Opret Log ind
Tricked trækker sig fra ESEA MDL slutspillet
Det er en opsigtsvækkende beslutning, men det danske hold ønsker ikke at fortælle, hvorfor den er truffet.
Skrevet af: Sander    11. november 2019 09:55      

HUNDEN ønsker ikke at uddybe Trickeds beslutning.

Det danske hold Tricked fik en forrygende start i ESEA MDL og lå for blot seks dage siden på førstepladsen og havde kurs direkte mod slutspillet.

Tricked endte med at spille sig i slutspillet, som de otte bedste hold går videre til, hvorfra de tre bedste mandskaber går videre til ESEA Global Challenge. De bedste hold i MDL får også chancen for at spille sig op i ESL Pro League, men det er dog endnu ikke annonceret, hvor mange og hvordan det kommer til at forløbe.

Selvom Tricked kvalificerede sig til slutspillet, kommer danskerne dog ikke til at kæmpe om en af de meget eftertragtede pladser i ESL Pro League, da danskerne har trukket sig fra slutspillet.

Det er gjort i al stilfærdighed, og der er derfor ikke meldt nogen officiel grund ud til den opsigtsvækkende beslutning.

Dust2.dk har forsøgt at få en kommentar fra holdets IGL, HUNDEN, men han har ikke ønsket at svare på, hvorfor Tricked har trukket sig fra ESEA MDL slutspillet.

#1 verSatile
2019-11-11 10:17
Whaaaaaat o.O
#2 FlipMe
2019-11-11 10:29
Ny org til de 5?
#3 ratzB
2019-11-11 10:30
GG
#4 OJ1738
2019-11-11 10:37
Ejer orgs pro league spottet? I så fald giver det fin mening rent strategisk at blive i MDL.
#5 Benny
2019-11-11 10:39
Bye bye Tricked, en skidt kørende forretning. Kan godt forstå holdet smutter før skuden sænkes helt. Nok også derfor Seier ikke længere er en del af foretagendet? Mon ikke Vejle folkene har set det samme og ejeren Morten ikke har samme kapital i baghånden til at kunne finansiere spillernes løn som ikke bliver opvejet af indtægterne. Gerne sig til hvis nogen ved andet?
#6 qdkthomas
2019-11-11 10:42
Hill?
#11 Benny
2019-11-11 11:07
Gravesen?
#7 fremilyset
2019-11-11 10:44
Sjovt din bruger kun er lavet for at kommenterer på økonomiske ting og er lidt over 1 måned gammel.
#10 Benny
2019-11-11 11:06
Sjovt at du ikke forholder dig til emnet og det er lige præcis derfor jeg har undladt at lave en bruger på den her side i så lang tid fordi folk ikke vil forholde sig så meget til forretnings delen i esport. Jeg spørger kritisk ja, men sviner intet til. Der må være nogen kloge mennesker derude som vil diskutere dette eller har modargumenter.
#18 yez
2019-11-11 12:37
Du har helt ret. Der er så mange organisationer med røde tal på bundlinjen. Esport er på mange måder ligesom bitcoins. Det er et eventyr som man håber engang kommer til at generere kæmpe summer for investorerne. Men hvor længe har folk mod på at vente?
#21 Benny
2019-11-11 12:53
+1

Indtil pengene er væk i store nok mængder, ligesom Seier.
#69 cleansation
2019-11-11 16:54
Da Seier blev stor aktioner i fck, snakkede han også om esport til pressemødet. Så han er ikke færdig med at smide penge i det sorte hul som er esport, og nu bare north som er et endnu større spild af penge.
#70 Benny
2019-11-11 16:56
Tror det var 5-6 millioner jeg læste de havde i underskud.
#71 cleansation
2019-11-11 16:58
6 det første år. 4 det andet år.
#26 fremilyset
2019-11-11 14:02
Du forholder dig jo til et emne der slet ikke er skrevet noget om i denne artikel, men skriver en hel masse gæt. I sidder en hel hær af folk som intet aner om tingene bagved en organisation, udover det i læser fra de små, som kan sammenlignes med en 2 division klub i fodbold. Altså noget som ikke er en god forretning.
Man ved ikke meget om forretning, hvis man tror at man kan starte noget nyt og skovle penge ind fra dag 1. Alt er en investering og alle ved at pengene ikke snubler ind på kontoen de første mange år.
Og jeg må jo formode du har set alle regnskaber og har siddet som fluen på væggen når der er blevet snakket økonomi, da du virker til og have helt styr på det.
#19 PMVejle
2019-11-11 12:40
Jeg ved ikke hvor du har fra at vi er en skidt kørende forretning, vi er i gang med at opskalere vores bagland, samt rykke i et nyt kontor i Århus. Vi har ingen planer om at lukke i den nærmeste fremtid :)
#20 Benny
2019-11-11 12:52
https://www.proff.dk/firma/tricked.dk-aps/vejle/po.. Så må du gerne uddybe hvordan det skal ses som en god forretning?...Eller fortælle hvad planen så er? At trække sig fra ESEA virker i hvert fald besynderligt.

Tror kun det er AGF Esport som jeg har set med sorte tal, endda på første regnskabsår, andre esport organisationer i dansk regi med sorte tal?
#22 PMVejle
2019-11-11 13:07
Hvad prøver du at sætte os op imod når du linker vores proff? Vores plan er at starte op i Århus og opskalere vores bagland for at vokse som skrevet tidligere. Der skal ikke frygtes for at vi forsvinder :)
#23 Benny
2019-11-11 13:09
Du undlader at besvare mit spørgsmål. Hvordan skal det ses som en god forretning i har kørende?
#24 PMVejle
2019-11-11 13:28
Og det er der jeg spørger, hvad sætter du os op i mod? En tøjbutik der har målet at sælge tøj, eller en fodboldklub der har målet at være kompetitiv og et medie eller noget helt tredje?
#27 fremilyset
2019-11-11 14:05
Du må forvente at de fleste brugere på dust2 har et stort kendskab til hvordan man driver virksomhed og kan aflæse alt ud fra proff :)
De ved jo alt om jeres forretning ud fra det!
#29 Benny
2019-11-11 14:10
Nej, selvfølgelig gør de ikke det. Men tallene lyver ikke og de har været meget grimme af hvad jeg kan se. Ikke at hverken North eller Astralis har tal som ser pænere ud. I hvert fald ikke der jeg vil investere mine penge hos nogen af de 3.
#28 Benny
2019-11-11 14:08
Jeg sætter jer op imod f.eks. AGF Esport, hvorfor formår de at skabe sorte tal imens i kun formår at skabe røde tal og skræmme investorer ud af esporten.

Er i bare dårligere til at skabe god forretning eller er det fordi i har andre parametre som i går efter? Mit spørgsmål går primært på, hvordan vil du ikke se jeres forretning som en dårlig forretning?
#30 MrNoOne
2019-11-11 14:17
Hej Benny, Nu vil jeg lige knytte en lille fin kommentar hertil.
Det du ser på Proff er facts, det kan de ikke løbe fra. Dog viser de tal jo kun 2018... hvis man følger lidt med så er Tricked CSGO først gået amok nu her.
De tal DU ser, viser jo kun overfladen, så det vil sige... Inesteringer, opkøb såvel som frasalg ser du altiså ikke ud fra en hurtig proff gennemgang.

Tricked arbejder hårdt, og tror faktisk lige præcis at en virksomhed som Tricked er interessant at investere i da de er små aktører i det store billede, men samtidig nok en af de mest velkendte brands i Danmark, hvilket gør dem til en af danmarks, potentielt højdespringere indenfor esport/esports-service, bla bla bla..

Min pointe er, jeg synes du skal passe på med at brug en proff-"analyse" til at antage ting om Tircked, såvel som andre virksomheder :)
#32 Benny
2019-11-11 14:42
Endelig et mere modent svar. Tak ja, selvfølgelig er der mange ting under overfladen. Det virker bare udefra som om at der er rigtig mange ting som sejler, en af mine kammerater har påstået at da han var hos dem, var der flere af spillerne som ikke fik lønnen til tiden. Derudover er deres brand bare ikke så stort ift. den investering som er blevet lagt indtil videre. De har hvad, ca. 5.000 følgere på fb og twitter. Ikke mange følgere til at sponsorerne gider smide mange penge i det. Hvor kommer pengene så fra med tiden? Trøjesalg? Jeg spørger bogstavelig talt fordi jeg ikke ved det, jeg kommer jo fra en anden sports genré, så jeg er undrende. Kritisk ja, men man skal jo spørge for at få svar og Tricked selv giver ingen svar.

En million pengepræmie er nok gået direkte til spillerne. Noter at deres investor i Vejle forsvandt kort efter den sejr, så de har nok ikke set deres penge komme tilbage med tiden og i det lange løb. Håber da de vender skuden, men jeg synes det ser sølle ud.
#31 PMVejle
2019-11-11 14:36
Vi er en klub med flere fuldtidsansatte mod en med 0, så det er svært at samligne da vi er på 2 vidt forskellige niveauer og budgetter.
Men som du fortæller i en anden kommentar har du jo tydeligvis forstand på forretningen i esport, så derfor har du jo også styr på at markedsværdi er en kæmpe faktor, og noget af det en investor vil være meget interesseret i. Derfor går jeg ud fra at du har styr på det går jeg også ud fra du har styr på hvad vores markedsværdi er i forhold til en klub som agf esport, og så forstår jeg ikke hvordan du ser vores forretning er dårlig ved at vise tal der er et år gammelt.

Og så jeg nysgerrig på at høre hvilke investorer vi har skræmt væk? :)
#33 Benny
2019-11-11 14:48
Seier og Skou? Er de da en del af foretagendet endnu?

Har AGF Esport ikke ham faagan på fuld tid? Det ligner i hvert fald ud fra deres tal at nogen er på fuld tid. Faktum er at de ligger ikke langt efter jer resultatmæssigt, går ud fra listen her på siden er rimelig opdateret. Det er jo ikke fordi jeres brand er meget stærkere end AGF..?

Jo tak, oplys mig gerne hvor jeg skriver at jeg har tydelig forstand på forretningen i esport?

Jeg viser ikke bare dårlige tal for et år, men for 3 år.

Synes du jeres kommunikation er optimal med de mange ubesvarede spørgsmål som også andre i kommentar feltet her stiller sig undrende overfor. Hvad er formålet med at trække jer fra ESEA? Er det godt for jeres forretning?
#34 yez
2019-11-11 14:54
Seier har jo købt sig ind i PS&E med 22,5% og eftersom PS&E har andel i North kan det godt give lidt problemer hvis han samtidigt ejer andele i Tricked. Tror ikke de har skræmt ham væk. Tror dog han har set en større gevinst i at investere i fast ejendom i stedet for esport.
#36 Benny
2019-11-11 14:56
En fornuftig beslutning, pengene er bedre i fast ejendom. Men han var ude af Tricked lang tid før PS&E kom på banen.
#37 yez
2019-11-11 14:58
Kan ikke se at du har kommenteret på denne nyhed, så deler den lige med dig :-)

http://www.dust2.dk/Nyheder/9134-tricked-nrmer-sig..
#38 Benny
2019-11-11 14:59
Takker :)
#40 Benny
2019-11-11 15:04
Jeg kan se, at der tidligere har sejlet med flere ting:

https://finans.dk/erhverv/ECE10702165/lars-seiers-..

Holdet leverer fine resultater, men de må da være bekymrede med sådan en ledelse bag dem.
#39 PMVejle
2019-11-11 15:04
Hvis du kigger på Seiers seneste investeringer kan du se hvorfor han ikke er i Tricked længere, han lavede en investering der var interessekonflikt og skulle vælge.

#10 tyder du at du er med på hvordan forretningsdelen er.

Du går kun ud fra CS:GO, men esport er ikke bare CS:GO. Vores brand er stærkere indenfor esport end agf uden tvivl.

Og hvis du går ud fra alle 3 år er vi også kun vokset som klub, og du forholder dig stadig ikke til markedsværdien.

Som du selv ved skriver medier altid en nyhed med det samme de får snus om noget, hvorpå klubben selv har lagt en slagplan for hvordan de vil have det ud, det er ikke kun os der er et eksempel det er stortset alle klubber, vi kan ikke bestemme hvad dust2 vil skrive eller hvornår de vil. Det kan være vi sender noget ud i dag, i morgen, om et måned hvem ved.
#41 Benny
2019-11-11 15:12
Han var ude af Tricked for lang tid siden, eller læser jeg forkert hvad angår det?

Jeg skriver da intet om i den kommentar om at jeg er ekspert på forretningsdelen?

Hvordan er jeres brand stærkere? Er agf ikke relativt nye? I har eksisteret i lang tid? Men tak for information.

Markedsværdien, oplys mig gerne om denne. Hvordan er jeres markedsværdi så høj?

Men det er da en mærkelig strategi som klub at tie stille om så stor en beslutning, næppe noget en professionel klub ville have gjort hvis de vil have sponsorerne og fans på deres side. Jeg ville personligt have fyret vores kommunikations ansvarlige hvis det var sket for os i vores klub. Men undrer mig ikke, som jeg linkede i #40, så er der mange ting som ikke virker til at være styr på. Ekstrem grov fejl.
#66 fbyskov
2019-11-11 16:28
Hvilken klub arbejder du for?
#42 fremilyset
2019-11-11 15:27
Hahaha du err underholdende.
Du prøver seriøst og få ret på noget som du intet aner om, ved at gætte en masse ting.
Jeg kender en som siger....
Ja jeg kender også en som siger noget, men det er ikke altid sandt :)
Du mener at de resultatmæssigt ikke er langt fra hinanden, det vil jeg gerne lige have du beviser med nogle statistikker. Gerne hvor du viser alle de top1-100 hold i verden, som AGF har slået.

Jeres kommunikations ansvarlige🙈🙈 personen vil helt sikkert rose dig for at du sidder herinde og leger løvens hule og fortælle om hvor dygtigt du er og hvor dårlige alle andre er ud fra et proff regnskab 😂😂

Har man bare lidt kendskab til det og drive virksomhed, så ved man at mange virksomheder, som tænker ud i fremtiden ikke ønsker at have overskud.

Nu vil du jo have de skal fortælle dig alt her, så måske skulle du stå frem og fortælle hvem du er, istedet for og gemme dig bag oscargate stilen :)
#46 Benny
2019-11-11 15:39
Jeg synes også du er meget sjov :)

Jeg forholder mig bare til det faktum at agf ligger nummer 7 på ranglisten herinde. Nu ligger tricked nummer 3 pt. men det er ikke lang tid siden de lå nummer 5.

Der må jeg jo bare sige at jeg stoler min ven og hans ord for det.

Fakta er at de har trukket sig fra en prominent turnering uden forklaring. De tidligere har været erklæret konkurs fordi ledelsen ikke er kompetent. Kommunikationen er mangelfuld og ikke mindst så er de økonomiske tal elendige.
#48 SEVEN
2019-11-11 15:46
Tricked er pt. nr. 20 i verden og AGF er rangeret som nr. 168. Det er måske lidt bedre at forholde sig til.
#50 Benny
2019-11-11 15:47
Tak :)
#51 yez
2019-11-11 15:48
I hvor lang tid? Tricked har jo ikke noget hold om en uge fordi de ikke har råd til at give dem den løn et top20 hold forventer i dag.
#53 SEVEN
2019-11-11 15:50
Jeg besvarer blot hans kommentar der lyder "Jeg forholder mig bare til det faktum at agf ligger nummer 7 på ranglisten herinde. Nu ligger tricked nummer 3 pt. men det er ikke lang tid siden de lå nummer 5.".

Det giver mere mening at sammenligne dem ud fra deres internationale rangering, da Tricked hidtil har præsteret langt over hvad AGF har formået.
#77 glace
2019-11-11 17:45
I din logik er Tricked vel heller ikke særlig langt fra Astralis i markedværdi, fordi Astralis ligger nr. 1 og Tricked nr. 3 #:)
#43 Hateville
2019-11-11 15:28
Hvordan kan du se på et regnskab fra 2018 hvordan deres forretning er lige nu?

Du nævner i en af de andre kommentar, at AGF har en god forretning, fordi de "skaber" sorte tal. Det har du reelt ingen anelse om, da du ikke har noget at sammenligne med.

Hertil, vil jeg gerne vide hvorfor du synes det ser ud som om AGF har fuldtidsansatte ved at kigge på deres tal. Gager kan ikke aflæses på deres regnskab.
#47 Benny
2019-11-11 15:42
Personaleomkostninger 1 ___________ (360.380)
#52 SEVEN
2019-11-11 15:49
Nu ved jeg ikke hvor mange der er inde omkring klubben, men en samlet post på 360.000 kr. tyder vel også i den grad på at folk ikke er fultidsansatte?
#55 Benny
2019-11-11 15:58
Kan godt ske, men det afhænger også hvad månedsløn den person bliver betalt.
#62 SEVEN
2019-11-11 16:16
Naturligvis, men de er oplyst som værende en virksomhed med 5-9 ansatte, hvis blot de var 2 ansatte, ville en årlig bruttoløn på 180.000 nok antyde at de ikke var fuldtidsansatte og da man fair kan antage at de er flere end 2, vil jeg vove at påstå at dette ikke er tilfældet.
#54 Hateville
2019-11-11 15:56
Du skal sætte dig ind i hvad personaleomkostninger er. Gager kan nemt indgå under den post, men den er ikke oplyst. Personaleomkostninger kan være alt fra uniformer til personalefester.
#56 Benny
2019-11-11 15:59
Tvivler stærkt på at de har brugt så mange penge på fester eller uniformer.
#58 Hateville
2019-11-11 16:00
Men du er ikke i tvivl om, at der er fuldtidsansatte?
#57 Hateville
2019-11-11 15:59
Lad os antage at 360.000 kr. udelukkende er løn (hvilket det naturligvis ikke er), så er der kun ting der tyder på, at der ikke er fuldtidsansatte.

Du glemte desuden at svare på mine andre spørgsmål. Jeg betragter det som glemsomhed og ikke mangel på formåen.
#59 Benny
2019-11-11 16:02
Selvfølgelig kan man ikke vurdere deres forretning her og nu. Men at vejle er ude, tyder jo på at de ikke så en fremtid med indtægt og de burde om nogen have indsigt i forretningen som medejere.

Nej har ikke noget at sammenligne agf med, kan godt se de startede samme år så den sammenligning kan ikke bruges.

Men faktum er at der så ikke er nogen esport forretninger som kører godt rundt på dansk jord?
#72 Hateville
2019-11-11 17:22
Det er ikke et faktum. Jeg kan godt lide din saglighed, men det er altså pladder og gætteri de ting du skriver.
#73 Benny
2019-11-11 17:28
Hvordan er det ikke et faktum, nævn en forretning i esporten som kører godt rundt?
#74 Hateville
2019-11-11 17:35
Okay, jamen så er det fordi du ikke ved hvad "fakta" er.

Nævn alle esport-virksomheder.
#64 fremilyset
2019-11-11 16:22
Pas på for nu blander han sine sætninger sammen og glemmer hvad han har skrevet længere oppe 🙈
#60 fLix8
2019-11-11 16:08
Hvad får du ud af, at sprede alt det had omkring Tricked organisationen? Du starter ud med at sige, at det er godt at spillerne forlade organisationen, fordi det er en synkende skude. I forbindelse med at Astralis oplyste at de havde et ønske om at blive børsnoteret, blev det diskuteret vidt og bredt, at klubben har røde tal på bundlinjen og hvorfor folk kunne være interesserede i at investere i dem alligevel. Røde tal på bundlinjen er ikke nogen overraskelse for nogen virksomhed der har med e-sport at gøre. Eneste håndgribelige dokumentation for dine påstande er regnskaberne. Medmindre du har spillet for Tricked og har et udestående med dem eller har investeret i dem, så forstår jeg ærligt ikke, hvad du får ud af det her opslag? Hvis du vil vide mere om hvordan økonomien bag esport fungerer, så spørg på en pæn måde. Det med at udstille en organisation ved at sprede rygter som du ikke har belæg for, er bare klamt i mine øjne.
#61 Benny
2019-11-11 16:14
Jeg spørger også meget i mine kommentarer. Jeg siger hvad jeg ser, har intet imod tricked. Tror heller ikke min ven har noget imod dem selvom han har kritiseret dem en del i diverse samtaler til mig. Jeg er meget nysgerrig om esport forretning og jeg har fået lidt svar her i tråden. Jeg er ikke fan af hverken dem, agf, north eller cph flames. Men jeg er generelt meget skeptisk overfor esport i helhed rent økonomisk.
#63 fLix8
2019-11-11 16:22
Det er helt fint at interessere sig for forretningsdelen, men når din første kommentar ligger ud med "Bye bye Tricked, en skidt kørende forretning. Kan godt forstå holdet smutter før skuden sænkes helt." Så ligger du ikke umiddelbart op til en positiv dialog. Jeg er sikker på, at der sidder nogle herinde, som kan lære dig nogle ting om forretningsdelen ved e-sport, men når du ligger ud med at angribe en organisation, så tvivler jeg på at du får noget ud af det.
#65 Benny
2019-11-11 16:25
Vil du tro at jeg havde fået en debat op og køre ved at skrive "Øv de kører ellers forretningen så godt"? :)
#67 fremilyset
2019-11-11 16:38
Debat? Hvad vil du have en debat omkring, når du tydeligvis ikke ved særlig meget om holdenes niveau eller har læst nogle af de andre artikler som kom for noget tid siden.
Du har en "ven".
Alle har en ven et sted, som kan fortælle alt, men du ved ikke om det er sandheden. Du tager bare det han siger for sande ord, men du har intet bevis.
Du vil jo næppe fortælle hvem det, ligesom du ikke vil fortælle om din kæmpe forretning, som må køre på skinner.
Du har flere gange nu skrevet at de er en flok amatører som burde fyres og de ikke har styr på noget, så det lugter jo langt væk af en negativt debat, der skal skabe tvivl om Tricked og sætte dem i et dårligt lys.
Derfor håber jeg da virkelig ikke du besidder nogen som helst leder post nogen steder, når du har brug for at tale så negativt om andre.
#68 Benny
2019-11-11 16:48
Jeg ejer ikke nogen forretning, er bare simpel ansat i en fornuftig kørende sportsklub og jeg er ikke leder, jeg er bare træner. Jeg har ingen steder skrevet at nogen skal fyres. At du vælger at tolke mine ord på den uforskammet måde, må du selv om. Hygge hejsa.
#75 fremilyset
2019-11-11 17:35
Du er da ellers klar til og fyre deres kommunikation afdeling.
Lad os endelig vide hvilken sportsklub, så vi alle kan investere i tarm serie 5. Som laver overskud fordi den lokale vvs og daglig brugsen smider en skilling, som skal dække lidt trøjer og lidt maling til klublokalet. Noget som ingen af dem får noget ud af, men gør af ren og skær lokal ånd.
#79 fLix8
2019-11-11 18:28
+1 jeg har også svært ved at se, hvad hans formål er, ud over at sætte Tricked i et dårligt lys. Folk har prøvet at have en dialog omkring hvordan sådan en forretning kører, men det eneste Benny kommer tilbage med, er negative ting om Tricked og ikke noget brugbart i forhold til hans egen "debat". Han snakker som om, at Tricked skylder ham en forklaring.
#80 fremilyset
2019-11-11 18:39
Ja det er noget mærkeligt noget.
At man samtidig siger de nærmest kun er list bedre end AGF på grund af ranglisten vidner også lidt om at man snakker sort :)
#8 Fr0do-
2019-11-11 10:46
wut?
#9 arseface
2019-11-11 11:05
Bare de ikke er igang med at lave en ny "fragsters". Realiteten er at økonomien er mega elendig i CS og der ikke er nogle bæredygtige forretninger pt og der heller ikke er udsigt til det kommer til at ske. Måske Astralis er på vej mod at blive en sund forretning, men ellers kræver det investorer der er villige til at smide deres penge ned i et bundløst hul som med FCK/Nordisk Film eller lignende. Det er lidt gakgak at spillerne tror de er skyhøje lønninger værd, når deres org'er kører med konstante kæmpeunderskud.
#12 Benny
2019-11-11 11:07
+1!
#13 Menter
2019-11-11 11:22
Jah, lyder sandsynligt. Nu må vi se hvad der sker...
#14 ratzB
2019-11-11 11:51
Bundløst hul er nice
#15 MrNoOne
2019-11-11 12:22
Holdet er sikkert blevet hentet af en større Org (en gul slange er hvad jeg har hørt) !
#17 yez
2019-11-11 12:34
Splyce?
#16 yez
2019-11-11 12:32
Har dust2.dk forsøgt at få en kommentar fra Martin? Tænker at han ved noget eftersom han træner med Hunden hver dag :-)
#25 OJ1738
2019-11-11 13:57
Det er god skik ikke at lække off-the-record info.
#44 NikoHeiseN
2019-11-11 15:31
hvad med at spørge om demo for at få forfeit win er det god skik
#49 yez
2019-11-11 15:46
det er jo genialt. især hvis man ved at modstanderen er en hat og ikke har fået lavet demo :-)
#82 NikoHeiseN
2019-11-12 13:18
:D
#78 granzales
2019-11-11 18:05
Så kunne det da godt være han mistede sin træningsmakker
#35 yez
2019-11-11 14:55
Måske dust2 skulle linke til deres tidligere artikel om emnet: http://www.dust2.dk/Nyheder/9825-medie-tricked-sge..
#45 Madsen
2019-11-11 15:34
de trækker sig fordi hunden stadig har tømmermænd fra i weekenden xD
#76 jiG
2019-11-11 17:43
+1 på den
#81 Badefar
2019-11-11 18:58
Ser frem til at høre forklaringen bag. Mig bekendt følger et EPL/ESEA spot med spillerne, og ikke med organisationen, så jeg kan sgu ikke helt gennemskue, hvorfor man smider en god chance for et EPL spot væk, med mindre man er på vej ud af Europa.