Opret Log ind
Complexity henter k0nfig og poizon
blameF får dansk selskab, da hans landsmand, k0nfig, og en ung spiller fra Bulgarien, er blevet en del af Complexitys startfemmer.
Skrevet af: mad0    6. november 2019 22:00      

k0nfig slutter sig til blameF i Amerika.

Complexity har siden den sidste Major i Berlin, været på udkig efter en ny flok spillere, der skulle danne en "juggernaut" inden for CS-scenen. For nogle uger siden blev to spillere, k0nfig og poizon, rygtet til holdet, og det er netop blevet en realitet.

poizon var ifølge mange medier også i snak med OG-mandskabet, der er blevet rygtet til at blive dannet. Holdet skulle ifølge flere medier, komme til at bestå af en dansker i form af valde, aleksib, ISSA og NBK.

k0nfig spillede senest for OpTic sammen med spillere som blandt andet MSL, TeSeS og niko. Holdet fandt dog aldrig deres rytme, og valgte derfor at søge nye udfordringer, hvilket allerede er fundet på k0nfigs vegne.

ShahZam var AWPer i Complexity, men han blev for et par uger siden smidt på bænken, og det er poizon, der fra i dag har overtaget hans rolle. Den unge bulgarer har tidligere spillet for Windigo, hvor han blandt andet vandt WESG 2019.

Med tilføjelsen af k0nfig og poizon ser Complexitys startfemmer således ud:

  • dk blameF
  • dk k0nfig
  • bg poizon
  • us RUSH
  • us oBo

Holdets første turnering er ESL Pro Leagues anden del af gruppespillet, der finder sted fra den 14.-16. november. Her har holdet en mulighed for at kvalificere sig til ESL-finalerne, som spilles i Odense.

#1 Smackyy
2019-11-06 22:03
t1? i arent think that
#2 Danmarks_Imperium
2019-11-06 22:06
JUGGERNAUT HAHAHA! Disband in 3 months!
#3 nicolairaz
2019-11-06 22:09
t1? i are think that
#4 Apnemt
2019-11-06 22:10
Så må vi håbe det NA ødelægger dem fuldstædig. NA online cs ved vi vist alle hvordan er 😅
#5 Tyze
2019-11-06 22:11
Lad os nu se, om Blamef har evnerne til at bygge et hold op.
Hvis han har det så tror jeg på de kan komme i top 10... :)
#6 Cozehh
2019-11-06 22:20
pozion, poizion, poizon?
#8 mad0
2019-11-06 22:25
My bad! Det er rettet
#10 Cozehh
2019-11-06 22:38
Stærkt! =)
#7 Sander
2019-11-06 22:25
Er virkelig spændt på at se det her hold om 3-4 måneder. Føler det kan ende med lidt af hvert 😃
#9 Rubel
2019-11-06 22:38
Hvordan kan de som helt nyt hold spille Pro League?
#13 Lemmy
2019-11-06 22:58
Complexity havde Pro League spottet før alle spillerne blev smidt på porten :P
#23 Rubel
2019-11-07 09:13
Det er stadig rimelig mos, at spottet følger en org og ikke spillere.
#25 Lemmy
2019-11-07 11:18
Tjaa, det er jo org'en som betaler alt for spillerene. Løn, rejse osv. Så de må da også eje noget.
#26 Rubel
2019-11-07 13:47
Det er vi ikke uenige i, men jeg synes det virker lidt forkert at man kan skaffe sig et helt nyt hold, og så stadig have et spot. Men jeg kan sagtens følge din tankegang.
#32 LakeTown
2019-11-08 12:22
Så hvis FCK tager CHl spottet i den danske liga, men hovedparten af deres spillere bliver solgt i sommer transfer vinduet til lad os sige Sønderjyske, skal Sønderjyske så spille CHL??

Må klart sige du tager fejl, det eneste rigtige er at spottet ejes af klubberne som derefter ansætter spillere som passer deres program.

Alt foregår korrekt her og det er flot ordnet af complexity, De har klaret sig flot i første sæson men vælger at ansætte nye spillere til næste sæson.
#27 yez
2019-11-07 16:21
Det er altså turneringsarrangørerne som betaler rejser. Fly, hotel osv er betalt af ESL f.eks.
#31 Lemmy
2019-11-08 12:17
Sådan er det ikke for alle og enhver. Kun toppen.
#11 er1K
2019-11-06 22:39
Der er rigtig mange spændende spillere på det hold der. En god blanding af unge og gamle med forskellige motivationer til at bevise sig selv, og med blameF ved roret. Det kan sgu godt blive godt :)

Og endnu mere spændende er hvad der skal ske med OG lineuppet?
#12 SEVEN
2019-11-06 22:53
Fluke :)
#14 TheKonkel
2019-11-06 23:13
Selv om jeg er mere Wardell fan, så glæder jeg mig virkelig til at følge det her lineup.. Hvis RUSH går all in på support og bare kommer med hans erfaring fra tier 1, så bliver det et hamrende farligt lineup.. Jeg håber at vi ser en ny konfig, både på server og SoMe..

Men om jeg kan blive fan, det ved jeg ikke helt.. Jeg er Packers fan, sååeeee :D
#15 TruaXGOD
2019-11-06 23:29
Det er vidst også sidste chance nu k0nfig har for at overbevise alle at han stadig har hvad der skal til !!!!
#16 strogie
2019-11-07 00:43
K0nfig vil gøre jeres tvivl til skamme
#29 SEVEN
2019-11-07 16:43
Personligt eller som hold? Jeg har virkelig svært ved at se det her hold som den 'juggernaut' 1 kaldte det. De har da okay spillere og talent, men det er en virkelig underligt sammensætning og jeg har meget svært ved at se dem spille med i toppen.
#17 AnderseNCS
2019-11-07 06:22
spændende
#18 sirr
2019-11-07 06:37
Spændende lineup. Glæder mig til at se om konfig kan vise sig tidligere høje niveau.



Må de egentlig deltage i NA kvalifikationer og ligaer?
#19 AnderseNCS
2019-11-07 07:06
Hørte noget med at de ville prøve at deltage i NA Minor, men ellers tager de EU. Måske tager jeg fejl :)
#22 sirr
2019-11-07 08:34
Ah, okay. Spændende! Kan bare huske at der på twitter florerede lidt rygter om Nato ville ryge dertil (hvilket vel også kunne stemme overens med hans udtalelse om at sige nej tak på trods af høj løn - omvendt tvivler jeg dog på at han ville stille spørgsmålstegn ved niveauet på det her hold), hvortil folk satte spørgsmålstegn ved hvad de i så fald gjorde ift. kvalifikationer og nationale ligaer.
#20 crisp
2019-11-07 07:22
Poizon nye CeRq confirmed
#21 brite
2019-11-07 08:28
Bliver spændende at se om poizon kan leve op til alt det hype
#24 HykZ
2019-11-07 10:39
fuldstændig flækkehold
#28 yez
2019-11-07 16:23
glæder mig til at se k0nfig bænke sammen med blameF både på og udenfor serveren xD
#30 wake
2019-11-07 18:25
Tror ikke på den før rush bliver skiftet, ellers ser det jo på papiret ganske fornuftigt ud.