S: HyperX Cloud 2 - Defekt mic
23. januar 2017 kl. 13:51
znaveeh
Hey

Sælger mit HyperX Cloud II Black/red som virker perfekt, dog virker mikrofonen ikke længere desværre.

Alt er som det skal være, ud over det med mikrofonen. Har alt originalt tilbehør til headsettet. Perfekt headset til en streamer som har en ekstern mikrofon :)

Headsettet kan sendes eller tages med til CG i februar.

Pris: 200 kr
#1(Med 10 svar)
23. januar 2017 kl. 14:56
Hety
ved du hvorfor den er gået i stykker? og hvor gammelt er det? for min er også smuttet her i forgårs :/
#2(Med 9 svar)
23. januar 2017 kl. 15:17
znaveeh
Det er kablet som går fra USB-porten op i headsettet. Altså fra den lille firkant, hvor du kan slå 7.1 Surround-sound til, som går op i headsettet.

Jeg ved at det er et meget common problem på headsettet.

Headset er fra april måned 2016 men er absolut fejlfrit.
#4(Med 8 svar)
23. januar 2017 kl. 23:40
klimox
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvis du har en kvittering, så har du reklamationsret :)
#5(Med 7 svar)
23. januar 2017 kl. 23:48
vaMp
HyperX er ihvertfald hurtige og har intet problem med at erstatte deres headsets. Har også erstattet mit HyperX cloud II's der var 11 måneder gamle for 3 ugers tid siden. Fik det 3 dage efter jeg skrev til dem :)
#6(Med 6 svar)
24. januar 2017 kl. 20:12
znaveeh
Ja men de vil have jeg skal skrive til dem jeg købte headsettet af, og det orker jeg ikke. Har skrevet med dem allerede.
#7(Med 5 svar)
24. januar 2017 kl. 21:54
vaMp
De vil vel bare have en kvittering, det plejer du som regel at få via din e-mail når du bestiller? Jeg gik bare ind og søgte på gamle e-mails og fandt kvitteringen fra komplett, downloadede .pdf filen og sendte den da jeg lavede RMA'en. Det tager ikke specielt lang tid :D
#8(Med 4 svar)
24. januar 2017 kl. 22:04
vaMp
Eller hov, det er vidst mig der misforstår, vil de have du skal skrive til dem du købte headsettet af? Kan du ikke bare gå ind på hyperx hjemmesiden og request RMA og bare sende dem kvitteringen den vej fra?
#9(Med 3 svar)
24. januar 2017 kl. 22:55
znaveeh
Kan man det? kan du måske hjælpe fra steam af? :)

Det ville være en kæmpe hjælp.

www.steamcommunity.com/id/znaveehcsgo
#10(Med 2 svar)
24. januar 2017 kl. 23:07
vaMp
hyperxgaming.com/en/support?utm_source=..

Bare tryk på "email technical support" og skriv dit info. Revision number og og product number finder du på indersiden af dit headset på stangen der går langs toppen af dit hoved.

Så skriver du bare af miccen er defekt og du gerne vil have en ny, og så finder du bare kvitteringen du fik fra hvor du bestilte dit headset på din e-mail og uploader den via. "attach proof of purchase" :)
#11(Med 1 svar)
24. januar 2017 kl. 23:19
znaveeh
Tusind tusind tak mate. Meget stor hjælp.

Ville det være for stor en eksde og bede om det lyserøde headset? XD
#12(Med 0 svar)
24. januar 2017 kl. 23:27
vaMp
Hahaha :D tror desværre kun du kan få den samme farve som du allerede har :D men du kan da prøve.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.