1. Hvordan eSport har udviklet sig og hvad man har gjort som et kollektiv (altså organisationer og arrangørerne), for at udvikle eSport så massivt som det har gjort.
Det spørgsmål er ALT for bredt. Hvor vil du starte fra? Esport startede jo i slut 90'erne i Sydkorea med Starcraft, hvor det blev sendt på TV mm. Vil du skrive om hvordan Starcraft blev en stor sportsgren i Sydkorea på grund af deres dårlige økonomi? Eller vil du skrive om starten af CS? Der var en professionel scene i starten af 00'erne som jeg vil argumentere for at det har været fundamentet til at vi har den scene som vi har i dag. Og her har vi ikke engang snakket om League of Legends, som har haft en professionel scene i 10 år nu. Og hvad med Fortnite, PUBG, RL, R6? Listen fortsætter.
Noget helt andet, hvad betyder "massivt" for dig? Det skal du i hvert fald beskrive. Og find ud af hvornår du vil starte med at kigge. Bare dit første spørgsmål kan der blive skrevet en kæmpe roman omkring, så du skal indsnævre og kigge på bestemte ting i en bestemt tidsperiode. Gør det så specifikt som muligt.
Dit andet spørgsmål føler jeg vil blive besvaret hvis du besvarer dit første spørgsmål
Dit tredje spørgsmål forstår jeg ikke, se #4