Opret Log ind
maquinas splitter op
Danmarks sjette bedste hold har valgt at splitte op, da tre af spillerne modtog et tilbud, de ikke kunne takke nej til.
Skrevet af: mad0    2. december 2019 22:23      

maquinas havde steget markant i den danske top 10 de sidste par måneder.

Danmarks sjette bedste mandskab, maquinas, har valgt at splitte op, grundet tre af spillere har fået et tilbud, de ikke kunne takke nej, skriver flere kilder tæt på Dust2.dk. 

Nyheden med spillerne som går hver sin vej, kommer lige fra en all-time dårlig POWER Ligaen sæson fra gutterne, hvorfra de sluttede i bunden af tabellen, og rykkede derfor direkte ned i JoyBuggy.dks 1. Division.

maquinas havde gennem de seneste par måneder oplevet en markant stigning i den danske top 10-liste, hvorfra holdet på det seneste har vundet Dansk Esport Festival og deltaget i den lukkede WESG-kvalifikation.

Dust2.dk har formået at fange holdets tidligere træner casle, der kort fortæller om, hvorfor holdet splittede op, samt hvad hans fremtid bringer.

Vi valgte at splitte op, da der er tre af spilleren, som har fået et tilbud, de har valgt at takke ja til.

Jeg har fået endnu mere blod på tanden, efter jeg har fået endnu mere erfaring som coach. Jeg føler jeg har en masse at byde på, så jeg afventer tilbud, og ser om der er et godt match.

Jeg ved faktisk ikke, hvor lang tid situationen med spilleren har stået på. Vi har været i dialog med flere forskellige organisationer som hold, der har været bud efter enkelte personer, og nu også efter en core på tre. Så der har været sket en helt masse på det sidste, og nu står vi så her.

maquinas så således ud:

  • dk zyp
  • dk kiR
  • dk TOBIZ
  • dk Lucky
  • dk kwezz
     
  • dk casle (coach)

Hvem de tre spillere smutter til er endnu ikke kendt.

#1 Fxrtune
2019-12-02 22:26
Gætter på at det er kir, lucky og kwezz der er den omtalte trio. Glæder mig til at se hvor de skal hen :)
#2 G4LaX
2019-12-02 22:29
Nyt Tricked Lineup?
#4 Kanstrup
2019-12-02 22:31
godt bud
#3 Radski
2019-12-02 22:30
Tricked Esport

KiR
Lucky
Kwezz
Refrezh
Msl

(?...)
#7 er1K
2019-12-02 22:35
Er refrezh ikke sådan på en kontrakt med minimum 1 år tilbage med OpTic gaming? Jeg tænker ikke Tricked vil bruge hele deres indkomst på salget af doggo til at finansiere én spillere fra OpTic :)
#10 Veeip
2019-12-02 22:45
Du ved godt at Optic er splittet fra deres kontrakter ik? :D
#12 b0ychild
2019-12-02 22:49
Hva?
#15 er1K
2019-12-02 22:54
Jeg vil sige, at det skulle være 100% ny information for mig, hvis han skulle være ude af sin kontrakt. Mig bekendt hiver han 100 af de lange om måneden for at hjælpe Ambush pt.
#18 Veeip
2019-12-02 23:43
Jeg beklager. Troede også kontrakterne var opsagt da holdet gik fra hinanden.
#11 Nordby
2019-12-02 22:46
Tja man ved jo aldrig hvor dyr han er. Optic for intet ud af ham lige nu andet end at sidde og smide løn efter ham.
#16 er1K
2019-12-02 22:55
Det er 100% korrekt, men spørgsmålet er hvor villig refrezh selv er til at træde ud af den aftale. Jeg kunne ikke forestille mig at han kan finde lignende sådan inden for den nærmeste fremtid.
#13 Radski
2019-12-02 22:49
De er vist frie men tænker også mere i forhold til Refrezh seneste tweet "expect the unexpected", og dette udfald havde jeg aldrig tænkt over før i dag :)
#17 er1K
2019-12-02 22:56
Jeg tror helt ærligt bare at refrezh troller. Men jeg ved det selvfølgelig ikke. Der kan ske mange ting, jeg tror nu mest på basso og torben :-)

*Edit: jeg kan se at det nu er bekræftet at det er torben og toft :D
#9 HumanIC
2019-12-02 22:41
hmm
#5 JaySomz
2019-12-02 22:32
Det er ærgerligt. De spillede flot og viste nogle flotte præstationer indtil tilbuddet sikkert kom på bordet.

Synes TOBIZ er en dygtig spiller - og virker som en kanon holdkammerat. Håber vi ser ham i noget nyt!
#6 ferrizh
2019-12-02 22:33
Held og lykke :-))
#8 er1K
2019-12-02 22:37
Spændende at se hvem der vælger som de 2 sidste i Tricked. Torben og Basso er vel oplagte muligheder :)
#14 He1ne
2019-12-02 22:53
gL