Opret Log ind
Dust2.dk erfarer: Tricked henter maquinas-core*
Flere kilder tæt på Dust2.dk påpeger, at Tricked har hentet tre maquinas-spillere.
Skrevet af: mad0    2. december 2019 22:49      

kwezz kan snart ses i en Tricked-trøje, skriver flere kilder tæt på Dust2.dk.

*Opdatering
Dust2.dk har fået bekræftet af flere kilder, at Toft og torben er de to sidste spillere, der skal udfylde holdets startfemmer.

Tidligere i dag offentliggjode maquinas, at deres tid som hold var færdig, men at tre af spillerne kunne være på vej til en ny organisation, der ifølge flere kilder skulle være Tricked.

De tre spillere fra maquinas lyder på Lucky, kiR og kwezz, hvilklet ser TOBIZ og zyp efterladt ude i kulden. Coren har spillet sammen i flere måneder, hvorfra holdet vandt Dansk Esport Festival og deltog i diverse kvalitikationer og turneringer.

Tricked-organisationen sagde tilbage i november farvel til deres tidligere hold, som havde HUNDEN med om bord. Holdet ligger i skrivende stund på en 19. plads på HLTVs rangliste, og blev rygtet til at blive solgt for et seks-cifret beløb.

Trickeds CEO, Phy, har afkræftet til Dust2.dk, at organisationen endnu ikke har signet nogle nye spillere.

Hvis det hele går som planlagt, så vil Trickeds nye startfemmer se således ud:

  • dk Lucky
  • dk kiR
  • dk kwezz
  • dk Toft
  • dk torben
#1 khurii
2019-12-02 22:52
Expected
#2 Martin
2019-12-02 22:57
Synes Torben er så misforstået. Han var HELT syg. Men tog en for holdet.
#5 OJ1738
2019-12-02 23:07
+1
#3 Radski
2019-12-02 22:59
Fedt for Toft, har altid synes han var god siden dpla :33
#4 MumaCe
2019-12-02 23:07
Lidt ærgerligt synes jeg at en nice org som Tricked samler 3 personer op som ikke ligefrem har været fantastiske forbilleder med flere beslutninger og udtalelser.
#6 Arthrangos
2019-12-02 23:09
Ingen hammer :<
#8 MumaCe
2019-12-02 23:17
Så er det godt jeg kan lave hammer-gode kommentarer...
#10 divided
2019-12-02 23:20
Bruh
#14 khurii
2019-12-02 23:48
xd
#28 Tazh
6d 19t 8m
årets far joke
#17 yez
2019-12-03 00:26
ingen julekugle :o
#41 Arthrangos
3d 7t 54m
There u go
#7 kodazy
2019-12-02 23:15
waaaaa
#9 HumanIC
2019-12-02 23:17
what?
#11 Phoey
2019-12-02 23:30
Av et hold!
#12 granzales
2019-12-02 23:30
Spændende!
#29 zekon
6d 18t 4m
hvem er du - former top5?
#30 granzales
6d 17t 31m
Du kan bare se min profiltekst.

/zales
#33 Vitexx
6d 13t 51m
Baiter sig hele vejen til top5
#13 fribz
2019-12-02 23:37
Er Lucky, kiR og kwezz ikke meget ens spillere? Denne trio og så med toft også. Noget siger mig at alle ikke får deres vilje på rollefordelingen.
#16 JaySomz
2019-12-03 00:20
Lucky er vel AWP spiller, så helt de samme er de nok ikke. Men ja, der er meget firepower! Men sagde man vel også lidt om Tricked med Sjuush, Roej og bubzji.
#24 fribz
2019-12-03 01:16
True
#15 zaecole
2019-12-02 23:58
Spændendendende
#18 yez
2019-12-03 00:28
Hvem er Toft? Kunne man ikke lige have skrevet i artiklen om hvilke hold han havde spillet for før. Jeg følger ikke den danske scene så meget, men torben har jeg da set spille for Fragsters
#19 HumanIC
2019-12-03 00:28
toft har før spillet med torben
#21 Nordby
2019-12-03 00:52
Toft kom frem ved at spille på et hold der hydr. Han har senere hen været try ved ex-fragsters. Han er en meget ung gut en 16/17 år skal jeg mene. Han har vist rigtig stort talent både på hydr holdet og da han var inde over ex-fragsters inden de gik fra hinanden.
#20 Froslev
2019-12-03 00:41
Savner lidt tobiz i den her konstellation. Jeg tror de kommer til at mangle en ekstra 'voksen' type, der kan fungere som support og hjælpe med at påtage nogle af de beskedne roller.

Anyways fedt med 2ben og Toft-maskinen tilbage på scenen =D
#22 wake
2019-12-03 00:58
Er enig havde nok valgt tobiz over toft hvis jeg skulle sidde den her konstellation i spil.
Men nu ser vi.
Ellers +frøslev ;)
#23 Linatic
2019-12-03 01:02
Kunne have valgt Tobiz og forsøgt at lave ham til den næste hunden hahaha
#25 Kraft
6d 21t 19m
Held og lykke til maskinen kIR, du fortjener det squ. (Y)
#26 M0dEx
6d 20t 54m
Fedt at se Torben back in action hvis det her holder. Kan rigtig godt lide konstellationen, og tror kwezz får en vigtig rolle for holdets succes. Dog kan jeg ikke forstå man ikke tager casle med som coach hvis det her passer. Kender allerede til 3 af spillerne, og har vist han har et stort kendskab til spillet.

Men jeg er ihvertfald stor fan af det her lineup. Nogle fantastiske personligheder, med kæmpe talent.
#27 pkn
6d 19t 18m
Helt enig.. Kan slet ikke forstå man ikke nupper casle med over :/
#31 TheKonkel
6d 17t 31m
Jeg fatter det heller ikke, men mon ikke winspai skal være deres coach.
#32 pkn
6d 17t 26m
hehe (:
#34 M0dEx
6d 13t 36m
:)
#35 walle
6d 11t 47m
Hvad er det nu han bidrager med?
#36 granzales
6d 10t 44m
FULD SMADDER
#39 walle
6d 9t 24m
Jeg bliver bare ved med at glemme det...
#37 TheKonkel
6d 9t 51m
hvis du mener casle, så kender han 3 spillere i forvejen og har god taktisk forståelse af hvad jeg hører på spillerne som har været yderst tilfreds med ham.

Hvis du mener winspai, så ved jeg det virkelig ikke.
#38 walle
6d 9t 24m
Mente Winspai - det troede jeg ikke der kunne være nogen tvivl om tbh.
#40 brieF
5d 13t 36m
celrate