nyhed er fan af electronic :)
glæder mig til at se hvem der joiner, håber lidt på quikert men ved ikke om hans buyout er blevet kæmpe efter han er signet af VP.
Guardian passede ikke ind
#29 sekke
2020-01-17 09:40
Der er helt sikkert nogle gode muligheder hvis ikke s1mple skal tilbage på awpen, som flere nævner er både sh1ro og xsepower nogle kæmpe talenter og idisbalance er vist heller ikke helt skidt. Jeg er dog usikker på hvem NaVi ville hive ind, hvis det skulle være en riffel spiller, men det kunne måske være facecrack, mir, sdy eller forrester. Det bliver i hvert fald spændende at se.
#30 whitebear22
2020-01-17 09:52
GuardiaN har virkelig også skuffet siden sin entre på holdet.

Som flere nævner, så er sh1ro og xsepower gode bud på 1:1 erstatninger som AWP’er. Personligt tror jeg dog mere på, at de finder en alternativ support/rifler og lader S1mple svinge den grønne.
#31 NKjaer
2020-01-17 19:48
Jame INC
#32 G4MM3L