Opret Log ind
North inviteret til DreamHack Open Anaheim 2020
Når DreamHack drager til Californien for at afholde DreamHack Open Anaheim, bliver det med dansk deltagelse.
Skrevet af: JSand    14. januar 2020 21:01      

North er inviteret til DreamHack Open Anaheim, men de skal deltage i en DreamHack Open Leipzig, inden de drager til USA.

Efter DreamHacks næste turnering i Leipzig, bliver det næste stop i Anaheim, som er en by i Californien. Her har DreamHack netop bekræftet, at vi får dansk deltagelse, da North er blevet annonceret som et af de fire hold, der er inviteret til turneringen. 

DreamHack Open Anaheim foregår den 21.-23 februar, og turneringen tæller altså med i ESL Pro Tour, og en god placering her kan derfor bane vej for en plads til ESL One Cologne eller IEM Katowice. 

De fem hold, som endnu er bekræftet til DreamHack Open Anaheim 2020

  • fi ENCE
  • br MIBR
  • br FURIA
  • dk North
  • gb Endpoint

Udover de fire inviterede hold, deltager Endpoint også, da de kvalificerede sig gennem ESL Premiership Winter.

Hvis I ønsker jer en plads til DreamHack Open Anaheim, afholdes der en åben kvalifikation den 17.-18. januar, og den kan I tilmelde jer til her. 

#1 Tyze
2020-01-14 21:28
Mibr til en Open Turnering ;)

Det er 100p deres niveau, og det er det der er sørgeligt
#2 xone
2020-01-14 21:37
Eller også samler de bare nemme point til major ! :)
#6 Tyze
2020-01-15 01:00
Kommer vel an på, hvordan de klarer sig ;)
De har jo alt at tabe og meeeeget lidt at vinde
#9 xone
2020-01-15 08:41
Nej, de har fucking meget at vinde. Der er ESL rankings point på spil.
#10 Tyze
2020-01-15 08:47
Jaja, men jeg taler om fan-base og meming... har man virkelig lyst til at gå lidt ekstra ESL point, hvis man ender op ligesom North?
#15 xone
2020-01-15 09:19
Ja, hvis det kan kvalle dig til Katowice eller Cologne.

https://pro.eslgaming.com/tour/csgo/how-it-works/
#3 mamas
2020-01-14 22:14
Er virkelig blevet fan af de her DH Open turneringer. Super god service fra Zulu af (sender de egentlig DH Opens i 2020 også?) og en kæmpe opgradering af teams! FEDT
#7 whitebear22
2020-01-15 07:57
Det synes jeg at mindes. Og ja, DH Opens har gennem hele 2019 været garanti for god underholdning.
#4 arseface
2020-01-14 22:16
Der er godt nok sket noget med niveauet i DH Open . Siden den DH Open i USA efteråret der ud over Heroic kun havde tier 3/4 hold som deltagere er der blevet flere og flere (godt nok nedadgående) tophold der deltager. Gad vide hvorfor. Har det noget at gøre med de lukkede ligaer eller hvad sker der? Til sammenligning havde førnævnte DHO deltagelse af Heroic, Sprout, Triumph, Illuminar, VP, Crazy, Intz og Chaos. Siden da har niveauet været opadgående navnemæssigt.
#5 Opal
2020-01-14 22:20
Det giver point til ESL rankings.
#11 JawBreaker
2020-01-15 08:49
Jeg vil da også mene at både ENCE og MIBR er tier 3 hold.. Men det måske bare mig?
#13 strogie
2020-01-15 08:56
E9g de er så ringe for tiden
#18 Phoey
2020-01-15 19:09
Hvor er typer som dig trættende... Top 15 hold og ringe i samme sætning, ud af flere tusinde konkurrende hold. Jesus altså...
#22 strogie
2020-01-16 01:15
De er ringe for tiden i forhold til hvor gode de var tidligere, hvad er det som er trættende ved det?
#23 Phoey
2020-01-16 03:38
Så alle hold som ikke kan holde på en top 5 placering er bare blevet ringe? Kunne det være, at der bare var flere hold, som blev virkelig gode?

Ydermere var det slet ikke hvad du skrev. Du skrev ordret at de var dårlige for tiden, hvilket er straight up bullshit.
#24 strogie
2020-01-16 03:59
Haha så du mener at ence og mibr burde være i top 5?
Ikke med deres nuværende lineup.
Hvis de er heldige kan de holde sig indenfor top 15 og Ja de er mega ringe for tiden haha
#28 Phoey
2020-01-16 13:56
Det var absolut ikke hvad jeg sagde. Du tager da vist alting ud af kontekst. :-)
#25 JawBreaker
2020-01-16 08:41
Det du siger giver ingen mening.

MIBR og ENCE er da dårlige for tiden. De spiller som en sæk kartofler. Man kan da godt være i top15, ja sågar i top 3 og spille ringe. Astralis har da selv haft en periode hvor deres spil var dårligt. Stadig bedre end mange andre, men langt fra det niveau man vidste de havde. (Zonic nævner det jo selv i hans bog)

Det samme kan jo siges om ENCE og MIBR. Vi ved jo de kan bide skéer med de bedste, men det gør de jo ikke lige for tiden.
#29 Phoey
2020-01-16 13:59
Der er jo også langt fra ikke at spille sit bedste, og til at spille decideret dårligt.
Ence kommer ikke højere. De har ikke vist sig bedre med Allu som IGL. Så de spiller passende til deres niveau. Det samme kan siges om MiBR.

Og nej selvfølgelig kan du ikke være i top 3 og spille ringe... Så er der sgu 10 andre hold som spiller godt, og overtager din plads. Eller er alle andre end de bedste bare dårlige? Du kan forhåbentligt selv se hvad det er du siger... Det er jo helt væk...
#30 JawBreaker
2020-01-16 15:21
Liverpool kan da godt spille 5 dårlige kampe, også stadig blive engelske mestre..

Dit udsagn er jo at man ALTID skal spille godt for at være med hvor det sjovt. Det passer jo ikke. Alle har udsving.
#32 Phoey
2020-01-16 16:55
Absolut ikke. Men en ringe kamp, og AT SPILLE RINGE er jo ikke det samme? Du sejler stadig.
#33 JawBreaker
2020-01-17 08:11
Tror du bliver nød til at hoppe tilbage på skolebænken. :-)

At spille ringe, behøver jo ikke være permanent. Som jeg skriver kan Liverpool/Barcelona/FCK osv. jo godt spille 5-6 ringe kampe og stadig vinde et mesterskab..

Hold i top15 på HLTV ranglisten kan jo godt spille ringe i en periode, også stadig være med i top 15..

Så nej, jeg for ikke brug for mit duelighedsbevis i denne omgang. :-)
#34 Phoey
2020-01-17 17:05
Sjovt at du nævner skolebænken. Se lige din kommentar igennem igen.
Nedladende personer, som dig, som så derefter staver, som en brækket arm har jeg ikke tid til.
#35 JawBreaker
2020-01-20 09:05
Man skal ikke kaste med sten. Den med at være nedladende, den lader vi lige stå et øjeblik.
#36 Phoey
2020-01-20 13:24
Man får hvad man giver.
Du ønskes en fortsat god dag.
#8 noche
2020-01-15 08:01
Et held for North at de har et godt brand ellers er der flere bedre østeuropæiske hold, som burde blive inviteret før dem.
#12 JawBreaker
2020-01-15 08:49
Det handler vel om placeringen på HLTV listen?
#19 noche
2020-01-15 20:40
ForZe, VP og CR4ZY ligger alle tre over North. VP kan som eneste hold af dem tillade sig at sige nej tak, men burde alligevel ikke gøre det.
#26 JawBreaker
2020-01-16 08:44
Jeg skal være ærlig at sige jeg ikke havde tjekket op på om de lå over North. Men det fungere jo typisk ved at en turnerings arrangør spørg fra toppen af og går ned, indtil der er nok tilmeldte. Der kan jo være mange grunde til de overnævnte ikke er med. Man kunne forestille sig at et af dem var ESTA (Visa) bøvl som personer fra de lande oftest bøvler med. :-)
#17 whitebear22
2020-01-15 13:43
Kunne det ikke også tænkes, at DH inviter lidt ud fra appel til det forventede publikum? Alt andet end lige, så vil 4 CIS/russiske hold, uanset om de alle var højere end North, nok ikke appellere ligeså bredt, som når DH picker hold/orgs som alle er spændende på hver sin måde, som ikke nødvendigvis er på HLTVs ranking :)
#20 noche
2020-01-15 20:43
Netop min pointe. North bliver inviteret, fordi det er mere attraktivt at se dem deltage end for mange CIS hold, selvom de hold spiller bedre og mere attraktivt cs.
#21 whitebear22
2020-01-15 21:25
Fair, jeg missede din pointe. Vi er tilsyneladende enige :)
#27 arseface
2020-01-16 09:41
Mon ikke de bliver inviteret fordi de vandt den sidste DH Open og samlet har vundet 4 (?) DH Opens? North tager dem seriøst. De østeuropæiske hold du nævner har ikke nogen særlig DH Open historik. Dog harCrazy har vist vundet en gang og er hyppige deltagere, men omvendt har de skiftet halvdelen af holdet siden.
#31 noche
2020-01-16 16:31
God pointe, og der ligger sikkert en del i historikken, men det er også det jeg udfordrer, at hold lever på det historiske i deres navn kontra det aktuelle niveau, hvilket gør det svære for nye hold at etablere sig, fordi de får færre muligheder for turneringer.
#14 DaXeyy
2020-01-15 09:17
også madlions vinder kvallen og vinder turneringen nemt
#16 FreddyG
2020-01-15 13:31
4 vilde/store orgs i en open. Lidt surrealistisk at tænke over, men det viser vel også bare at niveauet over de seneste år er steget markant.