Opret Log ind
Officielt: mertz bliver en del af nyt Singularity-hold
Det er netop blevet officielt, at Singularity vender tilbage til den danske scene med signingen af spillere som mertz og Jabbi.
Skrevet af: Sander    14. januar 2020 18:01      

Fra venstre: casle, Jabbi, Queenix, TOBIZ, mertz og Celrate. (Foto: Singularity)

Den 5. januar kunne Dust2.dk afsløre, at Singularity var på vej tilbage til den danske CS:GO scene, og nu er det så officielt.

Det nye Singularity-mandskab består af den tidligere maquinas-spiller TOBIZ, som skal styre slagets gang på serveren, når Jabbi, Queenix og Celrate skal sættes i favorable situationer.

Holdets femte mand er også den mest kendte, da mertz skal svinge AWP’en. Den 21-årige dansker har tidligere spillet for North og Heroic, og det her må derfor ses som et tilbageskridt, og det erkender han da også selv.

Jeg tror på, at det er bedst for min udvikling at træde et skridt tilbage for at forhåbentlig senere hen tage to frem igen. Det er ikke altid lige nemt bare at blive ved med at tage et skridt op af ranglisten, og jeg føler selv, jeg har crashet lidt på vejen. Men jeg kunne se mig selv i det her projekt, og jeg tror, vi har potentialet til at blive til noget, siger mertz til Dust2.dk.

Holdet har store ambitioner, men mertz må også erkende, at der venter rigtig meget arbejde, hvis de skal skyde sig den lange vej op til hold som North, MAD Lions og Heroic.

Der er ikke nogen grænser for, hvor langt vi kan nå, det er kun vores egen motivation og arbejde, som begrænser det. Lige nu ville jeg lyve, hvis jeg sagde, vi er i hælene på nogle af de ovennævnte hold, men jeg er overbevist om, det er en mulighed, at vi kan komme op og lege med dem.

Holdet har allerede haft uofficiel debut, da de under navnet water gamers i kvalifikationen til IEM Katowice slog hold som HellRaisers og Secret, inden Hard Legion stoppede dem i kvartfinalen.

Singularity består af:

  • dk mertz
  • dk TOBIZ
  • dk Queenix
  • dk Jabbi
  • dk Celrate
     
  • dk casle (Coach)

#1 cleMeNz0
2020-01-14 18:05
Queenix du er sådan en pæn dreng
#2 zEptonL
2020-01-14 18:06
noget af en sammen sætning men Gl
#3 Endly
2020-01-14 18:12
GL især queenix <3
#4 kiR
2020-01-14 18:15
Held og lykke mates :D
#5 mad0
2020-01-14 18:16
Jeg er målløs. Den danske scene er vanvittig! Astralis, Heroic, MAD Lions, Flames, North, Tricked og nu også Singularity. Det kan godt være, at Danmark er ringe til håndbold (hehe), men CS er en helt anden historie!
#9 fLix8
2020-01-14 18:38
Giver dig helt ret. Håber på at vi kan få endnu et dansk lineup i top10 i år, og vi forhåbentlig ser flere danske spillere på hltv's top 20 til næste år. Det burde jo nok kunne lade sig gøre. :D
#13 mad0
2020-01-14 18:50
Jeg har også en lille fidus til, at et par, hvis ikke flere, fra MAD Lions får en enorm god sæson. Samtidig tror jeg også, at holdet har potentiale for top 10-13 eller der omkring.
#22 Divi
2020-01-14 19:44
Personligt håber jeg på hele 6 danske hold i top 30 inden 2021. Det kunne være så lækkert at se på. :D
#32 fLix8
2020-01-14 20:57
Ja, men med så meget potentiale som dansk cs har, håber jeg på, at vi får et andet hold, som kan blande sig i top10 i år. Nogen gode bud på hvem det 5-6. danske hold i top 30 bliver? :D
#37 Divi
2020-01-15 00:16
Primært tænker jeg det Copenhagen flames og Tricked, men der er mange stærke mandskaber der kunne gøre sig gældende, såsom det nye singularity.
#18 Krengerup11
2020-01-14 18:59
E9
#6 ValcoNN
2020-01-14 18:17
Spændende! GL
#7 foli
2020-01-14 18:18
Nice video og held og lykke til holdet
#8 Enrique
2020-01-14 18:37
Spændende! Lidt mærkeligt at Jabbi står anderledes som den eneste på billedet :D
#10 Lemmy
2020-01-14 18:41
Skal nok blive godt det her!
#11 Brian
2020-01-14 18:45
Kan en org som singularity betale spillerne fuld løn, eller bliver det noget med et arbejde ved siden af for spillerne? :)
#12 whitebear22
2020-01-14 18:48
Spændende projekt. Mertz har et enormt potentiale, og det bliver fedt at se om han kan tage skridtet til næste level.
#14 Lukki
2020-01-14 18:53
Lækkert at se Singularity tilbage i dansk CS! Bliver en hård og spændene kamp på TOP10 listen de næste par måneder, med både dette og det nye Tricked lineup :D
#15 MrBlond
2020-01-14 18:54
Holy shit for det første super fed intet video!🔥 :D og det hold ser ret giftig ud, dejligt og se Mertz tilbage i aktion Han er en kæmpe maskine. Alt GL til ham og holdet.
#16 vnG
2020-01-14 18:58
Nogen kæmpe chefer på det hold - tillykke drenge!
#17 wake
2020-01-14 18:59
GL Queenie, celle og Daniel :D <3
#19 Phoey
2020-01-14 19:11
Hvis alle de nye hold bliver succeser, så er der vel næsten grundlag for en top 15 liste!
Jeg er vild med det! :-)
#20 JSand
2020-01-14 19:25
Jeg tror virkelig, at det her kan blive et farligt lineup! Det bliver virkelig spændende at følge den danske scene, for der kommer jo helt sikkert vanvittig hård kamp om top 5 nu!
#21 Luffe-
2020-01-14 19:37
Når man tænker på, hvor få mennesker vi er i Danmark, så synes jeg fandme det ser godt ud på CS delen :)
#23 CAVER
2020-01-14 20:07
Held og lykke til Singularity. Især Q!!!
#24 kfive
2020-01-14 20:17
Hold da kæft queenix sådan 💪
#25 TheKonkel
2020-01-14 20:22
kæmpe GL til både SNG og spillerne, ser rigtig spændende ud. !
#26 KENZYY
2020-01-14 20:25
Kom nu mateeeeees!
Held og lykke <3
#27 droob
2020-01-14 20:28
hvor ser du bare godt ud, tobiz! stort held og lykke med det hele, det har du fortjent :) xoxo
#28 Martin
2020-01-14 20:29
Det hold er simpelthen SÅ spændende!
mertz lyder sgu afklaret og reflekteret. Fedt! Håber det går godt for Stinkelarity!
#29 jiG
2020-01-14 20:45
så det nu daniel <3
#30 Remoy
2020-01-14 20:45
De er så nice de jerseys *,*
#31 Syndicate
2020-01-14 20:46
gl tobber og resten <3 fedt lineup :)
#33 zypath
2020-01-14 21:19
Sindssygt fedt lineup, specielt glad for at se Queenix få muligheden ! :D

Held og lykke !
#34 zavage
2020-01-14 22:36
Kan nemt blive et farligt hold hvis arbejdet med taktikker osv bliver udført ordentligt.

Gl til Jabbi. 👌🏽
#35 Messias
2020-01-14 22:39
Held og lykke 😊
#36 Maelk
2020-01-14 23:30
Held og lykke, Daniel. Håber du igen får indfriet dit potentiale, kommer endnu højere til tops, og forbliver der!
#38 Danni7700
2020-01-15 00:20
Det nye Tricked har jeg stor tiltro til, men dette har jeg dog ikke helt så stor tiltro til.. men håber de beviser det modsatte..
#39 zyppp
2020-01-15 07:24
held og lykke venner
#40 noche
2020-01-15 07:55
Sjældent har jeg set, at posen er blevet rystet så meget, som det er sket her. Interessant at se om det bliver en succes.
#41 sirr
2020-01-15 07:57
Fed video de har fået lavet! :D
#42 FIEND
2020-01-15 13:42
Danmarks mest likeable hold!
#43 Garff
2020-01-15 19:17
Hvis Tobber er god nok IGL(Håber jeg fandme du er Tobs) og jabbi er moden nok til dette niveau, kan det jo kun blive farligt!
Jeg glæder mig ihvertfald til at følge dem! Kom så gutter!!!
#44 Mubi
2020-01-16 13:08
Hvor gammel er Jabbi?
#45 10_Gr0n
2020-01-16 13:16
Mener han er 17 år, fylder 18 i år :D Men er ikke helt 100.
#46 casle
2020-01-16 13:22
Jabbi er 16 og bliver 17 om et halvt år.