Opret Log ind
Nu åbnes låge nummer 6
Se hvad det gemmer sig bag den sjette låge i Dust2.dk Julekalender 2019 her.
Skrevet af: Sander    6. december 2019 09:31      

Så er vi klar til at åbne den sjette låge i Dust2.dk Julekalender 2019, som endnu en gang er noget til dem, der godt kan lide take away.

Det er nemlig et gavekort på 500 kroner til Hungry.dk, som gemmer sig bag dagens låge, og det kan du få fingrene i, hvis du støtter Dust2.dk og samtidig deltager i julekalenderen.

I Dust2.dk Julekalender 2019 kan du købe et Julebadge, som du løbende kan opgradere alle dage frem til juleaften. Der er altså 24 badges, og hver gang du opgraderer dit badge og støtter Dust2.dk, kvitterer vi med dit navn i lodtrækningen om dagens gave.

Du kan også købe alle opgraderinger på én gang og få det eksklusive 24. badge, og samtidig sikre dig adgang til alle lodtrækninger om præmier. Dit badge bliver der permanent. Du kan læse mere om julekalenderen ved at trykke her.

Hvis du vil være med i dagens lodtrækning, skal du have købt dit badge inden klokken 21:00 i aften. Alle, som allerede har købt 24-badget, er med i forvejen og skal derfor ikke gøre noget.

Vælg type

Indtast brugernavn

Gaverne i Dust2.dk Julekalender 2019 er sponsoreret af POWERXtrfyHungry.ggJule-SweatersFroggamingCafe VivaldiJensens Bøfhus og CS.MONEY.

#1 bruja
2019-12-06 09:36
“Der er ikke en restaurant i mit nærområde” ... Alle kneb gælder 😅
#2 klimox
2019-12-06 09:58
Jeg kan ikke bruge hungry-gavekort til noget. Restauranten har ikke den pizza, som jeg gerne vil have på hungry.. De har den til gengæld på deres egen hjemmeside :D
#3 Tazh
2019-12-06 10:00
Du kan bruge gavekortet til mr. pizza
#4 klimox
2019-12-06 10:02
Jeg savner Mr. Pizza
#5 strogie
2019-12-06 11:14
Hvis jeg vinder bestiller jeg tømmermænds mad til mine venner i danmark efter julefrokost næste weekend gg
#10 sirr
2019-12-06 16:27
Hvad vil du gøre med de sidste 400 kroner?



Ej. Ej det var upassende. Den var bare så oplagt :(
#11 strogie
2019-12-06 16:53
du kender mig fra gamle dage, jeg er en udadvendt mand med millioner af venner.
Det er specifikt mine tidligere klasse kammerater fra folkeskolen som der skal have glæden, vi mødes hvert år til julefrokost, en fast tradition.. Dog er jeg i Thailand så jeg har ikke mulighed for at komme med denne gang :O
#6 puffin
2019-12-06 14:06
gimme pls, fattig studerende
#7 Veeip
2019-12-06 14:32
Gi mig nu bare en af dem her så jeg kan spise mig fed uden at tænke på min økonomi
#8 noche
2019-12-06 14:58
Har på fornemmelsen at Martin har været ude og sikre ekstra sponsorater fra Hungry for at have en større chance for at vinde selv, så herfra og til jul kommer vi til at se Hungry indtil det sker.
#9 Messias
2019-12-06 16:15
Min dad bod har brug for en større mave
#12 Dothero
2019-12-06 19:29
mmmmm pizza <3 :)
#13 khurii
2019-12-06 20:46
haps
#14 Fxrtune