mit internet går af i et par sekunder hvert 5minut
2. april 2019 kl. 16:55
Johnnyw0w
Hejjjj, er der nogen der ved hvad det her kan dreje som om? Jeg har helt stabil lanforbindelse - men nogen gange mister jeg fuldkommen nettet kun lige et par sekunder og så kører det igen!

imgur.com/a/qSbzUMh

ved ikke hvorfor eller om det har betydning at jeg er connected til netværk 7 - min brors hedder bare netværk
#1(Med 2 svar)
2. april 2019 kl. 17:01
mart9n
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg har oplevet det samme de sidste par dage.
Det er super mærkeligt, da flere af mine kammerater har samme problem for tiden
#3(Med 1 svar)
2. april 2019 kl. 17:05
Johnnyw0w
Yousee?
#11(Med 0 svar)
4. april 2019 kl. 12:34
mart9n
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg har Stofa. Min kammerat som det også sker for har Waoo.

Det er super weird.
#2(Med 3 svar)
2. april 2019 kl. 17:04
verSatile
Hvem har du som udbyder, og hvor I landet befinder du dig?
#4(Med 2 svar)
2. april 2019 kl. 17:05
Johnnyw0w
Yousee, Nordsjælland
#5(Med 1 svar)
2. april 2019 kl. 17:39
verSatile
Når du mister forbindelsen og åbner en browser, siger den så at din router ikke kan få forbindelse til Internettet?

Jeg havde selv samme problem med YouSee i foråret (Nordfyn), da de var ved at nye kabler ned, og igen for knap en måned siden, da de var ude og pille ved alle boksene ude på vejen. Problemerne forsatte dog efterfølgende, og løsningen blev at de ændrede frekvens/kanal på den trådløse del (ringede til supporten og de kunne gøre det inde fra dem). Dette var til trods for jeg intet havde der kørte på det trådløse, men det virkede.

I forrige uge havde jeg igen problemer, og det skulle angiveligt skyldes at Dansk Kabel TV var ved at lave noget arbejde. Hvor længe det skulle stå på, kunne de ikke umiddelbart svare på.
#6(Med 0 svar)
2. april 2019 kl. 18:31
Johnnyw0w
Nej, altså alle andre har forbindelse til nettet - det kun på PC'en altså mit internet ikon får rødt kryds som om kablet slet ikke er i, det har det så i et sekund og så kommer den gule trekant i 1 sekund og så er nettet tilbage
#7(Med 1 svar)
2. april 2019 kl. 18:37
MustafaCSGO
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Har samme problem hvis det er. Bliver nogle bare timed ud
#8(Med 0 svar)
2. april 2019 kl. 18:42
Johnnyw0w
har prøvet forskellige netstik, det her er helt nyt - så det er helt klart på yousees ende tænker jeg
#9(Med 5 svar)
2. april 2019 kl. 19:01
nopze
Har haft det problem engang .
Routeren kunne ikke holde til den netforbindelse jeg havde, og med tiden blev den mere og mere bollet.
Så da jeg skiftede den ud til en bedre version, funkede det hele igen :-)
#10(Med 4 svar)
2. april 2019 kl. 19:02
Johnnyw0w
Aha det er nok her problemet er så, vi har lige fået 300mbit fiber - det er nok derfor der er problemer
#12(Med 3 svar)
4. april 2019 kl. 12:40
kREZ
Det er det som der er problemet, køb en stærkere router :)
#13(Med 2 svar)
4. april 2019 kl. 14:55
Johnnyw0w
meget nice, yousee ikke lige gør opmærksom eller tilbyder en ny router når man upgrader :p
#14(Med 1 svar)
4. april 2019 kl. 14:59
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ring og sig det til dem, det bør de altså tilbyde dig.
#15(Med 0 svar)
4. april 2019 kl. 15:05
Johnnyw0w
Kan godt ske at de har og min stupida daddy bare ha sagt nej xDD det er faktisk ikke sket hele dagen i går, men har sagt vi skal have en ny router
#16(Med 0 svar)
4. april 2019 kl. 17:09
Divi
Jeg har lige fået Stofa da jeg er flyttet og ikke oplevet noget af denne kaliber. MEN! Jeg har tidligere oplevet at med Fullrate, at noget af det samme her skete, bare med større mellemrum (Op til 1 time af gangen, da det var et problem).
Da jeg snakkede med dem sagde de, at deres system er bygget op til at give op til det du har bestilt selvfølgelig, men hvis du skulle ryge over det du betaler for, genstarter den nettet for at prøve at 'fixe' problemet selv. Ond cirkel. Jeg bad dem personligt om at sætte et lavere loft, så jeg aldrig ville ryge ud i det problem med at nettet ville genstarte på den måde fra deres side af.
Jeg skal ikke kunne sige om det er noget lign. hos andre udbydere, men jeg kunne sagtens forestille mig at det ikke er et problem hos dig ihvertfald.

EDIT: Jeg kan læse at det self kunne være din router, når du skriver du lige har fået en rimelig hurtig forbindelse. De modem som udbydere sender dig, når du opretter er som regel ikke til mere end 100/100 eller noget.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.