Opret Log ind
Heroic vinder Dreamhack Open Atlanta
Danske Heroic har netop vundet finalen ved Dreamhack Open Atlanta med 2-0 over Sprout, og vinder turneringen uden at tabe et map.
Skrevet af: MumaCe    17. november 2019 23:41      

Heroic vinder Dreamhack Open Atlanta

Heroic har vundet Dreamhack Open Atlanta, og det er i dominerende facon. Heroic har netop slået tyske Sprout i finalen med 2-0 i maps, hvorfor det danske mandskab er gået igennem turneringen uden at have tabt et eneste map.

Finalen startede ud på Train, som var valgt af Sprout. Her kom det tyske mandskab også bedst fra start, men hurtigt fik Heroic overtaget spillet, og danskerne førte med 9-6 efter deres CT-side. På T-siden havde Heroic godt styr på kampen, og endte med at vinde mappet med 16-9.

Andet map var Inferno, hvor Heroic denne gang fik den bedste start, men hvor Sprout fik kæmpet sig tilbage. Heroic førte dog med 8-7 efter deres T-side, hvorfor en god CT-side kunne give danskerne sejren.

De to hold spillede utrolig tætte runder, men Heroic så ud til lige at være den tand mere skarpe og koordinerede. Efter at fået et lille forspring endte Heroic til sidst med at vinde mappet med cifrene 16-10.

DreamHack Open Atlanta 2019
Bedst af tre maps
Sprout
0 - 2
Heroic
de_train 9 - 16 de_train
de_inferno 10 - 16 de_inferno
de_nuke de_nuke

Dreamhack Open Atlanta ender derfor således:

  • 1. dk Heroic - 338.000 kr.
  • 2. de Sprout - 135.000 kr.
  • 3.-4. pl Virtus.pro - 67.000 kr.
  • 3.-4. eu CR4ZY - 67.000 kr.
  • 5.-6. pl Illuminar - 20.000 kr.
  • 5.-6. br INTZ - 20.000 kr.
  • 7.-8. us Chaos - 13.500 kr.
  • 7.-8. us Triumph - 13.500 kr.

Flot turnering af Heroic, der virkelig har vist deres klasse ved dette event. Det danske mandskab har dog kun 12 dages pause før de går ind i en hård måned, hvor de på 24 dage skal deltage til tre events - Dreamhack Open Winter, ESL Pro League Season 10 finalerne samt EPICENTER 2019.

#1 yez
2019-11-17 23:44
Tillykke med sejren Heroic. Nu venter der hård træning fordi det er nogen meget bedre hold i kommer til at møde til ESL Pro League finalerne
#2 Accepted
2019-11-17 23:46
Samt DreamHack Open Winter som de spiller lige op til EPL finalerne. Det bliver kun bedre modstandere her fra.
#3 mad0
2019-11-17 23:49
cadiaN fuld maskine!

GJ Heroic!
#4 zaecole
2019-11-17 23:50
Om så der sad én person i publikum ville cadian stadig ryge op af stolen og brøle et par gange
#5 cleansation
2019-11-17 23:51
Nogen fede plays for Heroic i den finale. Jeg ka li det.
#6 MrBlond
2019-11-17 23:52
Tillykke med sejren godt spillet Heroic fandeme i orden!
#7 wake
2019-11-17 23:56
Flot ace af borup. Meget presset situation at være i.
Kunne godt have undet mvp til cadian.
Men snappi spillede sku også godt de andre kampe :)
#8 AnderseNCS
2019-11-18 00:00
Stort tillykke til dem! Lækkert at se :D
#9 SEVEN
2019-11-18 00:29
Fortjent - jeg håber I kan fortsætte med at levere mod de allerbedste. Rigtig flot turnering af dem alle over hele linjen, især imponeret af Snappis niveau. cadiaN er sgu min helt - dedikationen og reaktionerne er simpelthen så fede at se på.
#10 fLix8
2019-11-18 01:16
+34 på 51 runder, fandme vildt! Er så glad for at se det her projekt lykkes i en sådan grad! Der er gode udsigter.
#11 Badefar
2019-11-18 02:14
Fortjent at de endelig får løftet en pokal. Forhåbentlig ikke den sidste i 2019. Især ikke hvis cadiaN fortsætter med at være fuld maskin.
#20 granzales
2019-11-18 11:07
De har lidt travlt, hvis de skal nå flere i 2019 :P Skal de spille mere end ESL Odense?
#23 JERN
2019-11-18 13:15
Winter
#24 Bis
2019-11-18 13:52
EPICENTER
#25 MumaCe
2019-11-18 14:12
Men nyheden 😢😭😭
#26 granzales
2019-11-18 14:17
Det går hurtigt mandag morgen.
#12 Sander
2019-11-18 07:09
Stort tillykke med sejren!
#13 sirr
2019-11-18 08:09
Stort tillykke til Heroic. Godt at se at de tydeligt viser de er niveauet over de hold der var med til turneringen her!

Fede kampe at se, set med danske briller, ift. at næsten alle spillere bød ind med store runder og kampe. Synes det er enormt fedt at se hvordan både Heroic og Tricked giver den fuld ild, selvom det virker til Heroic pt. er et niveau over Tricked.
#14 MoX
2019-11-18 08:44
Fedest, det kører bare heltene. 👍😀
#15 J0nes22
2019-11-18 09:23
Tillykke Heroic! I fortjente sgu denne sejr nu hvor det ikke gik sidste gang i Rotterdam mog CR4ZY.

Fedt med et velspillende Heroic hold og en storspillende cadiaN og så må vi ikke glemme Snappi som havde et fantatisk event men dog ikke præstedere så godt i finalen som han havde gjort i de andre kampe. Men alt i alt spilled han et fantastisk event.

Stort tillykke til Heroic og vi glæder os til at se jer endnu mere på skærmen når det går løs om 2 uger

Good luck til alle de danske hold!! :) :D
#16 Rubel
2019-11-18 09:29
Casper on fire! Kæft det var lækkert at se.
#17 -DW-
2019-11-18 09:43
Stærkt gået, fed kamp =)
#18 Hateville
2019-11-18 09:54
Sway!
#19 Fr0do-
2019-11-18 10:02
cadiaN var vidst et godt valg til heroic =)
#21 N3raH
2019-11-18 11:28
GodStavn
#22 whitebear22
2019-11-18 11:54
Stavn er simpelthen for vanvittig til in-your-face CS. Hvad han kan i så ung en alder, lover godt for fremtiden. Nu er det bare at krydse fingre for, at han holder fast i sin udvikling. Hvis han gør, går han en virkelig stor fremtid i møde.