Opret Log ind
Astralis er tilbage på 1000 point
Efter førstepladsen til ECS Season 8 Finals har Astralis i den grad cementeret sig på førstepladsen, da der nu er mere end 300 point mellem Astralis og det næstbedste hold.
Skrevet af: Arthrangos    2. december 2019 19:52      

Udover 1,5 millioner kroner fik Astralis også blomster og medaljer til ECS Season 8 Finals.

HLTV.org har opdateret deres rangliste, og her får man hurtigt øje på, at Astralis har 1000 point på ranglisten igen.

Efter Astralis' førsteplads til ECS Season 8 Finals var der ingen tvivl om, at de ville forblive i toppen, hvor de nu er 311 point fra nummer to, Evil Geniuses, som dermed har 689 point.

Derudover er ex-Tricked tilbage i top 20, da de er rykket frem til en 19. plads, som skyldes deres flotte præstation til DreamHack Open, hvor de sluttede på en 2. plads efter et 2-1 nederlag til forZe.

LÆS OGSÅ
forZe vinder DreamHack Open Winter 2019

I takt med dette er Tricked kommet over North igen, som nu ligger på en 22. plads. Det sidste danske tophold, Heroic, er rykket en enkelt plads bagud, og de befinder sig nu på en 17. plads.

De fire nævnte danske hold har god mulighed for at hente point hjem til ESL Pro League Season 10 Finals, som igangsættes i morgen, og slutter på søndag - én dag før, at HLTV.org opdaterer deres rangliste igen.

Hele den listen kan ses herunder.

#1 Intex-
2019-12-02 19:56
Fortjent!
#2 fremilyset
2019-12-02 20:19
Spændende med flames som nr. 41. Mon de kan snige sig i top30 inden længe?

Sejren i dag er en god start
#6 vorborg
2019-12-02 23:28
Det er planen!
#3 Kjasper
2019-12-02 20:21
En stærk top 4!
#4 Dothero
2019-12-02 22:01
Stærkt!
#5 cleansation
2019-12-02 23:10
Fra at være et rimelig fast top 5 hold i verden, endda være top 3 på ens peak, til at være nummer 4 i Danmark.

Men men men tro nu på projektet og processen, North management og Mithr ved hvad de laver. De gør det virkelig godt derinde med deres fede million lønninger. Desuden så gør de det godt til pracc og deadlift.
#7 HUNDEN
2019-12-02 23:46
Skal vi ikke stoppe denne north hate, og være glade for at cs har udviklet sig?

Ved vi overhovedet hvad north modtager i løn? Eller gætter vi bare på de modtager millioner?
#10 cleansation
2019-12-03 01:12
Jeg er glad for at CS har udviklet sig, men ikke så glad for at North ser ud til at blive mere og mere amatør agtig. Jeg er træt af at se det fodbold hold jeg elsker, bruge så mange penge på noget så håbløst som North projektet. Det er jo lige før man tænker så hellere en ny vand rutchebane i lalandia, eller Anja Andersen tilbage til noget håbløst håndbold. Det er jo mindre pinligt.

Jeg er træt af varm luft og floskler hver gang de gør deres hold dårligere. Så nej, der er intet jeg hellere ville end ikke at hate på North, men de gør det sku svært, og jeg stopper ikke. Jeg har fra dag et købt deres merch, støttet dem til danske events osv. Jeg har utrolig gerne ville have at det lykkedes, men har mistet troen på det, især når man ser et program som løvehjerter mister man det sidste lille håb.


Om løn, tja Aizy har selv fortalt det i et DR interview, efter han kom til North, at han på et godt år tjener 'et par millioner'.

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/hovedstadsomra..
#8 yez
2019-12-03 00:22
De fire nævnte danske hold har god mulighed for at hente point hjem til ESL Pro League Season 10 Finals, som igangsættes i morgen, og slutter på søndag - én dag før, at HLTV.org opdaterer deres rangliste igen.

Øøøøhhh deltager Tricked til ESL Pro League eller har der sneget sig en fejl ind i artiklen? Jeg vil i hvert fald mene at det kun er 3/4 danske hold fra top30 der deltager til Pro League.
#9 Nordby
2019-12-03 00:55
Nej det gør de ikke det er som du skriver kun astralis, north og heroic der deltager.