Opret Log ind
Fire hold er nu på plads til Hellcase Challenger Cup *
En god omgang CS:GO er i dag blevet spillet, for at finde fire hold til Hellcase Challenger Cuppen og kl.17.00 spilles der om førsteseedet.
Skrevet af: rijaH    13. november 2016 16:36      

Dust2.dk Open er nu spillet færdig og 32 hold er blevet til fire hold, som vil deltage til den næste Hellcase Challenger Cup.

De fire hold som vi skal se i aktion er:

  • dk TAKTIKSTATIV (RyxxoHougenS, Skralde, dezcan, INX, kristou)
  • dk ANYMORE.pro (blameF, miNd, fess0r, Arnolder, ZenTi, DevD)
  • dk SUBLIFE (casle, TOBIZ, Garff, Syndicate, CP, Tonic)
  • dk Atlando Esports (Danno, CeyL, Bunke, Vaz0r, t0mmyy, OzA)

Kl.17.00 spilles finalen i Bo3 format imellem TAKTIKSTATIV og ANYMORE.pro. De spiller om førsteseedet til den næste Hellcase Challenger.

Den kan selvfølgelig følges på vores twitch kanal og vil blive castet af Klimox og grasboss. 

* Vinderen af finalen blev ANYMORE.pro som kommer til Hellcase Challenger med et førsteseed imellem holdene der er gået videre i dag.

#1 Mrnobody
2016-11-13 16:38
Sådan ryggefar!!
#2 carnees
2016-11-13 18:15
Easy garff din chef!
#5 jiG
2016-11-13 19:36
e9
#6 casle
2016-11-13 20:49
E9
#19 Garff
2016-11-14 10:16
Ville også være en Nøglespiller! :(
#40 carnees
2016-11-14 17:09
Kommer vel <3 deja style
#44 Garff
2016-11-14 17:28
Ingen dejavue uden sylle,jon og trollz0r
#50 carnees
2016-11-14 22:54
Nej :(
#3 Miller
2016-11-13 18:27
Godt Spillet drenge!
#4 Sander
2016-11-13 18:48
Godt at se så stor opbakning!
#7 er1K
2016-11-13 21:57
Lol zenti, chef i dag når du bunder på faceit med mig på elojagt - toggle eller?
#8 fremilyset
2016-11-13 21:58
BlameF det navn var der også en der brugte i 1.6, men hvem var det dog?
#9 xone
2016-11-13 22:13
En kæmpe cheater :>
#11 blameF
2016-11-13 22:36
;)
#41 Mrnobody
2016-11-14 17:16
Bremer :D:D
#10 GnuEN
2016-11-13 22:18
blameF, JUGI og miNd var kæmpe talenter i 1.6 hvor de var de 14 år. Pisse fedt at se at blame og mind også er kommet igang med go :)
#12 JaySomz
2016-11-14 01:08
blameF snød i 1.6.
#13 blameF
2016-11-14 01:09
send mig lige bevis materialet, har vist misset det gennem mine mange års gaming i 1,6
#14 JaySomz
2016-11-14 01:16
Nu sidder jeg ikke inde med demoer eller beviser fra den gang, men efter at have spillet mod dig uendelige gange, så er jeg ikke i tvivl.
#15 blameF
2016-11-14 01:22
Nej du har ikke beviser fra den gang fordi der ikke er nogen haha
#16 fess0r
2016-11-14 01:23
sorrynotsorry
#34 JaySomz
2016-11-14 16:51
Som du kan se er jeg vist ikke den eneste der er sikker på du snød.

Og nej, selvfølgelig indrømmer du det ikke nu, men jeg håber da du er kommet til fornuft og spiller cs:go clean. :)
#17 JsV
2016-11-14 01:49
Du er en troll
#35 JaySomz
2016-11-14 16:51
Hvorfor?
#20 GnuEN
2016-11-14 11:59
blame os som kendte dig som br3mer ved godt du hyggede på PZ :D du indrømmede det vidst også til jugi og ryd? Men whatever mange år siden og i et andet spil :)
#21 blameF
2016-11-14 14:12
At jeg var bedre end andre i 1,6 gør mig sgu ikke til en snyder :D spillede 1,6 i 4-5 år men der har aldrig været nogen beviser for jeg har snydt, udover at dig og Jaysomz er sikre på det fordi i har spillet pugs imod mig :D

og har aldrig nogensinde sagt til hverken jugi eller ryd jeg snyder, så jeg ved 100 procent godt at du ikke har hørt den påstand fra nogen af dem men nt :)
#22 GnuEN
2016-11-14 14:43
Blame er du helt ny? Vi spillede på team sammen da du gik fra Bremer til blameF, det var i den periode med jugi, mind, du, jeg, ryd i anymore. (og den periode ved jeg nogle på det team hyggede med spongebob når der sku farmes på PZ ;) jeg har aldrig set dig snyde og jo det er simon og sloth som fortalte mig det dengang at du snød. Igen lang tid siden ingen grund til at smelte over det :)
#23 blameF
2016-11-14 15:23
Gnuen er du helt ny? Lineuppet i 1,6 var Simit, miNd, JUGi, RYD og mig selv, og sidder ts med simon ligenu og han siger du ALDRIG har spillet med i ANYMORE og at jeg aldrig har snydt så ved ikke hvad fuck det er du prøver at få ud af at sidde og lyve :) Og at du er let at skyde ud ingame betyder jo ikke nødvendigvis at jeg snyder så der ingen grund til at smelte over det :)
#25 zyh
2016-11-14 15:34
Din elendige attitude og tåbelige arrogance hjælper ikke sagen.

- Lad folk whine og hold dig generelt væk fra forum, det eneste der sker er at du skaber mere opmærksomhed omkring dig selv og ender som frede2k.
#27 blameF
2016-11-14 15:52
manden sidder direkte og lyver på åbent forum det er sgu da usmageligt :)
#28 zyh
2016-11-14 15:54
Jeg kender intet til historien, nu er han så uheldigvis min teammate i denne situation så jeg forholder mig objektiv her.
Se logikken i at lade folk snakke, bevis det modsatte og bliv ved med at ødelæg som du gør nu. Du kommer fra ingenting og lægger hold ned på stribe pt, så forstå folks frustration og så er der vel ingen skade sket.
#29 blameF
2016-11-14 16:00
Det er vel dem som sidder og anklager for snyd der skal bevise det?:D Og han må sgu gerne snakke, men han sidder og lyver på fuld skrue om at mine mates som jeg stadig spiller med efter så mange år har sagt jeg har snydt :D og at han har spillet i klan med mig og jeg ved ikke hvad, så kan sgu ikke forstå han sidder med lysten til at lyve på åbent forum især med 0 beviser for alt hvad han siger :D
#38 GnuEN
2016-11-14 17:00
Hvad får jeg ud af at lyve? Jeg kender ryd og sloth personligt igennem mange år og ja flere end dig.
#30 blameF
2016-11-14 16:01
Men ja, I get you
#26 notaN1dgl
2016-11-14 15:45
blamef on fire
#37 GnuEN
2016-11-14 16:58
Ja simit erstattede mig efter 2 måneder, helt korrekt :) self vil Simon ikke indrømme til dig at han har sagt du har snydt, ligesom han sagde med jugi (eller ihvertifald var sikker på det). Du er virkelig primitiv hvis du tror alt går ned i kills, men skulle jeg ikke lige møde dig først i en kamp før du kommer med sådan nogle underlige udmeldinger. Din attitude kan du godt pakke væk med det samme hvis du vil noget på den danske scene :)
#31 b0ychild
2016-11-14 16:04
Hahaha, sidder du seriøst og forsvare dig selv mht snyd i 1.6? Du sad og snød på PlayZeek, tag dig dog sammen, det er ligegyldigt nu anyway, kan se du er blevet virkelig god i CSGO, og det er det eneste der tæller :)
#32 blameF
2016-11-14 16:13
Gider ikke diskutere mere her på d2, men hvis du ser jeg god i CSGO er det så, så umuligt at tro på jeg måske var god i 1,6 ?
#33 b0ychild
2016-11-14 16:15
Ja, jeg ved du sad og snød, den eneste grund til at du siger folk skal bevise du snød i 1.6 er på grund af at du ved at folk ikke sidder med materialer fra 2009-2011 - Men at sige du ikke snød, det er at overdrive, fordi det gjorde du. Men jeg er egentlig ligeglad. Du skal bare blive ved i CSGO, du var onfire igår ;)
#39 GnuEN
2016-11-14 17:04
Præcis, jeg har ikke sagt på noget tidspunkt at blame snyder i csgo. Jeg pointerede blot at ja han har snydt for laaang tid siden men spiller godt nu, hvilket jeg skrev var fedt.
#43 Mrnobody
2016-11-14 17:23
Der kun få med balls som dig b0y der rent faktisk tør indrømme det big up!
#18 SnaL
2016-11-14 01:51
Har spillet et par gange med blamef på faceit.. dog random vi har qued op sammen.. Der spillede han klogt og god cs.. ved godt det er pugstyle men anyway xD
#24 LETHAL
2016-11-14 15:32
Jeg synes, at det er latterligt, at enkelte personer skal fjerne fokus fra, at anymore viste nogle gode tendenser og i stedet vælger at fokusere på et postulat vedr. at blame skulle have snydt i et ANDET spil 8 år siden.
#36 JaySomz
2016-11-14 16:54
Det er vel det man får ud af at have en broget fortid. Det er ligesom i alt andet her i livet.

Dermed ikke at tage noget fra anymore, men selvfølgelig sidder man da med en portion skepsis, når man lige pludselig ser BlameF kommer tilbage og flækker igen.
#42 Mrnobody
2016-11-14 17:20
FPLC har gjort ham supahotfire!
#45 JaySomz
2016-11-14 18:20
Lad os håbe et par år på en - måske mere moden scene end 1.6 - giver ham lidt til hovedet også så.
#46 Mrnobody
2016-11-14 18:26
Haha tror sgu det svært ikke at blive triggered herinde sker vidst for os alle :D
#47 JaySomz
2016-11-14 18:38
Tja, det handler vel om de situationer man sætter sig selv i.
Når blameF fremstår så arrogant, så er det klart folk vil være efter ham. B0ychild er et eksempel på en, som har clearet sin fortid og derfor har han det naturligvis lettere på et site som dette, som trods alt huser man af de samme personer, som f.eks. XplayN gjorde i sin tid.
#48 Mrnobody
2016-11-14 18:39
Du tænker Zaider & Moxxi? :D


https://www.youtube.com/watch?v=nOdawwOzB5E
#51 JaySomz
2016-11-15 23:01
Var det et svar til mig?
#49 arNolder
2016-11-14 19:33
blame er bare supahot enig :))))))
#52 nissen
2016-11-15 23:02
Hold da op, det er så godt kæmpet....... de smukke unge mennesker