Opret Log ind
Live fra balkonen vender tilbage
Efter næsten et år i stilhed vender Live fra balkonen tilbage med blaq, VNG og Jonas Gundersen som dagens gæster på showet, der sendes på onsdag.
Skrevet af: mad0    16. januar 2020 09:07      

Efter at have været væk i næsten et helt år, vender Live fra balkonen tilbage på onsdag, hvor Martin, Sander, blaq, VNG og Jonas Gundersen fra NiP kommer til at vende flere forskellige emner om den danske CS:GO-scene.

Emnerne for aftenen er endnu ikke fastlagt, så I, brugerne, er mere end velkomne til at komme med et par bud på, hvad I kunne tænke jer at høre om, når showet starter klokken 20:00 på onsdag.

Vi håber, at en masse af jer kommer ind forbi streamen og stiller nogle spørgsmål og deltager i debatten. Vi inddrager løbende jeres indspark.

Live fra balkonen, der er sponsoreret af eOddset, kan ses herunder fra klokken 20:00 på onsdag.

#1 xone
2020-01-16 09:41
Hvis calc er lige så skarp retorisk som tidligere, så kan det blive spændende! Jeg tror jeg skal se det
#2 Luffe-
2020-01-16 09:59
Spørg Calc om hans synspunkt på hyppige skift af hold. Han må være af den overbevisning, at der er for lidt klanhoppere i nutidens cs ;)

Et seriøst emne.

Snak om Karigans og HUNDEN's indflydelse på deres holds hastige skridt mod toppen
#14 xdpiratmanden
2020-01-16 15:55
Er virkelig fan af den her med karrigan og hundens indflydelse! Synes virkelig det er spændende hvad de kan gøre for et hold selvom de aldrig rigtig fragger :D
#17 Luffe-
2020-01-16 20:24
Mange tak. :)
#3 sirr
2020-01-16 10:00
Så en smule af det sidste år, og det virkede egentlig meget spændende, krydret med utrolige evner i MM kampe. Er det egentligt et fast setup med Martin, Sander og blaq? Og i så fald, er der en grund hertil at blaq eksempelvis hives ind fast?
#7 Martin
2020-01-16 11:03
Eye candy til damerne.
#12 sirr
2020-01-16 14:31
Ah, så skal I oppe jeres tinder/ grinder-game en smule og hente Dawg ind (igen).
#4 whitebear22
2020-01-16 10:10
Tror eksperterne på, at Norths store fokus på rebranding er nok/det rigtige ift. igen at være Danmarks ubestridt næstbedste hold efter Astralis?

Hvad er eksperternes holdning til de rygtede lukkede ligaer?

I disse top20-tider - hvem ser eksperterne pt. som den største kandidat til evt. at skubbe Device af pinden, som DKs bedste spiller? Ikke nødvendigvis hvem, der pt. er den næstbedste, men hvem kan blive den bedste ud fra potentiale osv.
#8 Martin
2020-01-16 11:04
Nice den sidste der.
#16 whitebear22
2020-01-16 19:22
Jeg regner med, at I hiver fat i den på onsdag. Jeg sidder i hvertfald klar ;)
#5 Tyze
2020-01-16 10:50
Kunne rigtig godt tænke mig at høre om deres forhåbninger til 2020?

De første par uger har vi set dannelsen af nye danske potentielt rigtig stærke hold, og en masse danskere der tager ud og prøver nyt på mere internationale konstellationer!

Vi har i øjeblikket 7 hold der har som målsætning at komme i top 30 i 2020. (Altså 3, udover de 4 der allerede er i top 30) Er det overhovedet realistisk? :)
#6 Christoffer0305
2020-01-16 10:59
Hvorfor er North så gode?
#10 whitebear22
2020-01-16 13:49
Don’t be a douchebag 😅
#9 Lemmy
2020-01-16 12:38
Mad Lions eller Heroic? Hvem er de næste danskere som rammer top 10 HLTV.
#11 b0ychild
2020-01-16 14:20
North
#13 Lemmy
2020-01-16 15:50
Har jo allerede været i top 10 .-.
#15 whitebear22
2020-01-16 19:21
Det ville jeg også gerne høre lidt om - begge har potentialet i min bog.