Opret Log ind
Officielt: NaToSaphiX bliver en del af Nordavind
NaToSaphiX og HS er officielt blevet en del af Nordavinds mandskab.
Skrevet af: mad0    15. januar 2020 21:20      

NaToSaphiX er blevet en del af Nordavind.

I starten af januar måned sluttede NaToSaphiX og HS sig til Nordavinds hold på ESEA, hvilket fik folk til at se en potential udskiftning forekomme i den norske lejr, der har kendte navne i form af cromen, rubino og TENZKI.

LÆS OGSÅ
NaToSaphiX bliver en del af Nordavinds ESEA-hold

Her til aften er det blevet bekræftet, at Nordavind fremadrettet vil spille sammen med danske NaToSaphiX og HS, skriver organisationen på Twitter.

I sidste sæson af ESEA viste Nordavind tænder, da holdet sluttede grundspillet af med en perfekt score på 16-0. Dette gjorde holdet klar til en sæson af MDL, hvor de har chance for at forberede deres placering på HLTVs rangliste, hvor de befinder sig i top 50.

Med tilføjelsen af NaToSaphiX og HS, så bliver rygtet med hallzerk til Dignias en endnu større realitet, da han ikke længere er at finde på holdkortet, der nu ser således ud i Nordavind:

  • dk TENZKI
  • dk NaToSaphiX
  • no cromen
  • no rubino
  • ee HS
     
  • dk RYTTER (coach)

Holdet deltager i Dreamhack Open Anaheim kvalifikationen, der finder sted på fredag.

#1 Lemmy
2020-01-15 21:29
Det ligner et hold som bestemt kunne gøre en masse skade.

Er også sikker på at NaTo er helt motiveret for at flække igennem, efter succesen med Mouz og uden at havde været på et hold i et stykke tid nu.
#8 NaToSaphiX
2020-01-16 00:37
Det kan du fandme tro!

Fedt at du har samme følelse

Jeg er klar på at ødelægge, det er helt sikkert
#10 Lepke
2020-01-16 03:48
Jeg kan li' det!
#17 bruja
2020-01-16 08:15
Hahahaha
#24 Lemmy
2020-01-16 12:36
Sådan, alt held til dig og Nordavind :)
#31 MrBlond
2020-01-16 17:22
NICE i love it!
Held og Lykke NATO flæk flæk. ;)
#2 fobbe
2020-01-15 21:30
fandme dejligt at se nato på hold igen!
#3 Madsen
2020-01-15 21:53
Synd for dem :(
#7 mamas
2020-01-15 23:53
Ja for modstanderne?
#12 Madsen
2020-01-16 06:52
Nej hans team mates
#13 Opal
2020-01-16 06:58
Hvorfor?

Jeg har ikke det store forhold til Nato, så er ikke helt med på hvad der er synd for dem?
#14 Madsen
2020-01-16 07:27
Jeg så hans stream på et tidspunkt hvor han virkelig var toxic i fpl mod hans team så håber ikke det samme sker igen fordi man kommer ikke langt med den mentalitet selvom jeg faktisk troede NATO var en kæmpe chef :)
#15 ferrizh
2020-01-16 08:10
sjovt skrevet, tror heldigvis der er en markant forskel på fpl og professionelle kampe
#19 Madsen
2020-01-16 10:49
Tja måske men synes stadig det er mærkeligt at sidde i et fpl game og være toxic mod sit hold :)
#20 Opal
2020-01-16 10:54
Da han var youtuber og streamer var han en idiot at høre på. Ingen tvivl om det, men mit indtryk af ham er siden blevet rigtig godt. Han har smidt sin arrogance på hylden og virker til at have fundet sig selv og en ro i sig selv.

Du vil ikke kunne finde et konkurrencemenneske der ikke på et eller andet tidspunkt har ladet følelserne tage over. Det tror jeg ikke på findes, uanset sport. Heller ikke selvom man spiller FPL. Det er ting der naturligvis ikke må ske, men det kan ikke undgås.
Det der kan gøre den store forskel er, hvorvidt det er reglen fremfor undtagelsen, hvilket klart er mit indtryk ikke er tilfældet med Nato.
#21 Madsen
2020-01-16 11:53
han streamer ivertfald stadig
#22 DtN
2020-01-16 11:56
Folk ændrer sig. gla1ve har da også været toxic. Ham og resten af Astralis forguder du jo trods alt.
#29 TheSmilingGun
2020-01-16 15:01
https://www.hltv.org/news/13817/gla1ve-handed-gdk-..
Når du nu snakker om gla1ve. Ved godt det lang tid siden.
#23 NaToSaphiX
2020-01-16 12:18
Hvis du har klip eller lignende, så vil jeg meget gerne se det :)

Det sker da sikkert af og til at jeg nævner en fejl som jeg føler vi kan ændre i kampen, men jeg føler godt nok sjældent jeg siger noget der er decideret toxic til en holdkammerat.

Og da slet ikke mange gange i én kamp.

Jeg mener at det at være streamer blandt andet handler om at beskrive sine følelser i momentet, så hvis du mener at jeg er toxic overfor folk i FPL ved at sige min mening til mine viewers af og til, så synes jeg godt nok også barren er sat lavt.

Men hvis du derimod har klip eller en FPL kamp jeg har spillet på stream som du kan give som eksempel, vil jeg gerne love at jeg er dedikeret nok til at være en flink fyr at jeg vil investere en time i at sidde og se igennem for at finde ud af hvordan jeg kan reagere anderledes i fremtiden.

Jeg ville dog blive overrasket hvis der var en kamp hvor jeg af flere omgange har sagt noget unødvendigt negativt til en holdkammerat, da jeg overhovedet ikke mener jeg er sådan som person
#30 Madsen
2020-01-16 15:44
Har ikke noget klip men husker det var på mirage for ca 1-2 måneder siden men min opfattelse af dig før den stream var at du er virkelig Nice derfor tænkte jeg at det var meget mærkeligt du var toxic mod dit hold :)

Held og Lykke med holdet :)
#4 RAVN
2020-01-15 22:07
Godt for NATO at komme på er hold igen, dog ser jeg det ikke som noget prægende hold men jeg kan jo sagtens tage fejl.
#5 MrBlond
2020-01-15 22:57
Dejligt og se NATO flække på et hold igen!
#6 Deuce
2020-01-15 23:05
Godt for dig..håber det bringer noget stabilitet og yderligere udvikling :-)
#9 NaToSaphiX
2020-01-16 00:38
I stedet for at svare alle enkeltvis vil jeg bare sige tak for de fine kommentarer :)

Det er dejligt at have den danske støtte i ryggen når vi begynder at deltage i diverse turneringer.
#11 sirr
2020-01-16 05:49
Spændende hold med to gode tilgange nu - bliver spændende at se om de kan tage skridtet op til næste niveau!
#16 Frawfact
2020-01-16 08:14
Hallzerk >< NATO? Hmm i dunno
#25 brzer
2020-01-16 12:50
Hallzerk skal jo videre :D
#27 Frawfact
2020-01-16 13:36
Tænker stadig hullet er stort at skulle udfylde :)
#18 bruja
2020-01-16 08:18
Så må vi håbe spillerne leverer, ellers må Rytter jo ind og gøre tingene færdige. God vind til dem!
#26 ZCDK
2020-01-16 13:23
Helt igennem fantstisk fyr. Og gutterne og ledelsen i Nordavind virker i den grad lige så flinke! Godt match, og tillykke!!! :D
#28 MichaelJ
2020-01-16 13:50
Stærkt top 50 hold. Er ik i tvivl om de kan etablere sig. Og dejligt passende niveau for Nato. Alt held og lykke. Håber han får mere succes end hans korte visit i Heroic.
#32 whitebear22
2020-01-16 19:30
For fanden, hvor er der mange danskere drysset ud over den europæiske top og sub-top. Jeg er vild med det!

GL NATO - du har evnerne til at shine i Nordavinds tier :)
#33 HrBoesen
2020-01-16 23:46
Fedt med NATO på hold igen! - Kan man ikke finde en sted og købe Nordavinds player-Jersey med NaToSaphiX på ryggen? Kan ikke umiddelbart finde den nogen steder? :/