Jeg har lige fået Stofa da jeg er flyttet og ikke oplevet noget af denne kaliber. MEN! Jeg har tidligere oplevet at med Fullrate, at noget af det samme her skete, bare med større mellemrum (Op til 1 time af gangen, da det var et problem).
Da jeg snakkede med dem sagde de, at deres system er bygget op til at give op til det du har bestilt selvfølgelig, men hvis du skulle ryge over det du betaler for, genstarter den nettet for at prøve at 'fixe' problemet selv. Ond cirkel. Jeg bad dem personligt om at sætte et lavere loft, så jeg aldrig ville ryge ud i det problem med at nettet ville genstarte på den måde fra deres side af.
Jeg skal ikke kunne sige om det er noget lign. hos andre udbydere, men jeg kunne sagtens forestille mig at det ikke er et problem hos dig ihvertfald.
EDIT: Jeg kan læse at det self kunne være din router, når du skriver du lige har fået en rimelig hurtig forbindelse. De modem som udbydere sender dig, når du opretter er som regel ikke til mere end 100/100 eller noget.