Opret Log ind
Officielt: North-stjerne solgt
North har netop offentliggjort, at valde fra dags dato er fortid i den danske organisation.
Skrevet af: Sander    2. december 2019 14:30      

valde er fortid i North.

Det danske hold North har netop annonceret, at valde er blevet solgt, men køberen er endnu ikke offentliggjort.

Det skriver North på organisationens hjemmeside.

Der har længe svirret rygter om en forestående transfer af netop valde, der blev bænket lige efter DreamHack Masters Malmö i starten af oktober, hvor North skuffende røg ud på sidstepladsen.

Ifølge rygterne skal valde være en af spillerne på OG's kommende CS:GO-hold, men organisationen, der er kendt fra Dota 2, har endnu ikke meldt noget officielt ud, selvom der er blevet registreret en virksomhed ved navn OG CSGO ApS.

LÆS OGSÅ
OG registrerer dansk CS:GO firma

Vi må dog vente lidt med at kende valdes næste destination, som forventes at blive offentliggjort snarest.

Som I alle måske allerede ved, er tiden kommet til, at jeg skal prøve noget nyt og forfølge en ny vej i min karriere. Jeg kunne bare mærke på mig selv, at det er den rigtige beslutning, og det er altid med blandede følelser, at man siger farvel til noget, som har været en stor del af ens liv i mere end to år. Jeg har spillet 35 turneringer og løftet fire trofæer i min tid i North, og de har alle være med til at give mig nogle minder for livet, udtaler valde til North.

Udover salget af valde skriver North også om en ny strategi i offentliggørelsen, som den nye CEO, Christopher Håkonsson, ruller ud, og han lover dermed flere nyheder.

North består fortsat af:

  • dk gade
  • dk aizy
  • dk Kjaerbye
  • dk JUGi
  • dk cajunb
     
  • dk mithR (Coach)

LÆS OGSÅ
Medie: mantuu skal fuldende OG-mandskabet

#1 stenvang
2019-12-02 14:33
http://www.dust2.dk/Nyheder/9906-medie-og-danner-h..

måske, Taler rygtet sandt?
#2 DMGZ
2019-12-02 14:38
Var det ikke noget med de valgte at trække stikket med Jamppi pga han havde et account som var vaccet?

Kunne være iskoldt uanset hvad.
#5 wake
2019-12-02 15:00
this
#7 MSAA
2019-12-02 15:03
Jo, men mantuu fra Alternate skulle komme i stedet. :-)
#8 DMGZ
2019-12-02 15:04
Ja det er korrekt! :D
#3 exigo
2019-12-02 14:39
And so it begins......
The downfall of valde
#6 wake
2019-12-02 15:01
se north uden valde though, de kan knap vinde mod maquinas =D
#4 mad0
2019-12-02 14:46
Valde er en skide god spiller, men om dette er holdet for ham, kan kun tiden vise. Jeg er en smule skeptisk.
#9 cleansation
2019-12-02 16:32
Held og lykke til Valde. Forstår fuldt ud at han ikke gad det cirkus projekt mere... Om det her hold så bliver meget bedre kan jeg være i tvivl om. Men North var ihvertfald fuldstændig stuck i tier 2/3, selvom han var fantastisk.
#10 MumaCe
2019-12-02 17:27
Flæk
#11 Lepke
2019-12-02 17:36
Bliver rigtig spændende at følge :)
#12 Phoey
2019-12-02 18:04
Jeg tror at det nye OG mandskab bliver fuldstændig hjernedødt. Personlighederne på holdet virker lovende, og det er firepower nok at tage af. Kloge spillere med gode individuelle færdigheder, såvel som holdfærdigheder. Det bliver en spændende rejse. Held og lykke til Valde og resten af det nye OG hold.
#13 yez
2019-12-03 00:18
Er det meningen at OG skal have base i Danmark? Altså går ud fra at spillerne bliver boende i deres respektive lande, men de skal vel bootcampe engang imellem.
#14 Nordby
2019-12-03 00:58
Tja med et datterselskab oprettet i danmark som der var nogle der opdagede for nogle uger tilbage, går jeg da personligt ud fra at det hedder en dansk base, med bootcamp her i dk, men det ved vi jo self ikke før der snart kommer noget officielt. Det her OG lineup er snart 2 måneder under opsejling så nogle skarper forhandlinger eller andet må der da foregå behind the scenes.
#15 Messias
6d 22t 57m
OG inc
#16 TheAndrew
3d 20t 46m
Nice