Opret Log ind
Højhus Remake til CS:GO
Skrevet af: Corner    10. juli 2018 10:49      
Flere af jer har nok allerede set denne opdatering vedr. Højhus. Fremover vil jeg udgive opdateringer via blogindlæg her på siden og den her opdatering er så ny at den godt kan nå at komme med :)

Nyt højhus map! 2018 version (Beta 0.2)
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails..

Alle versioner:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails..


ÆNDRINGER & FORBEDRINGER:
- Mappet er også udgivet i Night og winter version
- Skiftet navn til sit oprindelige navn de_hoejhus_ge
- Alle soundscapes er blevet fjernet, både inde, ude, oppe og nede.
- Reduceret til 24 spawns (12vs12)
- Fjernet op mod 95% foliage props (Primært ukrudt i CT spawn og CT-roof)
- Der er indsat hints i alle døre og vinduer for bedre optimering (Kan stadig forbedres)
- Lukket vindue i mellemgang ind til det fiktive kontor for bedre FPS (Her mødes begge hold hvis de rusher mellemgang)
- Alle trapper er blevet optimeret med clips og nodraw (Det var de også før, men nu med en enklere teknik)
- Alle døre som kan åbnes er blevet gule
- Botnavigation er blevet meget forbedret, de kan mere eller mindre bevæge sig frit omkring
- Vejen op til glasbur fra kælder er blevet forenklet til 1 enkelt hop
- Forbedret clipningen langs gangbroen
- Det burde ikke længere være muligt at falde udover bygningen (1-2 steder hvis man virkelig prøver)
- På mange punkter er der brugt textures som er mere tro det originale map
- Døren til bombsite (Glasbur) er blevet lukket mere til, tro det originale map
- Fjernet "b-site" på toppen af glasbur, nu kan du kun plante inde i buret
- Trappen ned til mellemgang fra T-spawn er blevet snoet mere tro det originale map
- Tilføjet stige ned til kælderum
- Alle lamper er lavet none-solid
- Der er tilføjet clips en lang række steder hvor du før kunne stå uretmæssigt
- Der er flere steder tilføjet rækværk, striber og pile til at navigerer blindt efter.
- Fjernet en lang række props og func_details for bedre optimering (F.eks. 80% af de fiktive døre)
- Der er tilføjet en lang række små nye detaljer for at forbedre synligheden (F.eks. på rooftop)
- Skyerne under bygningen er skiftet ud med tåge (Driller stadig lidt farvemæssigt)
- Skybox er blevet forhøjet, så nades ikke rammer fra T-roof (Bygningerne rundt om har også fået en lille overhaling)
- Der er tilføjet måger :-)
- Radar er semi-opdateret i simpel stil (Mappet ændrer sig stadig, så en 100% akurat og detaljeret bliver først i en senere version)

MAKE HOEJHUS GREAT AGAIN! - HJÆLP MED AT FINDE BUGS
Der er stadig helt klart plads til forbedringer - og vi vil komme efter dem.
Hvis du oplever FPS drop bestemte steder, finder bugs eller har idéer til mappet?
Brug dette blogindlæg, så lover jeg at alle inputs du kommer med bliver taget med i næste version (eller ihvertfald overvejet)


Næste beta 0.3 bliver udgivet omkring december 2018


HAR DU EN HOEJHUS SERVER OG VIL BRUGE DISSE MAPS?
Følg denne guide som virker til de fleste udbydere
https://steamcommunity.com/workshop/filedetails/di..

Eller prøv på denne server: 5.9.113.36:29026
Ingen kommentarer endnu. Del dit indspark.
Log ind eller opret en bruger for at kunne kommentere